"Hyung cât timp vei rămâne în aceeași poziție." Yoongi stă ca o statuie împotriva lui Jimin. Mintea lui a încetat să mai funcționeze din momentul în care Jimin și-a pus mâna pe a lui.
"Iată, asta ar putea ajuta." Taehyung îi înmânează buchetul de flori, Yoongi își face timp să se uite la florile împletite în degetele lui. Este un amestec de diferite tipuri de flori, se uită peste Jungkook care deja îi oferă un zâmbet viclean.
Liliac mov, camelie, primula, crizantema rosie, nu ma uita si garoafe rosii. Dacă Yoongi nu ar fi scris un articol despre 'ce simbolizează florile diferite', nu ar fi știut semnificația din spatele acestui buchet.
Liliacurile violet reprezintă începutul iubirii sau o primă iubire, Cameliile cresc ca un arbust în regiunile mai calde și sunt fragile, Camelliile roșii spun
"ești o flacără în inima mea", Primrose înseamnă
"Nu pot trăi fără tine", Crizantema roșie înseamnă că
"te iubesc", Nu mă uita, numele este unul dintre semnificațiile florii, dar un alt sens este dragostea adevărată, Garoafele roșii, după cum oricine poate ghici, sunt simbolul iubirii și al afecțiunii. În total, întreg buchetul ar trebui să fie al lui mărturisire de dragoste pentru Jimin."Hyung nu te mai holba și dă-i-l lui Jimin." Taehyung este încântat să-l tachineze pe cel mai în vârstă despre micuța lui pasiune împreună cu Jungkook.
Ochii lui Yoongi nu îi întâlnesc pe cei ai lui Jimin, el doar întinde buchetul în direcția lui.
"Hyung, oprește-te."
"Aish nu te-ai uitat niciodată la un film romantic? Ești atât de prost hyung." Taehyung îl împinge în lateral smulgându-i buchetul de flori din mâini."Așa faci tu." Se așează pe un genunchi, buchetul îndreptat spre direcția lui Jimin. Yoongi batjocorește la vederea luând buchetul înapoi din mâna lui Taehyung. Dacă i-ar fi dat direcția corectă, ar fi făcut-o.
S-a lăsat în genunchi, inima lui bătând mai repede în timp ce se uită înapoi la Jimin, chipul lui seamănă cu cel al cameliilor roșii. Singurul lucru care lipsea din toate scenariile a fost un inel cu diamante, iar apoi ar arăta de fapt ca o propunere.
Sub ochii nemișcați era un rânjet care arăta aproape fiecare dinte, ochii lui s-au transformat deja în semilune. Nu știe de ce era atât de fericit când toate acestea erau o fațadă. În adâncul conștiinței sale interioare știe cum și-a dorit asta de mult timp.
O familie a lui, unde se poate simți în sfârșit ca acasă, unde ar înceta să se mai simtă hiraeth, unde să se odihnească în sfârșit după o zi lungă, unde să se bazeze pe cineva pentru nevoile sale, unde să poată numi în sfârșit pe cineva drept al său și unde a putut simți în sfârșit emoția 'Iubire'
Felul în care buzele lui se ridicau în sus. Felul în care gropița lui se încrețește. Felul în care ochii îi dispar între zâmbet. Strălucirea caldă pe care o dă fericirea lui. Zâmbetul lui Jimin este o rază de soare, iar Yoongi este ca o floarea soarelui care își dorește mai mult.
"Și gata." Vocea lui Jungkook îi scoate din bula lor interioară. Se ridică din nou, cu ochii încă concentrați asupra lui Jimin.
"Cred că ar fi suficient." Jungkook verifică ruloul camerei, mulțumit de rezultate."Așteaptă-" șoptește Yoongi înainte ca ei să aibă șansa de a se muta de unde stăteau.
"Încă una." Îl cere pe cel mai tânăr, ajungând în poziție odată ce primește încuviințarea din cap de la Jungkook.Jimin este încă puțin nedumerit de schimbarea bruscă a personalității lui Yoongi. Yoongi se uită în ochii lui. Unele priviri sunt promisiunea protecției, ale lui au fost toate acestea și mai mult.
Se coboară până la nivelul bebelușului, e ceva în nenăscut care a avut florile de primăvară înflorite în piept. Se simte mereu cald și plin de dragoste ori de câte ori se uită la burtica care crește, este atât de greu de imaginat că există o ființă vie acolo și chiar mai mult că este propriul său sânge. Un copil care să-i poarte genele, un copil care să semene cu el.
Nu s-a gândit niciodată bine la o familie, dar acum că îl are pe Jimin și-a lăsat să se gândească că poate așa s-ar simți o familie. Poate dacă Jimin l-ar lăsa să facă parte din viața lor, ar putea fi o familie fericită.
Îi sărută vârful burtici, făcând să zboare scântei peste tot corpul lui Jimin. El rămâne așa câteva secunde. Jimin a fost cel care purta copilul, așa că nu a avut niciodată timp să fie atât de intim cu copilul său. Dar acum că era atât de aproape încât aproape că simțea legătura. Legătura dintre un părinte și un copil.
În acele câteva secunde trec mulți ani pe lângă ochii lui, copilul lui crescând, rostind primul cuvânt, făcând primul pas, mâncând prima masă, făcându-și prietenii pentru prima dată, mergând pentru prima dată la școală și multe altele. Dar va putea el să fie martor la toate primele lor? Îl va lăsa Jimin să facă asta?
Se dă înapoi în poziția sa anterioară, camera simțindu-se brusc sufocată pentru el.
"Pozele au ieșit grozave, le voi tipări pentru tine până luni."
"Multumesc gguk." Yoongi îi zâmbește, nu știe ce s-ar fi făcut fără el."Mulțumesc Jungkook." Jimin îi zâmbește exprimându-și recunoștința față de cel mai tânăr, el crede că Jungkook este mult diferit de ceea ce și-a imaginat că este. Este un băiat dulce.
"O să stăm aici toată ziua? Haide, hyung, am pregătit ceea ce ai cerut." Jimin își ridică sprâncenele către Taehyung, care tocmai i-a făcut cu ochiul jucăuș drept răspuns.
"Jimin ah. Hai să mergem." Simte mâna lui Yoongi înconjurându-i ochii. El ezită puțin să se miște primul, fiind detașat de simțurile sale vizuale, dar s-a lăsat ghidat de Yoongi.
Se opresc în față într-o cameră, deschizându-se cu un trosnet. Ochii îi sunt încă acoperiți, inima îi sărită în sus și în jos în piept în așteptarea a ceea ce era acolo, a auzit ușa din fața lui.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanficMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...