27

197 28 1
                                    

Cerul albastru limpede este împodobit cu nori mici, alb strălucitor în lumina soarelui.  Norii navighează ca o liniște, trecând ușor către oriunde îi dorește vântul să ajungă.  Soarele pare că se joacă de ascunselea cu norii, pictându-și razele de soare peste mica planetă, strălucind ca primele fructe de pădure pe slujba de iarnă.

Jimin stă în fața blocului său, picioarele îi sare în așteptare așteptând ca Yoongi să coboare acolo.  Simte șoaptele în jurul lui, ochii laterali înfricoșători pe care îi oferă oamenii.  Îl face puțin inconfortabil, burtica lui acum suficient de mare pentru a se vedea chiar și sub hainele largi.

"Hai să mergem." Yoongi merge spre el legându-și cureaua ceasului în jurul încheieturii mâinii. Aude șoaptele și privirile de judecată îndreptate către Jimin.

Și-a împletit mâinile, degetul lui mergând până la capăt pentru a mângâia pielea moale.  Ochii lui îngustați i-au făcut pe oameni să-și abate privirea de la Jimin, el zâmbește odată ce se întorc la propria lor afacere.

Micul gest nu trece neobservat de Jimin și îi este foarte greu să nu se îndrăgostească de el.  Mergeau așa, cu mâinile în mâini, pașii potriviți, zâmbete prostești tencuite pe față.

Deoarece casa lui Yoongi era la doar câteva străzi de a lui, s-au gândit că ar fi o idee bună să fac o plimbare în loc să meargă cu mașina.

Le-a luat abia 20 de minute până să stea în fața casei lui Yoongi.  Jimin a mai fost aici, dar pielea de găină este încă acolo.

În loc să-l deschidă cu o cheie, el sună la ușă, un Jungkook rânjător le urează bun venit.

"Bine ai venit în casa ta, hyung." Jungkook își înfășoară brațele în jurul lui Yoongi, fericit să-l vadă în sfârșit după săptămâni. Jimin se imbufna la pierderea căldurii din mâna lui, fața lui încercând că este cel mai bine să ascundă expresia geloasă văzându-i zâmbind unul în celălalt. 

"Bună Jimin ssi."  Se înclină în fața lui despărțindu-se de îmbrățișare.  Jimin îi întoarce salutul cu un zâmbet.

Casa era diferită de ceea ce a văzut Jimin când a venit aici mai devreme.  Pereții au fost decorați cu lumini, baloane și confetti care înfrumusețează podeaua.  Masa era ocupata de diferite feluri de flori unele reale unele artificiale.

"Jiminie, ești aici."  Se întoarce pentru a-și vedea cel mai bun prieten stând în fața lui.  Taehyung îl îmbrățișează cu drag, vocea lui schimbându-se într-una blândă în timp ce saluta bebelușul.

"Tae, ce cauți aici?" Se uită la Yoongi care nu pare deloc surprins de prezența lui.
"Ei bine, Yoongi hyung mi-a spus despre ședința foto și m-a întrebat dacă îl pot ajuta pe Jungkook ssi cu ea." Taehyung se uită la Jungkook, care i-a dat din cap timid, probabil un pic tulburat de personalitatea lui fermecătoare.

"Ar trebui să te îmbraci mai întâi, apoi voi adăuga recuzita de ultim moment."  Jungkook pune florile în vaza goală.  "Dar nu am nimic pregătit." Pare confuz privind în jos la hainele confortabile pe care le purta în prezent. 
"Ei bine, am. Vino, urmează-mă."  Taehyung îl ține de braț, îndreptându-l spre o cameră.  Jimin se uită la Yoongi, care așteaptă aprobarea lui, s-a lăsat târât de Taehyung pentru a obține acordul lui Yoongi.

După ceea ce păreau a fi 15 minute, Jimin s-a întors în sfârșit în sufragerie.  Îmbrăcat într-un top din plasă transparentă, blugi albi comozi și un cardigan tricotat, arăta echivalent cu un înger.  Obrajii lui sunt pictați cu o tentă roz, făcându-l pe Yoongi să se întrebe dacă a fost din cauza machiajului sau doar a unui fard natural.

Topul ajustat este diferit de hainele supradimensionate pe care le purta de obicei Jimin, oferindu-și abdomenului o formă rotundă, curbele sunt mai definite și Yoongi simțea că ochii îi coboară spre ele.  Gura îi căsca, luându-și timp pentru a diviniza trăsăturile lui Jimin.

"Arăți drăguț Jimin ssi."  Ochi laterali Yoongi pe Jungkook pentru că i-a furat cuvintele. 
"Da, arăți frumos." A spus el puțin enervat că nu a fost primul care l-a complimentat.

" Mulțumesc."  Jimin se simte timid să fie centrul atracției, căldura se înroșește pe fața lui palidă.

"Să începem acum?"  întreabă Jungkook să-și pregătească camera.  El repară unele dintre setări, făcând clic pe pozele demonstrative pentru a obține unghiul corect. 
"Bine, Jimin, poți să stai chiar acolo în colț și să încerci să pozezi." El stă în fața pereților simpli, întorcându-și o parte, încercând să formeze o ipostază.

"Așteaptă-" îl întrerupe Taehyung, scoate coroana de flori înainte, așezând-o pe capul lui Jimin.  Accesoriile nu arată ca unul suplimentar, ci se simt natural, de parcă coroana îi aparține.

"Mulțumesc Taehyung ssi."  Jungkook nu a ratat șansa de a-și arăta zâmbetul de iepuraș celor mai în vârstă.  Coroana adaugă un pic de încredere care îi lipsea.  Respiră adânc, trecând la cealaltă persoană.

Creșterea bruscă a încrederii în sine îl transformă într-adevăr într-o altă persoană, corpul lui se pozează automat odată ce se aude sunetul de clic.  Trăsăturile feței îi spun povestea, ochii inocenți și strălucitori suficient pentru a rosti mii de cuvinte.

La fiecare lovitură grozavă, el aude un compliment de la Jungkook, pieptul i se umple de mândrie.  Pe de altă parte, Yoongi este prea hipnotizat de personalitatea lui Jimin, încât nu reușește să-l audă pe Taehyung chemându-l.

"Și apoi spui că sunteți doar prieteni."  Taehyung îi șoptește la urechi lui Yoongi, subliniind cuvintele 'Doar prieteni'.  Yoongi își drese glasul la asta, Jimin l-a captivat cu adevărat astăzi, ceea ce nu este nimic ieșit din comun. 

"Hyung vino să stai în cadru." Jungkook îl cheamă brusc de nicăieri. Arată cu degetul spre el însuși, nesigur dacă a auzit bine.
"Eu?"

"Da, hyung, tu. Acum te rog stai lângă Jimin ssi."  Îi face semn cu mâna.  Nu era plănuit, trebuia să facă doar pozele lui Jimin, nu ale lui.

"Hyung repede, nu avem toată ziua."  Vaieturile constante ale lui Jungkook l-au facut in sfarsit sa stea langa el.

Stă acolo într-o poziție incomodă, cu mâna strânsă, cu ochii ațintiți pe pământ. 
"Ah hyung ce faci? Da-mi o poza frumoasa te rog."  Se văică din nou, sinele său interior pierzând răbdarea.

Jimin chicotește la stângăcia lui și asta îl face în cele din urmă să ridice privirea.  Jimin își pune propriile două mâini pe mâna lui Yoongi, înfășurându-le în jurul burtici sale, cu spatele apăsat acum de pieptul lui Yoongi și îi poate simți inima bătând în viteză.

"Inima ta a izbucnit hyung. Calmează-te."  Spune El zâmbind, dar asta nu l-a ajutat pe Yoongi să se calmeze, în schimb fața i se încinge de cât de aproape era de cel mai tânăr.

La fel se aude un clic din partea lui Jungkook.  Poza este una sinceră, cel puțin pentru Yoongi.  Nu a avut timp să-și proceseze gândurile și poziția.

Poza a reușit totuși să iasă bine.  Zâmbetul ochi al lui Jimin iradiază fericirea lui, degetele lor împletite între ele sprijinindu-se pe umflătura bebelușului, ochii lui Yoongi ațintiți pe fața lui Jimin, un fard frumos roșu purpuriu împodobindu-i obrajii.  Ar putea fi descris frumos într-un singur cuvânt 'Familie.'

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum