Vederea lui este puțin încețoșată când Yoongi își desface în sfârșit mâinile de pe ochi. Le deschise încet, cu pleoapele fâlfâind, încercând să se adapteze la camera luminoasă. Inima îi bate o bătaie în piept când se uită în jur.
Camera a fost decorată cu baloane de culoare pastel, patru baloane mari cu heliu situate în mijlocul peretelui scriind "BEBE". Masa de lemn umplută cu numeroase delicatese, între ele stătea o prăjitură frumoasă.
Stă acolo, în fața ușii, surprins, nici măcar nu observă cum au început deja să se formeze lacrimile.
"Este asa de frumos." El șoptește odată ce reușește să-și stăpânească emoțiile. Își simțea copilul întâmpinându-l cu lovituri fluturale, indicând că și lui ii plăcea surpriza.Se întoarce să-l îmbrățișeze pe Yoongi, a fost neașteptat că emoțiile l-au făcut să o facă. Mâinile i se înfășurară, dar năvălirea bruscă a gâtului bătrânului și fața lui îngropată în piept.
"Mulțumesc." Vocea lui iese înăbușită împotriva lui Yoongi. Yoongi își înfășoară propriile mâini în jurul lui Jimin, mișcându-le într-o mișcare în sus și în jos.Taehyung și Jungkook îi privesc dintr-un colț, cu zâmbete mari tencuite pe fețele lor, în timp ce dau palmă în liniște.
"Hei, suntem încă aici." Taehyung îi separă, luându-l pe Jimin în propriile sale brațe.
"Ar trebui să-mi mulțumești și mie și lui Jungkook. Amândoi am decorat camera singuri." Spune mândru, mulțumit de felul în care Jimin a reacționat la mica lor surpriză."Mulțumesc." Se uită la Taehyung și apoi la Jungkook care doar i-a aruncat un zâmbet timid, cu degetele scărpinându-și urechea de nervozitate.
"Acum ia loc. Vom începe oficial baby shower." Jimin se așează pe canapeaua mare poziționată în spatele mesei.
"Bine, deci voi fi primul care va pleca, deoarece am privilegiul de cel mai bun prieten." Ridică una din geanta care zăcea pe noptieră, neobservată de privirea lui Jimin.
Taehyung stă la doar câțiva centimetri de Jimin, se aplecă spre burtă, coborându-și fața în jos.
"Bună bebe. Este unchiul tău preferat." De parcă copilul ar înțelege ce spune, primește o lovitură ca răspuns, de parcă copilul i-ar fi salutat înapoi. Își ridică privirea la Jimin cu ochii lui strălucitori, simțind că copilul îi răspunde. Este un sentiment străin pentru el."Cu siguranță ești un copil plin de energie." El chicotește din nou când a primit o altă lovitură.
"Iată, unchiul Taetae ți-a adus niște cadouri." Jimin deschide pachetul maro cu entuziasm răspândit, scoate prima îmbrăcăminte, era un salopetă drăguț cu imprimeu floral. Se uită la Taehyung cu ochii săi îmbucurători. Toate acestea înseamnă atât de mult către el.Taehyung îi face semn să se uite și la celelalte. De data aceasta scoate o salopetă albă cu imprimeu koala. Îmbrăcămintea îl face doar să tânjească să-și aibă copilul în brațe cât mai curând posibil. El scoate un alt onsies 'Tiny and Treasured' scris în față.
"Tae..." Vocea îi tremură în timp ce ținea materialul moale între degete. "Mulțumesc." Își șterge repede lacrimile care se formează, îmbrățișându-și strâns cel mai bun prieten cu un zâmbet larg.
"Văd că ești încă un bebeluș plângăcios." Taehyung câștigă o lovitură de la Jimin pentru asta. Amândoi au izbucnit în râs făcându-i pe Jungkook și Yoongi să zâmbească împreună cu ei.
"Acum e rândul meu." Jungkook stă în spatele lui Taehyung, o cutie roz frumoasă, sprijinită în mâinile lui.
"Sper să-ţi placă." Jimin ia cutia din maini, o deschide incet, cu blandete, desi curiozitatea i-a luat tot ce e mai bun din el.
Cutia a scos la iveală un plus de iepuraș mare, ochi mari de căprioară sclipind de parcă s-ar fi uitat la Jimin, obrajii acoperiți cu o tentă roz și urechile mari căzute de-a lungul feței. Pur și simplu i se pare un mini Jungkook. Moale și drăguț.
"Este atat de dragut." O ridică pe cer, zâmbind la gândul că copilul său se îmbrățișează cu el.
Jimin ia mâna lui Jungkook și o pune pe burtica sa.
"Bebe, ăsta e unchiul Jungkook. Spune bună." Ei stau inactiv pentru o secundă, înainte ca bebelușul să reacționeze cu o lovitură."Wow." Jungkook își privește mâna surprins, cu ochii atât de mari de parcă ar fi pe cale să iasă afară.
Yoongi se uită la scenă cu un zâmbet drag și îl simte pe Taehyung împingându-l spre Jimin.
Jungkook alunecă spre Taehyung, lăsându-l pe Yoongi să stea lângă Jimin. "Nu este ceva mare, dar sper să vă placă." El dă jos cutia minusculă în poala lui Jimin.
Jimin își urmărește degetul de-a lungul folia strălucitoare de cadou înainte de a o desface în sfârșit. Cadoul desfăcut pentru cea mai frumoasă pereche de pantofi pentru bebeluși pe care Jimin a văzut-o vreodată. Blana artificială galbenă care urcă până la jumătatea pantofilor care formează urechile mici. Panglica albastră care formează o fundă deasupra lor și puțin sclipici pentru a rezuma. Totul este atât de perfect.
"Știu că sunt doar pantof-" Yoongi se simte ciudat când Jimin se uită lung la pantofi. Poate nu-i plac? Probabil ar fi trebuit să meargă după altceva. Întinde mâna spre cutie pentru a-i lua înapoi, dar Jimin se grăbește să-l apuce de mână.
"Hyung.." îl întrerupe înainte de a se putea simți nesigur în privința asta. "Este perfect... Mulțumesc." Se uită în ochii lui Yoongi de parcă ar încerca să-i spună cât de mult înseamnă pentru el.
Pantofii pentru bebeluși sunt așezați între ambele mâini. Ochii lor sunt deja pierduți unul în celălalt, de parcă ar încerca să-și caute sufletul unul altuia.
Jungkook îl consideră cel mai bun moment și dă clic pe o imagine. O imagine frumoasă care transmite povestea a două persoane care ar putea fi o familie grozavă, dacă doar unul dintre ei este suficient de curajos pentru a vorbi despre sentimentele lor.
Sunt la doar un pas de a atinge fericirea maximă, dar amândoi ezită să o facă. De teamă că unul lor pas înainte l-ar putea determina pe celălalt să facă patru pași înapoi.
Dacă ar ști ce ascunde celălalt în inima lor...
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
Hayran KurguMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...