15

195 24 0
                                    

Yoongi și-a simțit inima bătând, degetele tremurând în timp ce bătea codul PIN.  Trupul îi tremură de anxietate și de noaptea rece.

Ușa se deschise cu un sunet de clopot, lumina lunii s-a filtrat prin perdelele grele.  S-a îndreptat spre cameră.  Mâinile lui rămânând prea mult timp pe buton înainte de a-l răsuci în cele din urmă.

"Hyung?" Jimin a aprins lampa laterală la auzul zgomotelor. Chiar dacă era întuneric, simțea mirosul oceanic al alfa-ului de la mile. Sa așezat drept odată ce ușa se deschide pentru a dezvălui un Yoongi neîngrijit, cu părul răsucit împreună în o mizerie încâlcită.

Jimin nu a avut timp să-și proceseze gândurile înainte ca Yoongi să sări înainte, înconjurându-l cu brațele.  Jimin părea să înghețe pe loc, aceasta a fost prima dată când bătrânul a inițiat afecțiune fizică față de el și a fost cu adevărat surprins.

"Ești bine."  Yoongi mormăie încercând să se liniștească.  Jimin pare vizibil confuz de toate astea.

"De ce ești aici, hyung?" Chiar dacă Jimin a încercat din răsputeri să formeze o propoziție, cuvintele i-au ieșit un sluor din cauza gâtului său avântat. Începe să tușească odată ce aerul rece îi lovește în gol.

Yoongi s-a retras din îmbrățișare, repede să-i servească paharul cu apă.  Se încruntă când mâinile foarte calde ale lui Jimin îi ating pielea rece.  Își puse mâna pe fruntea tânărului doar pentru a-i replică repede la senzația de arsură.

"La naiba, Jimin, tu arzi."  În cele din urmă, se uită bine la chipul tânărului.  Pielea lui palidă vopsită în roșu din cauza febrei mari, pleoapele lui picurătoare privind înapoi la Yoongi, buzele crăpate întredeschise în timp ce respiră greu.

"Lasă-mă să sun doctorul." Se ridică din pat, băgându-și mâna în buzunar pentru a-și scoate telefonul, dar a fost oprit la jumătatea drumului de Jimin. Clătină energic din cap încercând să refuze.

"Am sunat deja la doctor." A fost greu de întrerupt din cauza cât de răgușită era vocea lui, dar Yoongi îl înțelege puțin prea bine.

"Ai luat medicamentul?"  Împinge firele de păr care i se lipeau pe frunte, Jimin dă din cap ca răspuns, nu vrea să-și deranjeze gâtul înălțat.

"Ar fi trebuit să mă suni Jimin. Eram atât de îngrijorat." El își privește în jos, în timp ce mâinile lui minuscule, înfășurându-și pe cea mare în jurul lui. Îi mângâie încet dosul mâinii, simțindu-se vinovat că nu a fost alături de el.

"Sunt bine hyung."  Chiar dacă a vrut să spună mai multe, el decide să rămână cu cuvintele scurte din cauza situației în care se află.

Yoongi s-a scuzat pentru a transmite un mesaj lui Jungkook despre sosirea lui în siguranță.  Se întoarse la Jimin cu o cadă plină cu apă rece și un prosop.

Jimin se uită la el de parcă ar încerca să spună 'nu trebuie'.  Yoongi se așează pe cealaltă parte a patului, bagându-l pe celălalt înainte de a-i pune prosopul umed pe frunte.  Jimin șuieră în timp ce prosopul gelid îi atinge pielea arzătoare, dar în curând se relaxează când senzația de frig a început să se simtă plăcută.

Yoongi a continuat să ude prosopul din nou și din nou, până când febra părea să scadă.  A pus cada deoparte, mișcându-se în cele din urmă să-și închidă ochii.

"Mi-e frig."  șoptește Jimin într-o stare pe jumătate adormită, cu ochii încă închiși.  "Stai, îți aduc niste tampoane termice si mai multa patura."  Jimin își apucă încheieturile împotrivindu-i să nu se miște, el clătină din cap în semn de dezaprobare. 
"Am nevoie de tine."  Yoongi nu era sigur dacă vorbea în somn sau nu. 
"Da eu sunt aici."  Încearcă să iasă din strânsoarele lui Jimin, dar strânsoarea sa doar strânsă în jurul încheieturii lui. 

"Stai."  spuse el pe un ton stins. 
"Te rog."  Adăugă din nou simțindu-se neliniștit din cauza lipsei de căldură.  Corpul lui tânjește mai mult ca niciodată la îmbrățișarea caldă a  alfa-ului.

Yoongi a părut să se gândească o secundă, nu a vrut ca cel tânăr să se simtă inconfortabil, dar dacă își dorește cu adevărat asta, atunci nu poate nega asta.

"Bine." Cu asta alunecă în jos pe cealaltă parte, păstrând o distanță sigură față de cel mai tânăr. Dar Jimin nu părea foarte mulțumit de gol. Și-a târât corpul mai aproape de alfa.

Yoongi a gâfâit când a simțit pielea fierbinte a lui Jimin atingându-i pieptul, a încercat să stea nemișcat și să lase omega-ul să facă tot ce voia.  Jimin s-a apropiat mai mult de el, fără nici măcar 1 inch distanță între ei, omega lui torcând de conținut odată ce se găsește în brațul alfa-ului.

Un oftat blând îi scapă din gură în timp ce a lăsat parfumul oceanic să-l amâne în țara viselor.  Pe de altă parte, Yoongi era treaz, ochii lui aproape ieșind din apropierea lor.  Nasul îi era inundat de mirosul dulce de caramel.  Și nu, nu l-a urât, de fapt, lupul său interior era foarte mulțumit acum.  Cu asta a adormit lângă Jimin.

Yoongi a fost întotdeauna o persoană timpurie.  A devenit un obicei pentru el să se trezească înainte de zori.  Simțea că există ceva care nu-l permite să-și completeze somnul, dar astăzi era diferit.  Corpul lui se simțea mai relaxat ca niciodată, reticent să se trezească.

El a jurat că ar fi putut să mai doarmă câteva ore dacă nu pentru sunetul constant al telefonului său.  A încercat să-l ignore și să doarmă, dar acum chiar și simplul ticăit al ceasului a început să-l enerveze.

Și-a deschis pleoapele grele cu mare forță, simțindu-i din nou conștiința curată pentru o secundă.  O secundă fără memorie sau experiență.  Conștiința îl umple din nou odată ce ochii i se așează pe persoana care doarme lângă el.

Ochii lui păreau ațintiți asupra stării de somn a lui Jimin, sunetul telefonului uitat pe parcurs.  Mâinile lui se mișcă involuntar și se apasă de-a lungul obrajilor umflați.  Părul îi gâdila pe bărbia lui Yoongi.  El a zâmbit la scena dragă.

El procesează poziția lor ciudată, mâna lui Jimin strânsă într-un pumn în fața pieptului, mâna lui Yoongi sprijinindu-se peste talia lui minusculă.  Picioarele li s-au încurcat noaptea. 

Yoongi își face timp să admire trăsăturile lui Jimin, fără să știe când va avea din nou o oportunitate ca asta.  Jimin trebuie să fi simțit că privirea intenționată asupra lui l-a făcut să deschidă ochii.

Dacă nu era mâna lui Yoongi pe talie, el trebuie să fi căzut de pe pat văzând cât de șocat a fost să vadă fața lui Yoongi odihnindu-se la doar câțiva centimetri de el.

"Fii atent Jimin ah."  Yoongi vorbește cu vocea de dimineață, făcându-l pe Jimin să-și înghită saliva.  Îl trage mai aproape înapoi de locul inițial, cu degetele înfășurate protector peste talia lui.

Se simțea ca o scenă direct dintr-un film clișeu, ambii protagoniști care se uitau unul la altul, cu mâinile pe corpul celuilalt.  Interspace, un lucru uitat de mult între ei.  Singurul lucru care l-a lipsit de a fi un scenariu de film A+ a fost lipsa muzicii.  Dar nu au nevoie de muzică sau cântec atunci când bătăile inimii lor sunt suficient de puternice pentru a răsuna în toată camera.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum