A doua zi dimineața, Jimin se trezește la ora lui obișnuită, întinzându-și corpul în timp ce scoase un căscat rapid. Zâmbește când soarele dimineții îi lovește fața, razele soarelui făcându-i pielea să strălucească.
"Hyung..." Îl caută pe Yoongi odată ce îi amintește de absența lui. Patul care înainte era cald, acum este rece. În mod ciudat, Yoongi nu este acolo. Nici măcar parfumul lui nu rămâne în aer, ceea ce indică faptul că a plecat cu ceva timp în urmă.
E pe cale să coboare scările când ochii lui aterizează pe bucata de hârtie aflată sub abajurul lămpii. Ceva despre scrisoare îi spune că este o veste proastă. Putea simți mirosul parfumului lui Yoongi care venea din el.
"Pentru Jiminie al meu <3"
Este scris cu scrisul de mână al lui Yoongi, Jimin îl poate recunoaște cu ușurință.
"Jiminie,
aș vrea să încep scrisoarea spunând cât de rău îmi pare. Știu că nu sunt cel mai bun prieten vreodată, la naiba, sunt sigur că sunt cel mai rău de acolo. Știu că m-ai urî când ai ajunge la finalul acestei scrisori, dar in justificarea mea vreau doar sa spun ca sunt așa de laş. Nu știu să-ți spun asta in fata de aceea iti spun printr-o scrisoare.
Mă mut la Seul. Știu că e atât de brusc, dar nu pot face nimic. Am fost atât de nedumerit când mama mi-a spus despre asta. Crede-mă, nu vreau să te părăsesc. Eram chiar gata să locuiesc aici pe cont propriu, dar asta cu siguranță nu era o idee bună.
Pe măsură ce citești această scrisoare, s-ar putea să fiu deja pe drum, plecând de lângă tine. Știu că nu mă vei ierta niciodată pentru asta. Dar vreau doar să-ți mulțumesc. Îți mulțumesc Jimin că ai fost cel mai bun prieten al meu în toți acești ani. Nu aș fi putut să cer nimic mai mult. Prezența ta a făcut toți acești ani atât de memorați. Mă mut cu multe amintiri bune. Nu îți faceți griji, mă voi întoarce curând și vom merge din nou la plajă, așa cum am făcut întotdeauna. Nu îndrăzni să uiți de mine sau îți fur toată colecția de manga haha. Ai grijă de tine, Chim. Trebuie să fii fericit că nu e nimeni care să te cicăle acum. Ai putea să te întâlnești și cu tipul pe care ți l-a prezentat Taehyung. Cred că va fi o potrivire bună pentru tine.
Știu că Taehyung va avea grijă de tine, așa că nu trebuie să-mi fac griji pentru tine.
Stai în siguranță, bine?
Ne întâlnim curând.Cel mai bun prieten al tău
Yoongi"Jimin scutură frenetic din cap când ajunge la sfârșitul scrisorii, este sigur că este un fel de farsă, la fel ca una pe care o vede ocazional pe tiktok sau youtube. Yoongi nu-l poate lăsa pur și simplu așa, nu doar cu o bucată de hârtie.
Alergă jos, sperând să-l găsească pe Yoongi așteptându-l, gata să spună cât de ușor este să-l păcăliști.
"Yoongi." El strigă, sperând că Yoongi va ieși dintr-o cameră, uită-te la expresia lui speriată și râde de el."Yoongi." El strigă din nou, scrisoarea este deja zdrobită între degete. Cerneala i se păta din lacrimi. Ochii lui tânjind după o privire asupra lui Yoongi.
Doamna Park a fugit din bucătărie auzindu-l țipând, prinzându-l imediat în brațe.
"Mama spune-mi că nu este adevărat. Spune-mi că este o minciună." În loc să dea un răspuns, ea își urmărește buzele într-o linie subțire, lăsând tăcerea să-i răspundă."Mamă..." o scutură frenetic. Lacrimile i se rostogolesc pe bărbie ca o cascadă. "Trebuie să-l văd." Fără să aștepte un răspuns, iese din casă, părul lui este dezordonat, pijamalele lui ies stângaci, dar nu-i pasă de aspectul lui acum.
Aleargă, aleargă și aleargă până când stă în fața casei cunoscute. Unul care l-a primit mereu cu dragoste. Dar acel sentiment a dispărut acum, e gol, de parcă a fost mereu liber așa.
E ca și cum ieri el și Yoongi s-au urmărit unul pe celălalt în sufragerie și acum, este acoperit de o tăcere de moarte.
S-a ghemuit pe podeaua tare cu gresie, lacrimile nu au încetat să cadă. Pierderea unui iubit doare, dar pierderea celui mai bun prieten doare și mai mult. Mai ales când nu ai pe cineva care să te mângâie, pe cineva cu care să faci glume stupide pentru a-ți înveseli, pe cineva cu care să-ți ștergi lacrimile, pe cineva cu care să-ți împărtășești durerea.
Nu este faptul că Yoongi s-a mutat în alt oraș, este faptul că nici măcar nu a apucat să-și ia rămas bun de la el. Dacă ar fi știut asta mai devreme, ar fi putut să-și petreacă toată noaptea plângând cu el. Îmbrățișându-l strâns în brațe. Implorându-l să nu-l lase așa singur. Dacă ar fi știut că va fi ultima lor noapte împreună...
Așa cum au trecut câțiva ani în fața lui Jimin, nici măcar o zi nu trece fără ca Jimin să aștepte ca Yoongi să se întoarcă. Își așteaptă cel mai bun prieten pierdut de mult. Dar pe măsură ce anii care au trecut prin legătura lor s-au slăbit, scrisoarea a fost ultimul lucru pe care l-a primit vreodată de la Yoongi.
Viața era grea fără Yoongi, dar prezența lui Taehyung a făcut-o oarecum mai bună. A mers la mai multe întâlniri la orb la cererea lui Taehyung, dar nimeni nu i-a potrivit gusturilor. Relația lui avea să dureze câteva luni pentru că ar încerca să-l găsească pe Yoongi în ei. Știa că a greșit pentru asta, așa că a încercat să se regăsească înainte de a păși într-o altă relație.
Venirea la Seul a fost o decizie grea pentru el. A fost greu să-și lase părinții să fie de acord, dar el a reușit cumva. El însuși nu știa de ce voia să vină aici atât de disperat. Pentru a scăpa de vechea lui viață sau pentru a se reuni cu cel mai bun prieten al lui.
Și-a petrecut primii doi ani în căutarea lui Yoongi. Nu avea nicio idee unde ar putea să-l găsească, dar a încercat totuși acest lucru cel mai bine, dar toate eforturile lui s-au dovedit fără rezultat în cele din urmă.
În cele din urmă, l-a lăsat pe Yoongi să se elibereze de inima lui când l-a întâlnit pe Sang Hyun. În sfârșit, a fost fericit în viața lui. Dar lucrurile bune nu durează mult. Și tocmai așa și-a trăit cele mai negre zile. Dar a fost capabil să se ridice, să se reconstruiască pentru a fi o versiune mai bună.
I-a luat încă un an pentru a-l întâlni în sfârșit pe Yoongi. A fost una dintre acele coincidențe la care ai fi asistat într-o dramă de clișeu.
Se aștepta să cadă în brațele lui Yoongi și să plângă, când în sfârșit se va reuni cu el. Dar nimic de genul ăsta nu s-a întâmplat cu adevărat. Mângâierea pe care obișnuiau să o găsească unul în celălalt înainte a fost schimbată cu neliniște. După toți acești ani, Yoongi i se simțea atât de nefamiliar. Aproape ca un străin. Un străin care a fost cel mai bun prieten al lui la un moment dat.
Poate că uneori dragostea are nevoie de o a doua șansă pentru că nu a fost gata de prima dată. Dar vor putea ei să profite de această a doua șansă? Depinde de amândoi.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
Hayran KurguMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...