×21×

836 39 13
                                    

Κεφάλαιο 21ο~

Emily's POV

Ο Zack σηκώνει τον Chris από τη μπλούζα του δίχως να τον αφήσει στο πάτωμα και του ρίχνει από τις πιο δολοφονικες ματιές που έχω δει. "Σου είπε ότι δεν θέλει."
Του λέει τελείως κοφτά και ρίχνει και σε εμένα μια ματιά.
Τι κάνει εδώ τελοςπαντων; σκέφτομαι για λίγο μέχρι που συνειδητοποίω ότι αυτό είναι δουλειά του Evan.
"Zack. Άφησε τον". Του λέω ήρεμα αφού βλέπω τον τρόπο που τον κοιτάει και δεν θέλω να φτάσουμε αλλού.
"βέβαια". Απαντάει αλαζονικά και του ρίχνει μια δυνατή μπουνιά στο πρόσωπο κάνοντας τον να ξανα σωριαστει όταν τον αφήνει. Το μάτι του Chris έκλεισε ελαφρώς ενώ αίμα έτρεχε από τη μύτη του. Αυτό θα αφήσει σημαδι-
Πιάνω το χέρι του Zack για να μην συνεχίσει και ο Chris φεύγει από το δωμάτιο τρομαγμένος χωρίς να πει τίποτα.
"Άλλο λίγο και αυτός θα σε-".
Πάει να πει και βλέπω τα χέρια του να σχηματίζουν γροθιές άλλη μια φορά. Ταυτόχρονα απέφευγε να με κοιτάξει και προσπαθούσε να ηρεμήσει παίρνοντας ανασες.
Γιατί φέρεται έτσι; κάνει σχεδόν λες και.. Ζηλεύει. Αλλα αποκλείεται, γιατί να το έκανε άλλωστε;. Μονολογώ κλασσικά από μέσα μου. "Γιατί ήρθες εδώ;".
Αποφασίζω και τον ρωτάω σπάζοντας την ησυχία του.
"ο αδερφός σου είναι φίλος μου. Ανταποδίδω όσα έχει κάνει για μενα". Απαντάει αλλά κάτι μέσα μου δεν πιστεύει ότι ήρθε μόνο λόγω του Evan μετά από αυτή την αντίδραση.
"Τοτε πες του ότι είμαι εντάξει. Μπορώ να προσέχω τον εαυτό μου". Απαντάω ξερά και πάω να φύγω αλλά με διακόπτει.
"δεν το ειδα". Με ειρωνεύεται και γυρνάω προς το μέρος του.
"Και εσένα τι σε ενδιαφέρει αν γινόταν κάτι με τον Chris;".
Πετάω εντελώς αυθόρμητα και με πλησιάζει αλλη μια φορά περισσότερο.
" ποιον σκεφτόσουν όταν ήσουν με τον Chris Emily;".
Ρωτάει χωρίς να απαντήσει στην ερώτηση μου. Αμέσως σκαλωνω και δεν ξέρω τι να του απαντήσω. Σιγά μην του έλεγα ότι εκείνος πέρασε από το μυαλό μου εξαρχής...
"κα..νν..εναν". Λεω με δυσκολία μάλλον για πρώτη μου φορά. Μπράβο μου είμαι πολύ πειστική!.
"Είσαι άθλια ψευτρα".
Ξεκινάει να λέει και βάζει τα χέρια του στο σώμα μου. Ύστερα αποφεύγω εγώ το βλέμμα του και τα μεταφέρει στο πρόσωπο μου για να τον αντικρίσω.
"Ξέρουμε και οι δύο ποιον σκεφτόσουν". Λέει κοντά στο αυτί μου επηρεαζοντας με περισσότερο. Μένω ακίνητη και κοιτάω μια τα μάτια του και μια τα χείλη του. Κάνει ακριβώς το ίδιο και εκεί που δεν το περίμενω κολλάει τα χείλη του πάνω στα δικά μου με ένταση.

Αμέσως ανταποδίδω στο φιλί του με την ίδια ένταση και νιώθω να ξυπνάνε όλες οι αισθήσεις μου ενώ η ίδια ανατριχίλα με τη τελευταία φορά με διαπερναει

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αμέσως ανταποδίδω στο φιλί του με την ίδια ένταση και νιώθω να ξυπνάνε όλες οι αισθήσεις μου ενώ η ίδια ανατριχίλα με τη τελευταία φορά με διαπερναει.
Με σηκώνει από τους γοφούς μου και με μεταφέρει σε ενα τραπέζι πίσω μας. Με βάζει καθιστή επάνω του και έρχεται ανάμεσα απο τα πόδια μου κολωντας περισσότερο στο σώμα μου, χωρίς να διακόψει το φιλί. Το σώμα μου φλέγεται και αυτή τη φορά ήταν διαφορετικά. Ένιωσα αχόρταγη για εκείνον και δεν ξέρω αν έφταιγε το αλκοόλ αλλά ήθελα να χάσω τον έλεγχο...
Και το ίδιο φαίνεται να ήθελε και ο ίδιος. Κατεβάζει τις τιράντες του φορέματος μου μέχρι το στήθος μου και ξεκινάει να με φιλάει από τον λοβο του αυτιου μου μέχρι τον λαιμό μου και έπειτα στην κλειδα μου. Βαρια ανασαίνω από ευχάριστηση και γερνω ελαφρως το κεφάλι μου πίσω για να συνεχισει, τυλιγοντας τα χέρια μου γύρω του.

Zack's POV

"Αν συνεχίσουμε έτσι δεν θα σταματήσω ποτέ".
Της λέω και νιώθω πιο καυλωμενος από ποτέ..
ΓΑΜΩ. Αυτό το κορίτσι μπορεί να με κάνει μόνο με ένα φιλί να θέλω να τη πάρω χωρίς σταματημό. Και να τη γευτω ολόκληρη. Και αυτό δεν μου έχει συμβεί εδώ και χρόνια...
"και ποιος είπε πως θέλω να σταματήσεις;..".
Απαντάει κοιτάζοντας με, με εκείνα τα μπλε της μάτια και κάνει τις σκέψεις μου να σταματήσουν ξανά.
Ανεβάζω ελαφρώς το κάτω μέρος του φορέματος της για να έχω πρόσβαση στο εσώρουχο. Της το αφαιρώ χωρίς δεύτερη σκέψη και της ανοίγω και αλλο τα πόδια κάνοντας τη να ξαπλώσει λίγο.
Σκύβω μπροστά της και την πλησιάζω και άλλο. Βάζω ένα δάχτυλο στη κλειτορίδα της και κάνω αργές κινήσεις. Εκείνη αναστενάζει αμέσως και την κοιτάω. "δεν έχεις ξανά αγγιχτει".
Καταλαβαίνω και εκείνη κουνάει το κεφάλι της αρνητικά. Η σκέψη ότι είμαι ο πρώτος που το κανει αυτό με ανάβει πιο πολύ και συνεχίζω βάζοντας δάχτυλο μέσα της. Αναστενάζει περισσότερο και μου κάνει νόημα να συνεχίσω όλο πάραπονο που αργω.
Σταματάω και βάζω τη γλώσσα μου στο παιχνίδι μέχρι να της προκαλέσω οργασμό.

[...]

Τελειώνει αφήνοντας με να την γευτω και σηκώνομαι μπροστά της. Αυτή η αθωότητα της νομίζω θα με τρελάνει σύντομα.. Και οι αναστεναγμοι της ο αγαπημένος μου ήχος...

Emily's POV

Και οι δύο μας σηκώνομαστε και εγώ φτιάχνω ξανα το φόρεμα μου ενώ αισθάνομαι παράξενα με ότι έγινε..
Δεν έχω ξανά νιώσει κάτι παρόμοιο και ο τρόπος που έκανε ήταν -
Αχ πρέπει να ηρεμήσω. Αν και νομίζω ότι μετά από αυτό θα δυσκολευτώ.
"Έλα. Θα σε πάω σπίτι". Λέει για να σπάσει την άβολη ησυχία μου και βγαίνουμε από το δωμάτιο μαζί.

Zack's POV

Νομίζω ότι απόψε εάν δεν υπήρχε ο Evan στη μέση δεν θα έμενα μόνο εδώ..
Ίσως πρέπει να αρχίσω να την αποφεύγω οσο δύσκολο και αν έγινε, γιατί θα καταλήξω να την θέλω και αυτό δεν έχει καλή κατάληξη. Το έχω περάσει.....

Πως θα είναι τα πράγματα μεταξύ τους ύστερα από αυτή τη νύχτα; :').... Ο Evan θα τους καταλάβει ποτέ;... Και τι εννοεί ο Zack για την κακη κατάληξη;... 🤔

Δυστυχώς το Wattpad είχε κολλήσει άσχημα και σήμερα κατάφερα να ανεβασω. Αναγκάστηκα να ξανα γράψω και το κεφάλαιο από την αρχή..
Ελπίζω να σας άρεσε συγγνώμη που δεν ανέβηκε για αυτό😬.
Τα λέμε στο επόμενο! 🖤
~S

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now