50

158 19 0
                                    

"Ești sigur că planul tău va funcționa?"  îl întreabă Jungkook pe un Taehyung aplecat.  Cel mai mare stă întins pe canapea de dimineață și a refuzat să se dea jos de pe ea.

Își amintește de evenimentul de azi dimineață.  Trebuia să fie ziua lui liberă, ceea ce înseamnă că și-ar fi petrecut toată ziua fără a face nimic și doar lenevind.

Dar un anume cineva trebuie să vină la el acasă neanunțat și să-l pună să facă lucruri împotriva propriei sale voințe.

"Sunt atât de sigur că va funcționa."  Taehyung sare în fața lui Jungkook de pe canapea, oprindu-l în pașii lui.

"Evident că sunt îndrăgostiți unul de celălalt, trebuie doar să-i împingem puțin înainte." Se duce în spatele lui Jungkook, împingându-l puțin înainte, de parcă ar încerca să-și vizualizeze cuvintele.

"Și cum ar trebui să facem asta?" Frustrat, se întoarce pentru a se confrunta în altă parte decât pe cel mai în vârstă.

Când Taehyung i-a spus că are nevoie de ajutorul lui pentru a-i face pe Yoongi și Jimin să-și mărturisească sentimentele, el a spus imediat da propunerii.  Pentru că el însuși își dorește ca hyung-ul lui să fie fericit în viața lui și știe că fericirea lui Yoongi este a lui Jimin.

Dar acum, gândindu-se, ar fi trebuit să spună nu.

"Trebuie să ne executăm Planul A astăzi."  Taehyung îl ține de umeri, fără să-l lase să se îndepărteze. 
"Și care este acel plan?"  Epuizat, se întoarce hotărând să audă ce a plănuit.

"Sunt ca polul nord și sud al a doi magneți. Sunt obligați să se atragă unul pe celălalt, trebuie doar să adăugăm puțină condiment."  Taehyung zâmbește în sine pentru că a folosit un exemplu atât de bun pentru a le exprima.

"Condiment?"  Jungkook își arcuiește sprânceana spre Taehyung. 
"Trebuie să-l facem pe unul dintre ei gelos."

"Nu cred că ar funcționa."  Jungkook este gata să-și continue sarcina zilnică, dar și Taehyung este persistent.
"Cu siguranță o va face, am persoana perfectă în minte."  Îi dă un mic zâmbet lui Jungkook în timp ce spune asta.  Și nimic bun nu a ieșit niciodată din asta.

"De ce ne-ar suna Jungkook într-un termen atât de scurt?"  Jimin se văică, a plănuit să-și recupereze somnul astăzi.  Din toate zilele în care Jungkook a decis să-i invite astăzi acasă, turnând apă peste planurile sale.  Este ocupat să verifice geanta lui Haru pentru a vedea dacă și-a împachetat toate cele necesare sau nu. 

"Practic mi-a dat ordin să vin la el acasă și să vă aduc pe voi doi."  Yoongi decide să se joace cu Haru în timp ce Jimin este ocupat să-i împacheteze lucrurile.

Aceasta ar fi prima dată când îl vor scoate pe Haru din casa lor.  Așadar, Jimin l-a îmbrăcat într-o salopetă drăguță de urs alb, care îi acoperă corpul minuscul complet din cap până în picioare.

"Arăta foarte drăguț astăzi."  Yoongi îi ciupește obrajii dolofani făcând copilul să zâmbească.  Onesie de urs îi oferă cu siguranță un aspect pufos

"Asta-i tema pentru azi. Corect, Iubitule."  Jimin își dă nasul mic, câștigând un chicot de la Haru.

Yoongi observă în sfârșit ținuta lui Jimin în acel moment.  Și asta e departe de drăguț.  Un tricou alb simplu, cu o cămașă de flanel, acoperit cu o jachetă din denim.  Și o pereche drăguță de blugi negri rupți.  Cu siguranță se gândește la ceva, îmbrăcat așa.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum