"Iată al tău, Crème brûlée." Desertul menționat a fost servit curând în fața lui Jimin. Chelnerul doar a dat din cap înainte de a dispărea undeva în bucătărie.
Mirosul dulce divin îl făcu pe Jimin să mormăie stomacul. Era irezistibil să nu driblezi la vedere. Jimin scufundă lingura în desert, cu gura apă în timp ce scotea o linguriță.
Jimin a închis ochii simțind esența. Piesa aterizează pe limbă, corpul lui simțindu-se euforic la gustul dulce și spongios. Dar nu a durat mult, curând gustul încântător s-a transformat într-unul nesavuros. Fața i s-a răsucit de dezgust.
Jimin deschise ochii în timp ce greața îi gheare în gât. Cu mâna peste gură, alergă spre baia alăturată. Bucăți din cina de ieri i-au vărsat din gura tușită și sufocată. Stomacul lui continua să se contracteze violent și să forțeze totul în sus și afară.
Fața lui albă și bila i se scurgea pe bărbie cu un amestec de sudoare și lacrimi. S-a lăsat în genunchi când duhoarea înțepătoare îi invada nările.
" Sunt aici." spuse vocea liniştită din spatele lui, căldura răspândindu-se pe tot corpul lui palid în timp ce mâna lui îl înconjoară.
Stomacul lui Yoongi s-a zguduit la următoarea vedere. Îi simțea greață doar văzând că bila i se scurgea din bărbie, dar a reușit cumva să se stăpânească, îngenunchând și ștergând-l cu hârtie igienică rigidă.
Jimin a susținut deși nu mai era nimic de plecat. Și-a aplecat capul în pieptul lui Yoongi când genunchii lui au cedat în cele din urmă. Yoongi i-a oferit o cană de apă pe care a adus-o cu sine mai devreme, pe care a luat-o cu bucurie, dar chiar și asta a forțat să urce. Vasul de toaletă era plin cu o supă maro mucoasa, care mirosea acru și fierbinte, iar fața lui Yoongi păli din cauza mirosului puternic.
"Scuze" Jimin și-a cerut imediat scuze după ce a simțit schimbarea bruscă a expresiei lui Yoongi. Se simțea regretabil că l-a făcut să treacă prin toate astea, chiar dacă nu voia.
Yoongi a clătinat din cap, ajutându-l pe cel mai tânăr să se ridice și să-l aducă la chiuvetă. A închis în liniște toaleta, strângându-și nasul la mirosul dezgustător. Un căscat îi scapă din gură în timp ce continua să se uite la Jimin cu o privire plină de compasiune în ochi.
4 dimineața este cu siguranță o oră foarte nepotrivită pentru a te trezi după ce ai tras o noapte întreagă. Își urmărește reflecția în oglindă, cu ochi mari și căprui închis la el, cu cearcăne grele sub ei indicând lipsa somnului. Se uită la reflecția lui Jimin, nu era într-o stare mult mai bună, până la urmă el a fost cel care a avut-o cel mai rău.
Părea mai slab decât prima dată când l-a întâlnit, cu ochii umflați și obrajii afundați, expunând oasele pomeților. Dacă l-ar putea ajuta cumva.
"Probabil ar trebui să te întorci la culcare." Mâna lui dreaptă nu i-a lăsat spatele tânărului în timp ce îl îndruma înapoi spre pat. Jimin s-a ghemuit în husă, un zâmbet blând răspândindu-se în timp ce căldura le cuprinde din nou pe cele ale lui.
"Încearcă să dormi, bine?" Yoongi pune bine pătura în jurul lui, mergând înapoi la canapea pentru a avea un ochi închis și pentru el.
Întorsăturile au continuat câteva minute înainte de a decide în sfârșit că nu va putea adormi după trezire. Și-a pornit telefonul sperând că ar fi trecut deja mult timp, dar, spre dezamăgirea lui, era doar ora 5 dimineața.
A dezbătut ce să facă în următoarele câteva ore, nu poate găti micul dejun, deoarece zgomotele i-ar deranja somnul la fel și când urmărește orice program. El conectează căștile, găsind playlistul perfect pentru a se relaxa și el.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanficMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...