"Îmi cer scuze pentru ceea ce s-a întâmplat mai devreme. Ar fi trebuit să știu că asta a fost o idee proastă de la început." murmură Yoongi odată ce au ieșit. Jimin l-a strâns în răspuns, cu mâinile încă împreunate.
"Huh unde mergem?" În loc să meargă spre mașină, Yoongi îl trage departe de ea.
"Nu-i așa că cerul nopții este grozav? Hai să facem o plimbare." Jimin zâmbește la idee, îi plac acest gen de plimbare târziu în care lumina lunii este gardianul lor. Nu există nicio privire de judecată pentru că are un alfa lângă el, toată lumea zâmbește în direcția lor.Se plimbă puțin prin zonă. Stelele luminează cerul ca fulgii de zăpadă în noapte, dar apar nemișcate, ca o fotografie veche. Jimin zâmbește, simțind că vântul îi sufla părul într-o coamă ciufulită. Obrajii lui se transformaseră într-o mizerie trandafirie.
Sub un cer de catifea perfectă de la miezul nopții, sub stele atât de strălucitoare, lui Yoongi, Jimin îi părea și mai maiestuos. Fața lui acoperită de lumina lunii. Strălucirea de pe chipul lui ar putea fi chiar comparată cu cea a lunii.
Ochii în care se odihnesc galaxiile, gata să exploreze această lume, el vrea să se piardă în ele. Buzele acelea parțial depărtate pe care vrea să le surprindă între ale lui. Dacă ar putea."De ce te-ai opri pe hyung?"
"M-am uitat la lună."
"Dar te uitai la mine?"
"Exact."Inima lui Jimin s-a oprit pentru o secundă, ochii li s-au întâlnit mult mai mult decât ar fi trebuit să fie. Noaptea era rece, simțea frigul în osul său, în fiecare parte a corpului, cu excepția mâinii care era împletită cu cea a lui Yoongi.
Degetele lui minuscule se sprijină de-a lungul celui lat și subțire al lui Yoongi, care se întoarce pentru a-i mângâia degetele. Dar în curând căldura dispare când Yoongi își trage mâna, Jimin se încruntă la asta. Uitându-se la mâna lui cu o mufătură tristă.
"Ar fi trebuit să porți ceva mai călduros" Corpul îi furnică un nou sentiment atunci când Yoongi iși întinde peste haină spre el. Zâmbește la căldura proaspăt adăugată, mai probabil la parfumul alfa-ului în care a fost udată haina. Își ascunde obrajii reci în ea simțind că roșul iese.
Yoongi îi trage mâna înapoi pentru a le ține din nou, inima lui Jimin dansa acum de-a lungul pieptului. Au mers încet în orașul aglomerat. Nu s-au spus cuvinte, dar privirea din ochii celuilalt a fost suficientă pentru a le spune ce simțeau.
Mirosul brusc de hotteoks (clătite dulci) l-a făcut pe Jimin să mormăie stomacul. Și-a acoperit burta de rușine. Chiar dacă tocmai a luat cina, acum îi era pofta de hotteok doar din cauza acestui miros stupid.
"Le vrei?" Yoongi arată spre magazinul de vânzători care vindea hotteoks, Jimin era prea stânjenit să răspundă, așa că a dat din cap ca răspuns, nefiind capabil să reziste poftelor.
"Hyung ți le va lua atunci." L-a simțit pe Yoongi trăgându-l spre magazin, cu gura apă la locul delicios.
"Amândoi sunteți un cuplu atât de drăguț." Spune deodată o bunica de nicăieri, făcându-i pe amândoi să devină roșii ca sfeclă.
"Copilul tău va avea gene cu adevărat grozave." Jimin s-a întors într-o parte pentru a ascunde cât de roșu era fața lui. Dar Yoongi decide să-i răspundă zâmbind către ea.
"Mulțumesc." Yoongi se înclină în fața ei cu un zâmbet larg. Jimin îi mulțumește și pentru recunoștință după ce a terminat cu toată înroșirea."Chiar arătăm ca un cuplu?" întreabă Jimin ronțăind hotteok în timp ce se întorc la mașină.
Yoongi se uită la cer, privind luna și steaua cea mai apropiată de ea.
"Poate." răspunde el."Îți amintești că și prietenii noștri spuneau asta." Yoongi se uită la fața lui, există o aură diferită în jurul lor.
"Că am putea fi un cuplu grozav." Jimin sufla, punându-și mâna în buzunarele hainei.
"Poate că am fi putut fi unul dacă nu ai fi plecat atât de brusc atunci, fără măcar să-ți iei rămas bun." Există un indiciu de tristețe în vocea lui Jimin, iar Yoongi se simte vinovat că l-a lăsat singur în acel moment.
"Mi-a fost frică." Yoongi își exprimă gândurile pentru prima dată. Vocea lui sună mică și ezitant, foarte diferit de el. "Frică?" Jimin s-a oprit din mers, întorcându-și corpul într-o parte, așa că acum se uita direct la Yoongi.
"Frică că îmi vei cere să rămân și o voi face fără să mă gândesc.
"N-am fost curajos nici măcar să te înfrunt în acel moment, plecarea din Busan era deja grea, nu te-am putut vedea plângând. Așa că, am plecat fără nicio notificare. Îmi pare rău." Acum Jimin se simțea rău pentru că aducea amintiri vechi, Yoongi părea atât de vinovat și de remuşcări chiar acum."Ah hyung. Glumeam de ce ai devenit atât de serios." Îi împungea obrajii lui Yoongi exact așa cum obișnuia să facă când erau mai tineri pentru a-l înveseli pe Yoongi.
"Mergem acasă? Îngheț." Își drapește haina și mai aproape de corp, simțind un alt val de frig trecând pe lângă fața lui.
"Bine, bine. Hai să mergem." Yoongi îl trage mai aproape de talie, astfel încât a rămas blocat lângă el acum. Jimin nu a ezitat puțin înainte de a se ghemui mai mult în partea lui.
Omega-ul lui toarce de mulțumire odată ce parfumul plăcut îl liniștește. Yoongi zâmbește la asta, mâna lui curgându-se și mai mult pe talia omega-ului.
"Sunt liber weekendul acesta, vrei să faci ceva?" întreabă Yoongi odată ce s-au instalat în mașină departe de vânturile reci.
"Hmm. Este un singur lucru pe care vreau să-l fac." Felul în care ochii lui scânteie atât de strălucitor l-a făcut pe Yoongi puțin îngrijorat."Vreau să merg la cumpărături pentru Bebeluș." Înainte ca Yoongi să poată spune da, Jimin începe deja să sară pe scaun, lăsându-l pe Yoongi fără altă opțiune decât să fie de acord.
" Daca asta e ceea ce vrei."
" Este un DA ?"
" Da.""Hyung, ești cel mai bun." El chicotește de fericire, cu capul sprijinit de inima plină de viteză a lui Yoongi.
CITEȘTI
Am trecut pe lângă mulți ochi, dar mă pierd în ai tăi || yoonmin ||
FanficMin Yoongi, un scriitor de reviste care caută un cuplu de gravide pentru a scrie despre experiența sarcinii, dar nu a avut noroc până acum, îl întâlnește pe neașteptate pe vechiul său prieten Park Jimin, care caută un donator de sperma. Yoongi decid...