72

123 20 0
                                    

"Hyung, unde sunt cumpărăturile? Cum ai reușit să trăiești fără mâncare?"  A trecut doar o oră de când Jimin s-a mutat în casa lui Yoongi, dar ei bine, Yoongi nu i se pare așa.

Jimin l-a cicălit deja exact când și-a pus piciorul în casă.  'Hyung, e atât de dezordonat!',  'Hyung, nu e mâncare!', 'Când ți-ai curățat ultima oară casa?', 'Unde este mopul, nu găsesc nimic?', 'Doamne, de ce  miroase atât de mult?'


"Ți-am spus că mi-am petrecut cea mai mare parte a timpului la birou." Desface toate lucrurile lui Jimin din cutii. 
"Nu este o scuză foarte viabilă".  El este înnebunit până acum.  Yoongi știe cât de ciudat este Jimin, nu poate fi în largul lui dacă chiar și un singur lucru este deplasat de la locul lui.  Și ei bine, în acest caz, toată casa a fost deplasată.

Doar camera de zi arăta puțin umană, dar dormitorul și bucătăria, ei bine, era pur și simplu îngrozitor.  În chiuvetă erau stivuite grămezi de vase una peste alta, care au rămas neatinse pentru Dumnezeu știe câte zile.  Coșul de gunoi s-a supraîncărcat din toate pachetele și tăvile de scoatere.

Acest lucru îi dădea serios lui Jimin o durere de cap pe care nu o ceruse niciodată.  Ochii îi erau pe cale să iasă afară, cuvinte aproape în vârful limbii când simți mâinile șerpuindu-și în jurul spatelui, în tăcere.

Yoongi își sprijină fața pe umărul lui Jimin, cu mâinile în jurul taliei celui mai tânăr. 
"Voi curata singura asta. Ar trebui sa mergi sa te odihnesti, probabil ca esti obosit."  Își apăsă un sărut pe omoplat.

"Nu hyung, sunt bine.  Să curățăm asta împreună." Este o nebunie cum Yoongi vede puterea de a-și schimba starea de spirit atât de ușor.
"Apropo." Îl împinge pe Jimin înapoi până când spatele îl lovește blatul din bucătărie.

"Tejgheaua este curată, știi, dacă vrei să... faci ceva."  Privirea lui îngâmfată a revenit.  Nu se poate nega că el a crescut destul de mult curaj în ultimele săptămâni.

Tot ceea ce face este să lase un praf roz pe fața lui Jimin și căldura aprinsă în corpul lui.
"Hyung, ai o minte atât de murdară."  Își pune mâna înainte pentru a-l împinge pe Yoongi, dar Yoongi îi prinde mâna înainte ca aceasta să-l poată atinge.

Își lasă un sărut umed neglijent pe încheietura mâinii, uitându-se direct în ochii lui Jimin când decide să muște pielea. 
"Îți spun doar că aș vrea să fac dragos-" Jimin scoate un scâncet înalt pentru a-l opri pe Yoongi în propoziție.  Ar izbucni dacă ar auzi cuvintele ieșind din gura lui.

"Pentru numele lui Dumnezeu, hyung, taci te rog."  Când se constată că nu a reușit să scape de strânsoarea lui Yoongi, își folosește mâinile pentru a-și acoperi fața. 
"De ce?  Nu-ți place ideea de-"  Este a doua oară când îl oprește pe Yoongi să-și termine propoziția.

Ranjetele lui Yoongi cresc doar pe măsură ce Jimin crește.  Din discuția de mai sus putem concluziona cu ușurință că, rânjetul lui Yoongi este direct proporțional cu roșul lui Jimin.

"Ahh hyung nu continua. Nu-mi place."  Încearcă cu disperare să scape din strânsoarea lui Yoongi, dar parcă până și corpul lui ar vrea să rămână în brațele alfa-ului. 
"Da? Așa este. Dar roșul de pe fața ta spune altceva."  Își apăsă mâna rece pe obrazul încălzit al lui Jimin, aprinzându-i o scânteie în trup. 
"Asta e dormi pe canapea în seara asta."  În cele din urmă, îl împinge prin brațele lui Yoongi și se îndreaptă spre dormitorul lui, nu, dormitorul lor.




-

Era aproape miezul nopții când au reușit în sfârșit să despacheteze toate lucrurile lui Jimin.  Erau în mare parte hainele lui și ale lui Haru și unele lucruri esențiale pe care le aducea, odihnă lucruri neimportante au rămas în casa lui.

Nu a trecut nici măcar o zi întreagă de când Jimin s-a mutat, dar casa are deja o atmosferă diferită.  Pare mai mult ca Jimin acum, mai organizat și mai curat și mai puțin dezordonat.

După ce l-au lăsat pe Haru să doarmă în noua lui cameră, se întorc în sfârșit în dormitorul lor.  Ideea de a împărți un pat cu Yoongi în fiecare zi pare puțin ciudată, dar îl face să scârțâie de fiecare dată.

"Ah, mușchii mei s-au înălțat."  Jimin încearcă să-și maseze mușchii spatelui.  A trecut atât de mult timp de când a făcut niște muncă manuală care a rezultat în durerea musculară pe care o experimenta acum.

"Lasă-mă să-ți fac un masaj."  sugerează Yoongi, dar Jimin nu poate renunța la evenimentul din bucătărie atât de ușor. Încă se uită la Yoongi cu ochi suspicioși.

La asta, Yoongi ridică mâinile în apărare. 
"Știi că tocmai te tachinam pe atunci. Acum, doar întinde-te pe pat și lasă-mă să fac treaba."  Și-a mușcat limba exact când ies cuvintele. 
"Ah, a fost doar o slăbiciune. Nu s-a atașat un dublu sens."  Într-adevăr, a fost doar o laureală, dar Jimin încă îl privește cu îndoială.

"Așa ar fi mai bine."  Îl avertizează înainte de a se întinde pe pat.  Yoongi care îi masează mușchii înalți chiar acum îi sună bine.  Așa că i-a dat steagul verde pentru a acționa după idee.

Yoongi nu-și pierde timpul stând lângă Jimin.  Mâinile i-au urcat pe spate ca metalul atras de magnet.  Mâna lui apăsă cu puțin mai multă presiune, făcând să iasă din gura lui Jimin un geamăt care a fost total neintenționat.  Și asta doar umple mintea lui Yoongi cu fantezii lascive.

"Uite, gata. Te simți mai bine acum?"  Jimin se așează chiar din poziția sa de dormit după ce masajul s-a terminat.  Nu minte, ba chiar a adormit de cateva ori in timpul masajului.  Mâinile lui Yoongi au lucrat ca minune pe corpul lui.  Poate că se pot întreba și în altă parte... Nu, nu, nu ar trebui să se gândească la asta chiar acum.

"A fost în regulă, asta."  Îl joacă cool, nu dorind să-i lingușească pe cei mai în vârstă.  Yoongi îl apucă de brațele lui Jimin și îl trage înapoi în poziția de dormit, ținându-l în brațe.  Privindu-se unul în ochii celuilalt, asta e un lucru pe care îl fac acum destul de mult și nu se pare că s-ar plictisi vreodată de asta.

"Pot măcar să am sărutul meu de noapte bună?"  Jimin se gândește să-l tachineze din nou, dar când a văzut acea expresie inocentă pe chipul lui Yoongi, nu a avut inima să-l respingă. 
Așa că, se aplecă rapid pentru a apăsa o ciuguță moale pe buzele lui Yoongi înainte de a se ghemui în pieptul lui.

"Hyung noapte bună." 
"Noapte buna baby."  Yoongi îi sărută vârful capului și îi acoperă pe amândoi cu pătura.  Ei bine, pătura a fost destul de inutilă pentru ei, căldurile corporale sunt suficiente pentru a se menține de căldură unul pe celălalt pe parcursul nopții reci.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum