Κεφάλαιο 4ο~
Πριν ξεκινήσουμε να πω ότι το wattpad δέν δείχνει πότε ανεβάζω για κάποιο λόγο. Οπότε να ξέρετε κάθε ημέρα κάπου στο μεσημέρι θα ανεβαίνει!. Πίσω στο κεφάλαιο τωρα:').
Emily's POV
Έχει περάσει αρκετή ώρα και ακόμη δεν έχω ακούσει το κουδούνι να χτυπάει. Καθώς με έχει φάει η περιέργεια κοιτάζω συνεχώς από το παράθυρο ή κάθομαι στο κρεβάτι μου περιμένοντας. Πάνω που περιμένω το κινητό μου δονείται και το αρπάζω στα χέρια μου. Νεο αίτημα φιλίας από claudia_srp έλεγε (τυχαίο όνομα) και αυτόματα χαμογελάω.
Claudia_srp
Μην έχεις τόσες φωτογραφίες δεν ξέρω ποια να πρώτο δω!
Μου στέλνει την ώρα που την αποδέχομαι και γελαω αφού με ειρωνεύεται. Είμαι από τα άτομα που δεν ανεβάζουν ποτέ τίποτα απλά παρακολουθώ τα ποστ των άλλων να περνάει η ώρα.
Emily_Pierce
Γλίτωσα μεγάλη τιμωρία οι γονείς μου θα λείπουν από την χώρα!.
Της λέω τα νέα μου και πιάνουμε την συζήτηση άλλη μια φορά. Καταλήγω να της λέω και για τον αδερφό μου και το όλο θέμα με την παρέα και η ίδια με ενθαρρύνει να πάω να δω. Όπως θα έκανα άλλωστε. Εκεί που πληκτρολογώ η πόρτα τελικά ακούγεται. Κοιτάω την ώρα και ειχε πάει μια και μισή. Νωρίς νωρίς, σκέφτομαι. Κλείνω γρήγορα την συνομιλία με την claudia και ανοίγω την πόρτα μου. Στέκομαι αρχικά στις σκάλες για να παρακολουθήσω από επάνω και με αυτό που βλέπω γουρλώνω τα μάτια μου. Αγόρια και κορίτσια κοντά στην ηλικία του αδερφού μου και ίσως λίγο πιο μεγάλοι αρχίζουν να μπαίνουν στο σπίτι κουβαλώντας μπύρες και ποτά, καθώς και κάτι κουτιά που μάλλον δεν θέλω να ξέρω τι έχουν μεσα. Τι διάολο ετοιμάζει ο Evan; κατα τα αλλά εγώ θέλω κάποιον να με επιβλέπει!.
Διακόπτω τις σκέψεις μου και περιμένω για να δω τι θα ακολουθήσει. Ξαφνική μουσική ακούγεται απο τα ηχεία που είχαμε στο σαλόνι και βάζουν hard rock σε πολύ δυνατή ένταση. Τα φώτα σβήνουν και τα αντικατιστουν κάτι neon που έβαζαν μερικά από εκείνα τα άγνωστα αγόρια. Δεν αργώ να καταλάβω ότι πρόκειται για ένα πάρτυ τώρα που έφυγαν οι δικοί μας και κατεβαίνω τα σκαλιά για να βρω τον αδερφό μου. Πάνω που πάω να στρίψω με φόρα πέφτω επάνω σε κάποιον που στεκόταν με ενα ποτό στο χέρι δίπλα ακριβώς από τις σκάλες. "τι στο-". Πάω να σχολιάσω μέχρι που εκείνο το αγόρι με κοιτάει στα μάτια. Ω..θεε μου -
Λέει χώρις να το καταλάβω η φωνή μεσα μου. Ήταν τόσο..
τόσο όμορφος που ήταν σχεδόν απίστευτο να δεχτώ ότι υπάρχει τέτοιο πρόσωπο. Ήταν μελαχρινός με μελί ματιά που πρασινίζαν κάτω από τα neon φώτα. Τα ζυγωματικά του ήταν πολύ έντονα και ηταν τόσο ψηλός που έπρεπε να κοιτάω αρκετά πιο πάνω για να τον αντικρίσω. Πόσο μάλλον εκείνα τα τατουάζ που φαινοντουσαν από την λαιμοκοψη της μπλουζας του, είμαι σίγουρη ότι ήταν γεμάτος από αυτά και για λίγο ήμουν περίεργη να τον δω χωρίς την μπλούζα του, παραδέχομαι. Γκουχ. Είχε ακόμη και ένα piercing στην μύτη που ενώ συνήθως δέν μαρέσουν αυτα, εκείνος το υποστήριζε τέλεια.
Όλες μου οι σκέψεις σταματάνε απότομα όταν συνειδητοποιω ότι το ποτό του βρισκόταν επάνω στα ρούχα του και αυτό επειδή είχα πέσει επάνω του. Το βλέμμα του από σοβαρό σκοτείνιαζει σε κάτι που έμοιαζε σαν δευτερόλεπτα και ηταν φανερό ότι τον νευρίασα αρκετά από το τρόπο που με κοιτούσε πια. "που στον διάολο πας γαμω;!".......Η Emily θα γνωρίσει την παρέα;.... Ο Evan κάνει πάρτυ; και τι θα ακολουθήσει με το αγόρι που χτύπησε; 😉
Αντε ξεκίνανε τα ωραία...
Τι νομίζετε ότι θα συμβεί εκείνο το βράδυ :')
Θα το μάθουμε στο επόμενο, τα λεμε🖤
~S
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...