Jimin urăște să se trezească în spital, camera albă orbitoare și aparatele de sunet îi doare capul. Mintea lui este încă tulbure din cauza anesteziei. Încearcă să pătrundă prin ochii lui, dar lumea i se pare brusc prea strălucitoare.
"Jimin ah, ești treaz." El aude pe Yoongi strigându-l undeva în împrejurimi. Anestezia încă nu a dispărut complet, făcându-l să intre și să iasă din conștiență.
"Hyung." Încearcă să se ridice din poziția de dormit, dar corpul lui se simte brusc prea slab pentru a fi obligat la o comandă atât de simplă.
"Lasă-mă să te ajut." Yoongi își pune mâna pe umăr, ajutându-l să se ridice drept foarte ușor.
Chiar dacă a fost un moment de lumină, tot îl lasă cu capul vertiginos. Stă nemișcat o secundă încercând să-și recapete calmul."Cum te simți?" Yoongi îl mângâie ușor pe cap, despărțindu-i încurcăturile maro închis. Întrebarea se instalează în sfârșit și mintea lui îl duce automat la copilul său. Se uită grăbit în jos la stomac, bubișura lui a dispărut. Sentimentul îl pune brusc în panică.
"Bebe?" Se uită la Yoongi așteptând un răspuns. Și dacă cea mai mare frică a lui s-ar împlini cu adevărat? Dacă s-ar întâmpla ceva cu copilul lui? Ce-ar fi dacă-
Gândul i se oprește când aude scâncetele mici. Yoongi îi zâmbește blând când îi vede pe Jungkook și Taehyung intrând cu băiețelul său.
Jimin îl urmărește cu bătăile inimii oprite, mâinile îi acoperă gura când își vede în sfârșit copilul. Bebelușul pe care l-a purtat timp de 9 luni în el, copilul care l-a făcut să se confrunte cu tot felul de greutăți în ultimele nouă luni, dar până la urmă a meritat totul.
Taehyung trece copilul în brațele lui Yoongi, ochii lui încă nu reușind să-i părăsească chipul fermecător. Inima lui Jimin și-a accelerat ritmul când l-a văzut pe Yoongi ținând copilul lor. Numai acea scenă este suficientă pentru a-l face să lacrimeze de bucurie. El nu poate explica ce îi face inimii.
Yoongi se oprește lângă Jimin, coborând copilul la nivelul lui Jimin pentru a-l putea urmări și el. Îl trece cu atenție în brațele lui Jimin uitându-se la privirea fericită care se extinde pe chipul lui. "Este un băiețel." Ii sparge lui Jimin.
Jimin se uită la băiețelul său, la felul în care mâinile lui sunt strânse strâns și picioarele lui mici încearcă din răsputeri să lupte pentru a ieși din cearșaf. Copilul încetează să facă tam-tam când este întins în brațele lui Jimin. Poate că este atingerea sau parfumul lui, dar copilul pare să se relaxeze în mod magic în strânsoarea lui. Ochii i se închid încet în timp ce scoase mici miulături, adormind.
Îl veghează cu lacrimi fericite în ochi. Nu se poate opri din zâmbet, i se revarsă inima din cauza dragostei pentru micuțul său. Își alunecă rozul în mâna deschisă și îi privește cum se învârtesc în jurul ei, copilul dormind. Își simte respirația moale pe dosul mâinii.
"Ai făcut o treabă atât de bună, Jimin. Este perfect." Yoongi își apasă buzele pe fruntea bebelușului adormit, mica atingere dintre el și copilul lui se simte spirituală.
Apoi procedează să facă același lucru cu Jimin. Gestul este plin de dragostea și recunoștința lui față de cel mai tânăr."Uite, arată ca Yoongi hyung în timp ce doarme." Jungkook arată spre bebeluș, făcând din nou-născut centrul de atracție.
Și nu s-a înșelat, cu ochii închiși și cu obrajii dolofani arată ca o copie identică a lui Yoongi."La ce te-ai așteptat el este copilul meu până la urmă." Yoongi se simte atât de mulțumit de viața lui chiar acum. Jimin se uită la Yoongi când spune acele cuvinte. 'Copilul meu' înseamnă asta că vrea să facă parte din familia lor? Îl vede și Yoongi ca pe copilul lui?
"Dar ochii și buzele lui sunt cu siguranță ca ale lui Jimin." subliniază Taehyung. Bebelușul își desparte buzele plinuțe, înghițindu-și mai mult capul în Jimin. Și Jimin nu se poate abține să nu-și ghemuiască ființa mai mult în sine, partea lui protectoare l-a luat.
"Da, este adevarat." Yoongi îi mângâie obrajii cu degetele, arată atât de fragil în strânsoarea lui Jimin. Atât de mic, atât de eter.
Yoongi trebuie să-i forțeze pe Jungkook și Taehyung să iasă din spital, cei doi au vrut să se joace puțin mai mult cu copilul. Dar au fost forțați de Yoongi după ce i s-a spus că trebuie să se odihnească.
După ce i-a trimis, Yoongi s-a întors la Jimin, ajutându-l să se întindă pe pat, ca să se poată odihni și el.
El se așează pe un scaun lângă patul de spital."Are un somn adânc. La fel ca tine, hyung." Jimin șoptește ultimul rând, îl mângâie încet. Privindu-i pieptul ridicându-se în sus și în jos cu încetinitorul. Chiar ieri a fost în interiorul lui și azi doarme în sfârșit în brațele lui, momentul în care a poftit atât de mult în ultimele luni.
"Și el este atât de frumos. La fel ca tine." Jimin își acoperă fața la asta, auzind complimente de la Yoongi, doar îi face inima să facă salturi de vară.
"Cred că voi continua să stau cu tine încă o vreme." După o lungă tăcere, Yoongi vorbește în cele din urmă. Nu au mai vorbit despre acest subiect de mult timp, amânând mereu până la nașterea copilului.
Și acum, că s-a născut copilul, Yoongi nu are de ales decât să plece. Până la urmă, asta au decis ei înșiși. Poate că ar fi fost mai bine pentru el să plece fără să vadă copilul. Pentru că acum... Nu crede că ar putea să-l părăsească.
"Probabil că voi pleca după 2-3 săptămâni, odată ce te vei simți suficient de sănătos pentru a avea grijă de el singur." Dacă crezi că Yoongi a reușit să spună acele cuvinte fără să se destrame, trebuie să știi că în interiorul inimii lui se zdrobește.
"Bine." Sincer, nu este în regulă. Nimic nu este în regulă. Viața fără Yoongi nu va fi bine. Nu pot ei să rămână așa cum au trăit în ultimele luni? Doar el, Yoongi și copilul lor. Nu pot deveni o familie fericită?
La un moment dat în viața lui, Jimin a încetat să se gândească la o familie proprie. Dar acum că îi are alături pe Yoongi și copilul său, vrea doar să experimenteze adevărata semnificație din spatele 'familiei'. Vrea doar ca și ei trei să fie o familie.
"Nu cred că se va trezi încă o oră sau două. Ar trebui să te odihnești deocamdată. Dacă se trezește, o să am grijă de el." Yoongi se ridică de pe scaun, drapând pătura peste ei. Îl urmărește pe Jimin cum adoarme încet lângă copilul lor.
Și în acel moment își dorește doar un lucru... să poată vedea această viziune divină pentru tot restul vieții.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanficMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...