×36×

743 34 2
                                    

Κεφάλαιο 36ο~

Emily's POV

Το πρωί έφτασε και δεν αργώ να ξυπνήσω μιας και σήμερα θα πηγαίναμε στους καταρράκτες, όπως είπε ο Evan. Δεν έχω ξανα πάει, οπότε θα είναι ενδιαφέρον, πόσο μάλλον με τον Zack μαζι! Σκέφτομαι μόνη μου και χαμογελάω με το που ανοίξω τα μάτια μου. Ένιωθα διαφορετική σήμερα. Με καμία περίεργη έννοια, αλλά πιο χαρούμενη μάλλον. Μετά το χθεσινό νιώθω ακόμη πιο κοντά μαζί του και ανυπομονώ μόνο να τον δω. Τρέχω στη τουαλέτα για να κάνω τα απαραίτητα και έπειτα βγάζω άλλο ενα σύνολο από αυτά που είχα φέρει. Ναι είχα φέρει πολλά παρόλο που ήταν δύο μερες...

Σήμερα δεν βάζω αθλητικά για την αλλαγή και αφού ετοιμαστώ και χτενιστω λίγο βγαίνω από το δωμάτιο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Σήμερα δεν βάζω αθλητικά για την αλλαγή και αφού ετοιμαστώ και χτενιστω λίγο βγαίνω από το δωμάτιο.

Zack's POV

Ξυπνάω και με το που σηκωθώ σκέφτομαι εκείνη. Ο τρόπος που ήταν το σώμα της κάτω από το δικό μου και που την έκανα δική μου, έχει κολλήσει στο μυαλό μου. Συνήθως δεν πέρναγα καλά εδώ, κατέληγα μεθυσμένος ή με κάποια φίλη της Lauras, ακόμη και εκείνη. Τίποτα το ενδιαφέρον. Τίποτα τόσο καλό όσο η Emily. Γαμωτο δεν ξέρω τι μου έχει κάνει, το αίσθημα είναι λες και θέλω κάποια πρώτη φορά και ας μην ισχύει. Κοιτάω την ώρα και κόβω τις σκέψεις μου για να σηκωθώ. Κάνω τα απαραίτητα και ντύνομαι βιαστικά. Ύστερα παίρνω τα τσιγάρα και το κινητό μου και πάω γρήγορα προς τη πορτα. Επιτέλους θα τη δω.

Emily's POV

Βγαίνω την ίδια ώρα από το δωμάτιο με τον Zack, μιας και όλα τα δωμάτια ήταν στον ίδιο διάδρομο και συναντιομαστε.

Emily's + Zack's POV
Επιτέλους. Σκέφτονται και τρέχουν ο ένας πάνω στον άλλον.

Emily's POV

Ο Zack με τραβάει επάνω του την ώρα που τρέχω σε εκείνον και φιλιομαστε λες και είχαμε να ειδωθουμε καιρό. Για καλή μας τύχη είχαν κατέβει ήδη όλοι κάτω. "καλημέρα όμορφη". Λέει όταν κόψουμε το φιλί και με κρατάει από τη μέση, κοιτώντας με ολόκληρη με ένα χαμόγελο. "καλημερα". Του ανταποδίδω με το ίδιο χαμόγελο και περπατάμε μαζί μέχρι κάτω, καθώς μου κρατάει το χέρι. Λίγο πριν κατέβουμε τελείως με σπρώχνει στον τοίχο δίπλα μας και μου δίνει άλλο ένα φιλί. Ενα γελάκι μου φεύγει αφού ήταν απρόσμενο αλλά πάντα μου αρέσει όταν με φιλαει..
Φτάνουμε στο σαλόνι και απομακρυνομαστε λίγο κλασσικά. "καλώς τους". Λέει ο Dave όταν μας βλέπει και ο Zack ακόμη τον κοιτάει περίεργα. Μας βγήκε ζηλιάρης, σκέφτομαι και γελάω. "Zack μου επιτέλους! Εσένα περιμενα". Λέει και η άλλη και ρολαρω τα μάτια μου. Παρτε το πίσω και εγώ σκάω από ζήλια αυτή τη στιγμή. Ο αδερφός μου από την άλλη εμφανίζεται από την κουζίνα με μια ασπιρίνη και ένα ποτήρι νερό στο χέρι. "καλά είσαι βλαμμενο;". Τον ρωτάω και τον σκουνταω παιχνίδιαρικα. "θύμησε μου να μην ξανά πιω τοσο". Λέει σαν ψόφιος και γελάμε. Ο καθένας παίρνει τα πράγματα του και βγαίνουμε έξω, πηγαίνοντας προς το αμάξι. "λοιπόν που ακριβώς παμε;". Ρωτάω περίεργη. "δεν θα θες να φύγεις". Λέει ο Dave και μου κλείνει το μάτι την ώρα που μπαίνουμε στο αμάξι. Ο Zack κάθεται πίσω δίπλα μου, αυτή τη φορά και με κοιταει ολο νόημα, που φωνάζει ότι κρατιέται μην πει κάτι στον Dave.

[...]

Μετα από περίπου μισή ώρα φτάνουμε σε ένα απομερο μέρος. Ήταν μόνο στροφές με θέα το βουνό και το πυκνό δασος. Σταματάνε το αμάξι ακριβώς δίπλα από μια από τις στροφές και αναρωτιέμαι που πηγαίνουμε από δεν βλέπω κάτι εδώ. Όλοι βγαίνουν άνετοι και εγώ απλά ακολουθώ. Ο Dave ανοίγει το πορτμπαγκάζ και βγάζει πετσέτες και άλλη μια εξάδα μπύρες. "εμ οι πετσέτες γιατί;". Ρωτάω άλλη μια φορα περίεργη. "εκείνη γιατί ήρθε μαζί ειπαμε;". Λέει η άλλη με ύφος και με προσπερναει σκουντωντας τον ώμο μου επίτηδες. Μαλακισμενη. Τη βρίζω από μέσα μου και παίρνω και εγώ μια πετσέτα. "μην της δίνεις σημασία". μου ψυθιριζει ο Zack και μου χώνει μια στον πισινό να με πειράξει. Γελάμε διακριτικα και περπαταμε με τους άλλους.
Όταν δεν το περιμένω ενα απότομο κατήφορο κάνει την εμφάνιση του σε εκείνη τη στροφή και οι καταρράκτες αρχίζουν, πράγματι να φαίνονται.

Οσο κατεβαίνουμε τόσο περισσότερο φαίνεται και είναι πανέμορφα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Οσο κατεβαίνουμε τόσο περισσότερο φαίνεται και είναι πανέμορφα. Ο αέρας ήταν ακομη πιο καθαρός από εδώ και αυτό που ακολουθησε ήταν ακομη καλύτερο. Καταγάλανα νερά φάνηκαν πλέον και απο ότι κατάλαβα όλο το μέρος ήταν δικό μας αφού δεν είχε έρθει κανείς άλλος. Νομίζω ότι όσο πάει μαρεσει περισσότερο αυτό το διήμερο....

Πως θα περάσουν στους καταρράκτες;.. Θα συμβεί τίποτα απρόσμενο;... Και τελικά τι θα γίνει με Evan+Claudia;... 😌

Χευυ, ανέβασα λίγο πιο νωρίς σήμερα :') Εύχομαι ναστε καλα.
Τα λέμε στο επόμενο🖤
~S

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now