58

135 24 0
                                    

"Nu, nu fac asta."  Jungkook țipă la Taehyung.  Dar celălalt nu reacționează prea mult la asta.  Continuă să se încurce în jurul dulapurilor din bucătărie, scoțând noua cutie de cereale.  Se comportă ca și cum ar fi propria lui casă și Jungkook este destul de surprins de asta.

"Vrei niste?"  Întreabă în timp ce își toarnă niște lapte, Jungkook ridică din umeri ca răspuns.  El urmărește cum cel mai în vârstă continuă să ia masa pe cereale, chiar și atunci când face minim, nu poate să nu-l găsească atractiv.

Își scutură gândul din cap, nu este momentul potrivit să-ți faci griji pentru așa ceva. 
"Am spus că nu o voi face."  Taehyung l-a scutit o dată să arunce o privire la asta, doar ca să se întoarcă din nou la cerealele lui.

Privirea mai tânără fixată l-a făcut să-și piardă pofta de mâncare.  El pune bolul deoparte, intrând în sfârșit în modul de vorbire. 
"Jungkook ah."  Nu este nimic diferit în felul în care îi spune numele.  Dar Jungkook încă simte fluturi la asta.

"Tu ar trebui să fii cel care să-l sune pe hyung. Tu însuți ai spus că nu te va certa."  El admite că a spus asta, dar acel lucru nu se aplică situației în care se aflau. Noaptea trecută, Yoongi s-a uitat la el de parcă ar angaja un asasin doar pentru a-l ucide.

Îi iese frisoane bruște chiar dacă se gândește la asta. 
"Îmi pare rău, nu o pot face asta." Taehyung tăce o vreme înainte de a se apropia din nou de Jungkook.  Mâinile lui se așează pe umărul încordat al tânărului, relaxându-le puțin.

"Crede-mă, hyung nu s-ar supăra pe tine." În felul în care spune acele cuvinte, Jungkook se lasă ademenit de ele pentru o secundă.
"Te rog, poți să o faci pentru mine?" Jungkook încearcă să nu se uite în ochii lui Taehyung  pentru că știe doar o dată uită-te la ei și e un om biciuit.

Și exact asta s-a întâmplat, genele lui Taehyung îi cad pe față, atât de lungi și moi, captivându-l pe Jungkook în ele.  "Bine, o voi face."  Spune el cu jumătate de inimă, dar zâmbetul de pe chipul lui Taehyung face ca merită.

Așa a fost 'Forțat' să-l sune pe Yoongi.  "Ne-am gândit că ar fi distractiv." Schimbă telefonul de la o ureche la alta din nervozitate.  Îl auzea pe Yoongi respirând greu de cealaltă parte.

"Mmh, a fost distractiv." Nu era niciun sarcasm în vocea lui, doar un indiciu de batjocură și poate de umor rău.
Yoongi nu i-a spus de fapt despre aventura de noaptea târzie, cred că va păstra povestea pentru altă dată.

"Umm." Se uită la Taehyung pentru ceea ce spune în continuare, pentru prima dată după ceva timp, el simte că ar trebui să fie atât de incomod în timp ce vorbește cu Yoongi.

"O să-ți cumpăr prânzul ca să te faci."  Da, să-l mituiești pe Yoongi cu mâncare este cea mai bună idee, a făcut-o multe și în trecut.
"Cred că voi da mai departe."  Și a fost prima dată când Yoongi a transmis mâncare gratuită.

Chiar dacă ideea pare atât de tentantă pentru stomacul lui, el are ceva mult mai important pentru care are nevoie de ajutorul lui Jungkook. 
"Ar fi ca o masă de scuze pentru că ți-a cauzat probleme."  Jungkook încearcă din răsputeri să împingă ideea.

"De fapt-" Se uită la ușa băii care este încă încuiată, indicând că Jimin este încă înăuntru. 
"Am nevoie să mă ajuți să mut cutiile." Ochii lui scanează întreaga cameră, cumva acest mic living i s-a simțit mai mult ca o casă pentru el în ultimele luni decât s-a simțit vreodată propriul lui apartament.

"Mutam cutii? Te duci undeva?"  Taehyung ridică sprânceana la asta, apropiindu-și urechea de telefon, astfel încât să poată auzi despre ce vorbeau.  "Da, înapoi acasă." Simte brusc amărăciune în timp ce rostește acele cuvinte.  Cu cine glumește.  Locul acela... Nu-l mai poate numi casa lui.  Definiția 'acasă' s-a schimbat pentru el, o casă este un loc în care se află Jimin și Haru al lui.

Jungkook se uită la Taehyung cu ochii mari, deși Taehyung nu a putut să audă ce a spus Yoongi, judecând după reacțiile lui Jungkook trebuie să fie ceva grav.

"D-dar de ce?" 
"Pentru că este casa mea?"  El o vorbește ca o chestiune de fapt.  Da, este casa lui pe care nu o mai consideră casă.  Doar gândindu-mă să se întoarcă, se simte tulburat.

"Nu, vreau să spun de ce i-ai lăsa pe Jimin Hyung și Haru în urmă." Taehyung înțelege în sfârșit ce se întâmplă.  Încearcă să smulgă telefonul din mâna lui Jungkook, dar cel mai tânăr îl împinge. 
Știe că să-l lași pe Taehyung să vorbească cu Yoongi chiar acum nu este un lucru bun.

"Gguk ah, asta am hotărât amândoi în prima zi-."  A fost în ziua aceea totul a mers prost?  De ce nu-i poate spune lui Jimin că vrea să facă parte din viețile lor?  De ce trebuie să fie atât de laș care nici măcar nu poate să-și susțină sentimentele?

"-că aș pleca odată ce se va naște Haru și a trecut o lună întreagă. Chiar trebuie să mă întorc acum."  A trecut o lună întreagă de când se mai bucură puțin de viață, o lună întreagă de când s-a instalat în sfârșit în paternitate, o lună întreagă de când Haru l-a înfășurat în jurul degetului mic. 
Dacă ar avea ceva mai mult timp... Nu e gata să-și dea drumul, în curând.

"Nu hyung, nu este corect. Cum ar fi fără Jimin hyung este-" Nu vrea să audă ce are de spus Jungkook pentru că în adâncul el însuși știe că chiar și o mică rază de speranță l-ar face să-și schimbe decizia.  Deja trăiești i-a luat o lună întreagă să se pregătească, să petreci mai mult timp aici cu siguranță nu este o idee bună.

"Shh, nu am de gând să-mi schimb decizia. Așa că, asigură-te că fii aici în weekend."  Pe cealaltă parte, vocile sunt înăbușite, dar el putea auzi vocea profundă a lui Taehyung și vocea stridentă a lui Jungkook părând că s-ar certa pentru ceva.

"Hyu-" Închide telefonul, trecându-l în modul silențios, îl aruncă pe canapea.

"Tu pleci?"  Vocea lui Jimin are o aparență tensionată.  Are o expresie de necitit pe față, de parcă informațiile nu au ajuns încă din urmă.  A auzit acele cuvinte tare și clar, doar că nu vrea să le creadă.  Nu vrea să creadă că Yoongi îl părăsește.

Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum