×37×

704 32 2
                                    

Κεφάλαιο 37ο~

Emily's POV

Όλοι χαζεύουμε το μέρος για λίγο και ο Dave κάνει τη πρώτη κίνηση να στρώσει κάτω μια πετσέτα και να τακτοποιήσει ότι είχαν φέρει. Ακολουθούν και οι υπόλοιποι και λίγο πριν προλάβω να βάλω τη δική μου, τα αγόρια αρχίζουν να βγάζουν τις μπλούζες τους. Κοιτάω περίεργα μέχρι να συνειδητοποιήσω ότι θα μπουν στο νερό και τα μάτια μου ανοίγουν διάπλατα. "δεν ήρθα ντυμένη για αυτο-". Λέω άβολα, μιας και προφανώς δεν φορούσα μαγιό, ούτε μου το είχε πει κανείς. "βλέπεις κανέναν με μαγιό;". Λεει η Laura και βγάζει και εκείνη τα ρούχα της άνετα, ενώ είχε μόλις μείνει μόνο με τα εσώρουχα. Ο Dave και ο αδερφός μου της σφυρανε δουλεύοντας τη και γελάω λίγο. Εκείνη πάει μπροστά από μία απότομη πλαγιά για να βουτήξει από ψηλά και ακολουθούν και οι άλλοι, όπου έχουν πλέον μείνει μόνο με τα μποξερακια. Ο Zack μένει λίγο πιο πίσω μαζί μου και γδύνεται και εκείνος κοιτώντας με. Δεν χορταίνω να τον κοιτάω με εκείνο το σώμα και καρφώνομαι τέρμα.. Είναι τόσο καυτός.
"σειρά σου". Λέει με ένα στραβό χαμόγελο. "Ο ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ ΟΔΗΓΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ". Ακούμε τον Dave που φωνάζει και βουτάνε και οι τρεις τους από το ύψωμα. Κοιτάζω κάτω και είναι αρκετά ψηλά κάνοντας με να ξεροκαταπιω. Ύστερα κοιτάζω πάλι εκείνον."αποκλείεται". Του λέω και κάνω ένα βήμα πίσω.
"EMILY PIERCE ΜΗΝ ΕΊΣΑΙ ΦΛΩΡΑΚΙ".
"Πρέπει να το κάνεις είναι γαματο".
"σιγά μην το κανει".
Αρχίζουν να φωνάζουν από κάτω και νομίζω είναι αυτονόητο ποιος τα είπε. Ρολαρω τα μάτια μου και πριν προλάβω να αντιδρασω ο Zack με τραβάει επάνω του. "τι κανεις;". Τον ρωτάω φοβισμένη αφού με φέρνει αρκετά μπροστά.
"θα πέσεις μαζί μου". Απαντάει με το ίδιο χαμόγελο και πάω να φύγω αλλά δεν με αφήνει. "ZACK ΑΣΕΜΕ". Φωνάζω σαν χαζή και εκείνος γελάει. "αντε φίλε κατέβασε την". Συνεχίζει ο Dave φωνάζοντας από κάτω. "ΔΕΝ-". Πάω να αρνηθώ άλλη μια φορά και την ίδια ώρα με αρπάζει τυλιγοντας τα χέρια του γύρω μου και πηδαει. Νιώθω το έδαφος να φεύγει από τα πόδια μου και με το που πέφτουμε ούρλιαζω τόσο δυνατά που μάλλον και η Claudia με άκουγε από εδώ. Κλείνω τα μάτια μου και σφιγγομαι πάνω του μέχρι που πέφτουμε κάτω από το νερό με φόρα.
Ανοίγω τα μάτια μου όταν βρισκόμαστε κάτω από το νερό και ο Zack δεν με αφήνει λεπτό. Μόλις βγούμε στην επιφάνεια παίρνω μια βαθιά ανάσα και τον αγριοκοιταζω. Οι υπόλοιποι γελάνε έτσι όπως έκανα και τους κοιτάω με τον ίδιο τρόπο. "είστε μαλακες!". Φωνάζω και καταλήγω να γελάω και εγώ με τον εαυτό μου. Ήταν ότι πιο φοβιστικο και ότι πιο ωραίο ταυτόχρονα. Κολυμπάω προς τα έξω και ο Zack έρχεται μαζί μου. "ήταν ανάγκη με τα ρουχα;!". Του λέω μόλις βγούμε και βγάζω τα παπούτσια μου. Το τζιν και η μπλούζα μου έχουν γίνει ένα με το σώμα μου αφού έγινα μουσκεμα και εκείνος μόνο με χαζεύει. Δεν μπορώ παρά μόνο να κάνω το ίδιο αφού σταγόνες νερού κυλουσαν σε όλο του το γυμνασμένο σώμα. Δεύτερη φορά σήμερα Emily, μπράβο λυσσάρα.
"μπορώ να σε βοηθήσω να τα βγαλεις". Λέει πονηρά και μου κλείνει το μάτι. Αμέσως τον πλησιάζω και νιώθω ότι κοκκινίζω. "ΟΧΙ ΕΔΏ ΑΥΤΑ". Του λέω διακριτικά όσο οι άλλοι είναι ακόμα στο νερό. Χαμηλώνει προς εμένα και μετά με τραβάει από το χέρι για να τον ακολουθήσω. Έτσι και κάνω και καταληγουμε σε μια κρυμμένη γωνία πίσω από έναν καταρράκτη. "είναι πανέμορφο". λέω μόλις παρατήρησω τον τρόπο που φαίνεται από εδώ. "Και τώρα μπορώ να κάνω αυτο". Δηλώνει και με τραβάει από τη μέση, ενώνοντας τα χείλη μας.

Evan's POV

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Evan's POV

Βγαίνω από το νερό και εγώ και αρπάζω την πετσέτα μου. Ο ήχος του κινητού μου με διακόπτει και βλέπω ότι έχω μήνυμα από την Claudia. Γαμωτο. Σκεφτόμαι αμέσως μόλις θυμηθώ τι έκανα χθες βράδυ. Είναι αλήθεια, δεν πρέπει να ξανα πιω. Δεν ξέρω καν γιατί της το είπα αυτό. Η μάλλον μπορεί και να ξέρω αλλά δε το παραδέχομαι. "Ωπ ποια είναι η τύχερη;". Με ρωτάει ο μαλακας ο Dave να με πειράξει μόλις βγει με τη Laura.

Claudia
Γεια.. Μπορούμε να μιλήσουμε;

Έλεγε το μήνυμα της και αμέσως κλείνω το κινητό μου μπροστά στους άλλους. Καλύτερα να μην μαθευτεί αυτό. Δεν έχω όρεξη να μου λένε μαλακιες ότι μπλέκω με μικρότερη. "έχει δει κανείς τον Zack;". Ρωτάει η Laura και την κοιτάζω. "το ίδιο θα ρώταγα για την αδερφή μου". Που διάολο έχουν πάει μόνοι τους;.....

Θα τους δουν;... και αν όχι τι θα ακολουθήσει;....O Evan θα μιλήσει με την Claudia ή θα συνεχίσει να το αγνοεί;... 😬

Το επόμενο την Δευτέρα:')
Πείτε μου τη γνώμη μας και τα λέμε τοτε!🖤
~S

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now