"Cum merge lucrul de acasă?" întreabă Jungkook de cealaltă parte a telefonului. "E grozav." Se afundă și mai mult pe canapea, fericit când mușchii lui încordați se împacă cu fibra moale.
Jungkook fredonează ușor, biroul pare plictisitor fără Yoongi lângă el.
"Ce mai face Jimin ssi?"Yoongi se uită la un Jimin somnoros care încearcă din răsputeri să rămână treaz.
"Se descurcă grozav." Râde încet la asta. "Puțin plictisit, aș putea adăuga.""Presupun că nu îi acorzi suficient timp nici măcar după ce ai lucrat de acasă." Yoongi se încruntă la asta, nu este adevărat.
"De ce nu faci ceva distractiv?"
"Hmm... ca?""O ședință foto de sarcină?" Jungkook zâmbește când l-a lovit ideea. Yoongi îl distrează un minut, de fapt nu e chiar așa de rău.
"Nu va fi niciodată de acord." Oftă, cu ochii îndreptându-se spre un Jimin knockout."Stai, asta e tot. Ar trebui să faci o ședință foto și putem folosi poza ca coperta revistei noastre. Sunt sigur că cititorii sunt curioși să afle cine se află în spatele articolului." Jungkook încearcă din răsputeri să-și impulsioneze ideea și începe să lucreze la el. El ia în considerare.
"Dacă nu este de acord?"
"Apoi îl faci să spună da. Sunt sigur că nu-ți va spune niciodată nu." Jungkook zâmbește pe cealaltă parte, o poate spune cu tot pieptul după ce a văzut cu ochii lui cum se comportă cei doi unul în jurul celuilalt."Mă voi gândi la asta." El încearcă să amâne, dar nimeni nu poate câștiga împotriva marelui JK.
"Hyung, cred că este ideea perfectă." Îi dădu o ultimă apăsare, tonul său exprimându-și disperarea. El crede doar că ședința foto ar fi o idee grozavă pentru a-i apropia și va face orice pentru a-și vedea hyung fericit."Dar de unde aș angaja un fotograf profesionist?"
"Fotograful este chiar în fața ta." Jungkook așteaptă ca Yoongi să-și dea seama, dar când cealaltă parte tace prea mult timp, el răspunde singur.
"Sunt eu. Jeon Jungkook."
"Atunci trebuie să fac o întâlnire?" întreabă el sarcastic.
"Poate o voi face pe gratis." Jungkook rânge la celălalt capăt.Yoongi aștepta acum ca Jimin să se trezească din somnul scurt. Ideea ședinței foto i-a rămas cu adevărat lipită de creier. Poate și celui mai tânăr i-ar plăcea.
Privește capul neclar al lui Jimin ridicându-se, pumnii lui minusculi suspendați în aer încercând să-și întindă mușchii.
"Esti treaz." Yoongi merge spre canapea, Jimin dă din cap pentru a răspunde. "Apa?" El știe că cel mai tânăr are întotdeauna nevoie de apă ca primul lucru după trezire, fie că este un somn scurt sau un somn de 9 ore.Paharul acum gol stă pe masă, ei stau unul lângă celălalt fără a face nimic. "Hei Jimin." Yoongi l-a lovit în cele din urmă după ce a așteptat un moment potrivit pentru a începe conversația. "Da?" Își întoarce capul într-o parte, corpul lui prea letargic pentru a se mișca din poziția confortabilă.
"Ce ai crede despre o sedinta foto de sarcina?" Dacă Jimin ar avea trăsături de felină, urechile lui de pisică s-ar încânta cu siguranță auzind asta. Nu știa de ce, dar gândul îl entuziasmează brusc.
"O sedinta foto?" Mormăie distrat.
"Da, gguk a spus că ar fi frumos să le anunțăm cititorilor noștri despre tine, poate că se vor simți mai conectați în acest fel și te putem face, de asemenea, ca acoperire pentru luna viitoare." Informația este prea mult pentru a înțelege ochii lui amuzați spun toate."Numai dacă vrei și tu, nu te oblig pentru nimic." El o explică înainte ca cel tânăr să-și poată înțelege greșit intențiile.
"Vreau." Mormăie după ce s-a gândit greu la asta."Ești sigur?" Yoongi nu vrea ca tânărul să simtă că îi datorează ceva. Nu l-ar face niciodată să facă ceva ce nu-i place. "Da. O ședință foto sună grozav, aș avea niște poze frumoase de arătat bebelușului meu." Gândul este cu adevărat liniștitor și nu strică să încerci ceva nou.
"Atunci ar trebui să-i spun lui Jungkook despre asta?" Își ridică telefonul. "Jungkook?" Ceva se schimbă în interiorul lui Jimin după ce a auzit numele lui Jungkook. Nu l-a urât pe cel mai tânăr, doar că nu vrea să-l vadă pe el și pe Yoongi împreună în fața ochilor lui.
"Da, el va fi cel care va face poze cu tine."
"Oh, bine." Spune el cu inima grea, negăsind nicio explicație rezonabilă în spatele a ceea ce simțea."Bine, lasă-mă să discut detaliile cu el atunci." Zâmbetul său strălucitor spune cât de entuziasmat era, plecând din sufragerie telefonul formând numărul.
Între acestea, el nu reușește să observe schimbarea expresiei lui Jimin. Cum picioarele lui stau într-un mod greu unul peste altul, cu ochii îngustați la vederea telefonului său. Cum își ține respirația în spatele buzelor strânse pentru a se oțeli.
"El a spus da." El chicotește la telefon, dacă cineva ar putea auzi conversația, s-ar putea crede că Jimin a spus da propunerii lui Yoongi, judecând după cantitatea de emoție din vocea lui. "Știam, nu putea să-ți spună nu." Jungkook zâmbește mândru de el însuși pentru că știe deja evident.
"Deci, de ce ne-ar trebui pentru o ședință foto?" Ei au revenit la discuția profesională acum.
"Hmm." Rândul rămâne tăcut pentru un timp, bătăi de la tastatură și mâzgălirea stiloului sunt singurele zgomote care se aud.Yoongi mută telefonul de la mâna dreaptă la stânga, obosit să țină telefonul de ceva timp.
"Așa că am căutat-o și cred că-" El amestecă paginile blocnotesului.
"În afară de cameră și de un fotograf, vom avea nevoie de un fundal suficient de bun, cu o lumină excelentă, de niște elemente de recuzită drăguțe care contrastează cu tema noastră și de ținute care se îmbină bine cu conceptul.""Este mult." Spune, după ce a ascultat Jungkook, lista toate articolele.
"Mă descurc cu celelalte, dar mai întâi trebuie să găsești un loc bun." În fața ochilor îi fulgerează diferite locuri, o plajă, un parc, un câmp înierbat, un magazin alimentar?! Nu crede că l-ar lăsa pe Jimin să facă o ședință foto într-un loc în care atât de mulți ochi îl privesc. Nimic nu se potrivește cu gusturile lui, până când nu se gândește la cel perfect."Ce zici de casa mea?" Jungkook fredonează, indicând că ia în considerare ideea lui.
"Casa este destul de spațioasă și, din moment ce am locuit cu Jimin în ultimele luni, și ea este goală, poți face orice vrei cu ea.""Ar trebui să mă duc să văd singur."
"Ei bine, de fapt, am o cheie de rezervă în sertarul biroului meu, pe care o poți folosi." Își amintește brusc despre cheia de rezervă pe care o ține mereu în colțul din stânga jos al biroului său."S-ar putea totuși să am nevoie de ajutor." Oftă gândindu-se să facă totul singur, are nevoie de cineva care să-l însoțească.
"Dar nu pot să-l las pe Jimin singur... Stai, cred că cunosc pe cineva." Buzele lui se curbesc pentru a forma un zâmbet când îi apare în cap un anumit nume de cineva."Și cred că aș putea avea și o idee de bonus." El șoptește planul suplimentar, având grijă ca Jimin să nu-l audă din greșeală. Zâmbește în sinea lui mulțumit de asta.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanficMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...