Nadeszło pierwsze zadanie, którym okazały się smoki. Zawodnicy muszą zdobyć złote jajo z wskazówką do następnego zadania. Cedrik był jako pierwszy, zmierzył się z smokiem krótkoptskim. Potem była Fler i walijski zielony. Następnie Krum który ostro potraktował chińskiego ogniomiota i jego jaja przez co odjęli mu punkty. Na końcu był Harry który wylosował rogogona węgierskiego i zdobył jajo najszybciej. W ostateczności Potter i Krum zajęli pierwsze miejsce. A następne zadanie będzie 24 lutego więc mamy dużo czasu.
Gdy zeszliśmy z trybun podszedł do nas George.
- Hej dziewczyny, co powiecie na imprezę w pokoju gryfonów?
- Chcesz nas tam wpóścić?- zapytała Oliv
- W sumie to zaprosić. Poza tym Izabel obiecała że na następną imprezę przyjdzie.
- Powiedzialam to w taktym roku.
- A ja dalej czekam na odpowiedź. To jak przyjdziecie?- spojrzałam na dziewczyny, kiwnęły głowami.
- Jasne. Tylko bez żartów.
- Jak możesz tak mówić.- złapał się teatralnie za serce
- Dobra zmywaj się Fred na ciebie czeka. A my idziemy się szykować na imprezę.Co prawda szykowania nie było za dużo, po prostu przebrałyśmy się.
Szłyśmy w kierunku wierzy, a przed portretem stali bliźniacy. Jeden z nich otworzył szerzej usta gdy na nas spojrzał.
- Tylko nie obśliń podłogi.- zaśmiałam się- To jak idziemy?
- Jasne.- wypowiedział hasło i przepuścili nas w przejściu. Wchodząc kilkanaście osób zwróciło na nas uwagę.
- Spokojnie. Różdżki w dół.- bliźniacy weszli przed nas
- Przyszły z nami. To impreza nie stypa.Impreza się rozkręcała, gdy Lee zwrócił na siebie uwagę.
- O żesz ty, ale ciężkie!- powiedział Lee Jordan, biorąc do ręki złote jajo, które Harry położył na stole. - Otwórz je, Harry, nie daj się prosić! Zobaczmy, co jest w środku!- On ma sam rozwiązać zagadkę szybko wtrąciła Hermiona. To jest w regulaminie turnieju...
- Tak, miałem też sam wymyślić sposób na tego smoka- mruknął Harry tak cicho, by dosłyszała to tylkoHermiona, która uśmiechnęła się do niego niepewnie.- Tak, otwórz je, Harry! Teraz!- rozległo się kilka głosów. Lee podał jajo Harry'emu, który wbil paznokcie w szparę biegnącą wokół wypukłości, i otworzył je.
CZYTASZ
My nie lubimy Gryfonów / George Weasley
Hayran KurguRozdziały pojawiają się w weekendy. W wakacje, ferie oraz święta mogą pojawić się częściej. Początek - 25.08.2022 Koniec - ?? Przed korektą. Izabela Malfoy, czystokrwista ślizgonka, uczęszczająca do Hogwartu, która ma na pieńku z pewnymi bliźniakami...