Κεφάλαιο 86ο~
Emily's POV
Παρόλο που με βάζει σε περιέργεια αφήνοντας με έτσι, δίχως να μου πει τίποτα, αποφασίζω να μην τον ρωτήσω. Φαντάζομαι δεν θα χάλαγε την έκπληξη λέγοντας μου εξάλλου.
Βγαίνει από το γκαράζ του Dave και στρίβει απότομα βγαίνοντας στον δρόμο. Αμέσως ξεκινάει να οδηγάει με ταχύτητα και μένω στη θέση μου να τον κοιτάω για λίγο. Πιάνω τον εαυτό μου να χαμογελάει, χωρίς συγκεκριμένο λόγο. Η μάλλον ένας ήταν ο λόγος, ήμουν επιτέλους εκεί που θα έπρεπε να ειμαι εξαρχής. Μαζί του. Ο ίδιος ανταποδίδει τις ματιές και βάζει το χέρι του στο μπούτι μου καθώς οδηγάει. Σκάει ένα πονηρό χαμόγελο και σχεδόν δεν παίρνει το βλέμμα του από επάνω μου, όσο οδηγούσε μέχρι να φτάσουμε στον προορισμό μας.
Ανοίγουμε την μουσική στο τέρμα και νιώθω τον κρύο αέρα να με χτυπάει όσο αυξάνει ταχύτητα, κάνοντας με να νιώθω ακόμη πιο ανεβασμένη. Η διαδρομή κυλάει έτσι χωρίς να λέμε πολλά πάρα μόνο να απολαμβάνουμε τη στιγμή που ήμαστε ξανα μαζί. Ύστερα από ότι φάνηκε σαν μια ώρα, ένας γνώριμος δρόμος έκανε την εμφάνισή του και δεν ήταν άλλος από το σπίτι στη παραλία.
"Επιτέλους...ήμαστε σπίτι". Μου λέει χαρίζοντας το ίδιο χαμόγελο λίγο πριν παρκάρει.
Παρά την απερίγραπτη χαρά που νιώθω δεν μπορώ να αποφύγω και τις αναμνήσεις που με διαπερνανε από τη στιγμή που μπούμε σε αυτόν τον δρόμο. Μόλις δεν απαντήσω και απλά μένω να κοιτάξω εξω από το παράθυρο ο Zack με παίρνει είδηση. Το αμάξι σταματάει και νιώθω το χέρι του να βρίσκει το δικό μου για να τον κοιτάξω.
"Αν δεν το θέλεις το καταλαβαίνω...".
Μου λέει αυτή τη φορά πιο σοβαρός λες και διάβαζε τις σκέψεις μου. Όχι. Δεν θα αφήσω ξανά το παρελθόν να με βάλει κάτω. Ότι έγινε εδώ θα ναι μόνο μια άσχημη ανάμνηση, για αυτό είναι ώρα να φτιάξουμε κάτι καλύτερο και αυτές είναι δικές μας αναμνήσεις. Εδώ θα μέναμε και αυτό θα κάνουμε τώρα, αλλά αυτή τη φορά στα αλήθεια.
Τον κοιτάζω όπως περίμενε και βάζω το χέρι μου απαλά στο πρόσωπο του. "Δεν με ενδιαφέρει τίποτα. Θέλω μόνο να έχω πράγματα να θυμάμαι μαζί σου".
Του λέω τις σκέψεις μου έχοντας πίσω το ίδιο χαμόγελο. Οι λέξεις μου είναι σαν μουσική στα αυτιά του αφού αμέσως βγαίνει από το αμάξι χαρούμενος και τρέχει προς τη πόρτα μου. Πριν προλάβω να βγω την ανοίγει και με σηκώνει στον αέρα, σε στυλ νύφης.
Με πηγαίνει προς στο σπίτι χωρίς να με αφήσει κάτω και μπαίνουμε μέσα, κλείνοντας τη πόρτα πίσω.
Το μέρος ήταν ιδιο, ήταν φανερό ότι δεν είχε πατήσει από τότε, σκέφτηκα για λίγο.
"Μπορείς να με αφησεις κάτω τώρα". Λέω αφήνοντας ένα γέλιο ελεύθερο. "Αυτό θα κάνω. Αλλά όχι εδώ". Απαντάει πονηρά και ανεβαίνει τις σκάλες που οδηγούσαν στο δωμάτιο μας.
"Τώρα είσαι ελεύθερη".
Μου λέει πετώντας με στο κρεβάτι και έρχεται από επάνω μου. "Ολοφανερα ελεύθερη". Ειρωνεύομαι γελώντας.
"Μμ αρκετά με τα λόγια". Λέει με και καλά αυστηρό ύφος και ορμάει στα χείλη μου. Ανοίγει τα πόδια μου για να έρθει ανάμεσα και να κολλήσει τελείως στο σώμα μου , ενώ εγώ τυλίγω τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του. Ανταποδίδω το φιλί και οι γλώσσες μας συναντιουνται, σε ένα φιλί γεμάτο πάθος. Τα χέρια του χαμηλώνουν ακουμπωντας τις καμπύλες μου καθώς φιλιομαστε και ύστερα βρίσκουν όλο μου το σώμα.
Πόσο μου έλειψε αυτό γαμωτο, σκέφτομαι χαμένη στο άγγιγμα του.Zack's POV
Πόσο μου έλειψε να την έχω όλη δική μου.. Σκέφτομαι ενώ αρχίζω να φιλάω κάθε μέρος του σώματος της ξεκινώντας από τον λαιμό. Κλείνει ελαφρώς τα μάτια της και γερνει το κεφάλι της προς τα πίσω όσο της αφήνω υγρά φιλιά, φτάνοντας στην κλειδα της.
Κατεβάζω τις τιράντες από το φόρεμα της και της το βγάζω όλο με αργές κινήσεις. Κοιτάω το εκτεθημενο σώμα της και την χαζεύω για λίγο. "Είσαι τόσο σέξυ μωρό μου..".
Ξεκινάω να της ψυθιριζω συνεχίζοντας να την φιλάω μέχρι το στήθος της. "και το καλύτερο είναι ότι είσαι ξανά δική μου..".
Συνεχίζω αγγίζοντας την περιοχή της μέσα από το εσώρουχο της όταν δεν το περιμένει. Αφήνει έναν αναστεναγμό και τα ματια της βρίσκουν τα δικά μου. "Za..ck.. Σε θελω".
Λέει με δυσκολία όσο την αγγίζω και με σταματάει τραβώντας με ξανά στα χείλη της. Βγάζω γρήγορα το τζιν μου και εκείνη με βοηθάει να αφαιρέσω και την μπλούζα μου. Μόλις μου λέει ότι με θέλει δεν αντέχω να καθηστερησω παραπάνω και ανοίγω απότομα τα πόδια της.
Της πετάω το εσώρουχο, ενώ εκείνη κατεβάζει το μποξερακι μου και γερνω μπροστά της αρχίζοντας να μπαίνω μέσα της.
Ξεκινάει να αναστενάζει και ύστερα να φωνάζει το όνομα μου στο αυτί μου.. Στο άκουσμα της συνεχίζω με παραπάνω ένταση. Βάζω τα χέρια μου επάνω στα δικά της παίρνοντας τον έλεγχο και αναστενάζω και εγώ μαζί της όσο πηγαίνω πιο γρήγορα.[...]
Όταν νιώθω έτοιμος να τελειώσω μαζί της πάω να τραβηχτω αλλά εκείνη με σταματάει. "είσαι σίγουρη;". Τη ρωτάω ξέπνοος και γνέφει καταφατικά. "Γαμωτο.. Emily". Λέω πια ανεξέλεγκτος και τελειώνω μέσα της. Με κοιτάει με ευχαρίστηση και με τραβάει δίπλα της φιλωντας με.
"Σαγαπαω". Της λέω μες το φιλί και μου ανταποδίδει. Μένουμε στο κρεβάτι κάπως έτσι όλη την νύχτα...Ποια θα είναι η κατάληξη τώρα που το ζευγάρι μας είναι μαζι; 🙃και όσο για τους υπόλοιπους, πως θα αντιδράσουν;.....
Μετά από αρκετή καθηστερηση ανέβηκε 😪. Ελπίζω να σας άρεσε γιατί δυστυχώς σε λίγα μόλις κεφάλαια τελειώνει!.
Τα λέμε στο επόμενο🖤
~S
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...