"Deci, îmi spui că l-ai auzit din greșeală pe Jimin mărturisindu-și dragostea de bază pentru tine, apoi l-ai sărutat de nicăieri și v-ați mărturisit amândoi unul altuia?"
Dacă cineva s-ar uita la expresia lui Taehyung chiar acum, ar simți că Taehyung este tatăl lui Jimin care tocmai a aflat despre relația secretă a fiului său și este foarte supărat. Dar, în realitate, Taehyung este la fel de șocat ca și Jungkook. Amândoi s-au uitat unul altuia în timp ce Yoongi le-a detaliat întregul eveniment.
"Da." Yoongi și Jimin, spun amândoi la unison. Taehyung s-a zvârcolit inconfortabil pe scaunul lui, a băut încontinuu apă pentru a coopera cu șurubul brusc din senin.
"Wow, în ce film trăiesc?" El chicotește ușor, ținând paharul pe jumătate gol înapoi pe masă. Dintr-o dată, își amintește de scrisori.
"Stai, ce zici de scrisorile mele?""Scrisori?" Jimin și Yoongi s-au privit reciproc, asta este suficient pentru a spune că nu știu nimic despre scrisori sau despre planul lui Taehyung.
Taehyung se mișcă puțin în lateral și scoate litera de sub pernă. Este în același mod în care a păstrat-o ieri. "Vezi, iată-l." Îl pune în poală.
"Am dormit aseară în camera lui Jimin, așa că nu am putut să-l văd."
"Chiar am lăsat unul în noptieră lui Jimin." El, cel puțin Jimin ar fi trebuit să le vadă, a depus un efort suplimentar pentru a-i copia scrisul de mână.
"Am fost puțin copleșit de evenimente, așa că cred că nu i-am acordat nicio atenție." Și acolo merge planul lui perfect în apă.Umărul îi atârnă jos, cu o încruntătură pe față. Jungkook părea să-și observe starea de deznădejde, așa că se apropie puțin de el.
"Ah hyung. De ce te îmbufnești? Nu asta ți-ai dorit? Să-i faci împreună pe Yoongi hyung și Jimin hyung?" Taehyung i-a dat din cap cu jumătate de inimă. "Atunci ar trebui să ne bucurăm pentru ei." El îi arată lui Taehyung zâmbetul său mare, care îi servește drept booster de energie.
"Ai dreptate idiote." Zâmbetul lui obișnuit este din nou pe față."Jiminie, sunt atât de fericit pentru amândoi." A sărit spre cel mai bun prieten al său cu brațele larg deschise și Jimin le acceptă bucuros.
"Tae, mulțumesc." Zâmbește în îmbrățișare, Taehyung bătându-l pe spate cu mâna."Acum, ar trebui să ne întoarcem la muncă. Trebuie să mă întorc doar azi." Yoongi îi-l dă pe Haru înapoi lui Jimin și începe să rezolve cutiile.
"Ay ay căpitane." Taehyung îl urmărește curând în cealaltă cameră.Deoarece Yoongi nu a adus multe lucruri decât hainele și echipamentele sale de lucru, au putut să-și mute toate lucrurile în doar două runde. Acum, a rămas doar cu rucsacul lui și alte lucruri mici, Yoongi a stat în prag să-și ia rămas bun.
"Tati o să-i fie dor de tine." El a lăsat un sărut dulce pe fruntea lui Haru și apoi procedează la același lucru cu Jimin.
"Și mie îmi vei lipsi." Își apăsă capul lui Jimin pe pieptul lui. Ei rămân așa secunde pentru unii. La urma urmei, la revedere sunt cel mai greu de spus."Sună-mă ori de câte ori ai nevoie de mine, bine?" Ochii lui Jimin sunt deja sticloși de lacrimi, dar nu vrea să-l facă semn pe Yoongi cu lacrimi în ochi. Așadar, îi le șterge și își ia rămas bun zâmbind. La urma urmei, nu este un sfârșit, este doar un început al noii lor vieți.
"Îmi va fi dor de tatăl tău." Îl ține pe Haru aproape de piept. Pentru prima dată după ceva timp, casa se simte atât de goală. Nu se mai simte ca acasă.
.
"Și gata. Aceasta a fost ultima cutie." Jungkook pune ultima cutie în sufragerie, ștergându-și sudoarea de pe frunte cu dosul mâinii.
"Vă mulțumesc că m-ați ajutat. Vă voi trata pe amândoi cu ceva bun." Jungkook deschide gura pentru a spune ceva ca răspuns, dar Taehyung îl bate. "Ah hyung, tocmai ne-am făcut datoria ca prieten, nu trebuie să ne mulțumești."
Yoongi zâmbește prietenilor săi, cu siguranță a avut foarte noroc cu ei. Oftă privind spre apartamentul mare. Nu s-a simțit niciodată atât de singur în casă până acum.
Își scoate imediat telefonul din buzunar și i-a trimis un mesaj lui Jimin. Când nu a primit niciun răspuns, mâinile lui au început să-i formeze numărul.
"Dacă vei fi așa hyung, atunci de ce te-ai mutat înapoi?" Taehyung se ajută să intre în bucătăria lui Yoongi, cu ochii peste cap cu fiecare dulap gol."Tocmai ți-ai spus la revedere ca acum 15 minute, acum îl suni." Iese din bucătărie cu o privire supărată după ce nu a găsit nimic de mâncare.
"Ei bine, asta, am motivul meu să mă întorc. Și chiar am nevoie de ajutorul tău cu altceva." Jungkook și Taehyung își ridică sprânceana la asta. Altceva?
.
"Haru doarme?" Yoongi se uită în colțul din dreapta al camerei sale goale, acolo este plasat pătuțul lui Haru în camera lui Jimin. Își întinde mâna spre spațiul gol.
"Nu hyung, el a fost pe margine de când ai plecat. Doar că nu se va opri din plâns." A încercat toate modurile posibile să-și oprească plânsul, dar, din păcate, Haru își dorește doar pe tatăl sau.
"Poți să pui telefonul pe difuzor?” Fără întârziere, Jimin se obligă.
"Haru ah, mă auzi?" Bebelușul se oprește din orice fel de mișcare la auzirea vocii lui Yoongi. Lacrimile încetează să-i curgă pe bărbie, ochii lui mari căutând prin cameră sursa vocii."De ce plânge micul meu prinț? Ți-e dor de mine?" Bebelușul a ploaie de parcă ar fi răspuns la întrebarea lui. Jimin se uită doar cu uimire pe chipul lui, legătura dintre Haru și Yoongi este una spirituală.
"Și lui tati îi este dor de tine, Iubitule." "Ești un băiat bun, nu? Așa că nu-i face probleme lui tati tău." Bebelușul începe să se zvârcolească auzind vocea lui Yoongi, dar nu după mult timp se învârte în Jimin și adoarme.
"Nu pot să cred că l-ai liniștit chiar așa." Yoongi chicotește la tonul surprins al lui Jimin.
"Sunt tatăl lui până la urmă la ce te-ai așteptat?" În ciuda faptului că Yoongi nu se afla în fața lui, Jimin și-a putut vizualiza cu ușurință zâmbetul mândru de pe fața lui."Da, tati Yoon." Îl tachinează, neștiind cum au reușit cuvintele să-l afecteze pe celălalt bărbat și l-a îngrozit.
"Nu-mi spune așa." Își ascunde fața în pernă, nu-și dorește erotica gânduri să se întoarcă."De ce ? Ai vreo îndoială tată-" Jimin zâmbește pe cealaltă parte, încercând să nu râdă de cel mai în vârstă.
"Ah, oprește-te. Noapte bună Jimin." Yoongi îl oprește brusc să finalizeze propoziția.
"Haha noapte bună hyung." El chicotește înainte de a închide telefonul. Aceasta ar fi prima lui noapte departe de Yoongi, el dorește doar să se întoarcă lângă el.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanficMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...