×13×

788 37 1
                                    

Κεφάλαιο 13ο~

Emily's POV

Ο Evan κλείνει βιαστικά το τηλέφωνο αφού τον ακούσω να λέει για εκείνο το δυστύχημα και αρπάζει το μπουφάν και τα κλειδιά του έτοιμος να φύγει από το σπίτι. "τι σκατα έγινε;". Τον ρωτάω και ανησυχώ και εγώ με την αντίδραση του. "πρέπει να φύγω.. Ο Zack. Δεν είναι καλα".
Είναι το μόνο που λέει και αμέσως αρπάζω και εγώ το μπουφάν μου και τον ακολουθώ έξω. "που νομίζεις ότι πας ρε Emily. Κάτσε εδω". Λέει με έναν σοβαρό τονο στη φωνή του και τον αγνοώ. Έχω μια ιδιαίτερη αντιπάθεια στον Zack αλλά δεν θα ήθελα να πάθει κάνεις κάτι. Και αυτός είναι ο μόνος λόγος!.
ή τουλάχιστον αυτό λέει το εγώ σου, λέει η φωνή μέσα μου.
" δεν με ενδιαφέρει θα έρθω. Ξέρεις ότι δεν μου αλλάζεις γνώμη". Του λέω και ξεφυσαει. "τότε κάνε γρήγορα". Ειναι το μόνο που λέει και έτσι και κάνω, ανεβαίνω στη μηχανή του και εκείνος ξεκινάει απότομα.

Zack's POV

Κατέληξα σε ένα από τα μπαρ που έρχομαι όταν δεν είμαι στα καλά μου, σχέδον κάθε μέρα δηλαδή. Κάθομαι στην μπάρα εδώ και ώρες, από όταν ήρθα και εχω χάσει το μέτρημα από τα ποτά που έχω πιει, αλλά και τα τσιγάρα που έχω κάνει. "άλλο ένα..". Λέω στον Barman και ίσα που στέκομαι στα πόδια μου. "είσαι σίγουρος φιλε;". Με ρωτάει βλέποντας με έτσι και εκνευρίζομαι. Δέν θα πάρω και άδεια. Τον κοιτάω επιθετικά και χωρίς να χρειάστει να πω κάτι, μου δίνει το whiskey μου. Έτσι μπράβο, λεω από μέσα μου και αμέσως το κατεβάζω χωρίς ανάσα. "θα με αναψεις; ". Μου λέει μια άσχετη γκόμενά που πετάγεται μπροστά μου με ένα τσιγάρο στα χείλη. Γελάω με την απελπισία της και κάνω ότι ξέρω καλύτερα. Το εκμεταλευομαι.
Βάζω τον αναπτήρα μου μπροστά της για να της το ανάψω και αμέσως της την πέφτω. Όλες Τοσο ίδιες. Λίγα κοπλιμέντα και θέλουν να τις πάρω. Σκεφτόμαι παρά τη ζάλη μου. Θα μου έκανε καλό και άλλος αντιπερισπασμος τώρα.
Όλα διακοπτονται όταν μια γνώριμη φωνή με φωνάζει και μπουκαρει στο Bar. Ο Evan.
Και δεν είναι αυτός που μου κάνει εντύπωση αλλά η Emily μαζί του. Τι διάολο κάνει εκείνη εδω;!. Αναρωτιέμαι και την ίδια στιγμή αγνοώ εκείνη την τύπισσα.

Emily's POV

Βρίσκουμε τον Zack σε ένα σαχλό απόμερο bar και δεν αργεί να μου κάνει εντύπωση η κατάσταση του,όταν μπαίνουμε μέσα με τον Evan. Μύριζε αλκοόλ από χιλιόμετρα και τα μάτια του ήταν κατακόκκινα. Και σαν να μην έφτανε αυτό στεκόταν και με μια τύπισσα πιο σκατα και από τη Laura-
Ας μη σχολιάσω το τελευταίο κομμάτι. Τι του συμβαινει;..
Τρώγομαι να μάθω χωρίς να ξέρω το γιατί. Απλό ενδιαφέρον, σωστα;.
Οι ματιες μας κλείνουν και παρόλο που είναι με αυτή την άκυρη φαίνεται σαν να ξυπνάει βλέποντας με. "αρκετά για σήμερα". Του λέει ο αδερφός μου και του πετάει το ποτό του. Η τύπισσα ξενερώνει και ο Zack φαίνεται να εκνευρίζεται με τον Evan, ενώ εκείνος παραμένει ψύχραιμος λες και ήταν συνήθεια να μαζεύει τον Zack. "παραταμας δεν χρειάζομαι καμία βοήθεια."
Λέει ο Zack το ίδιο εκνευρισμενος και τον βλέπω να παραπατάει την ώρα που πάει να φύγει. Συνεχίζει να αγνοεί τον Evan έτσι πηγαίνω και εγώ ανάμεσα τους. "θα έρθεις μαζί μας". Λέω σοβαρή και καταλήγει να γελάει για λίγο." Και εκείνη γιατί την εφερες; ". Ρωτάει τον Evan και προσπαθώ να κρύψω την ενόχληση μου αφού δεν είναι στα λογικά του τώρα. "φίλε μην με αναγκασεις να σε βγάλω με το ζόρι. Δεν σε αφήνω μονο". Συνεχίζει ο αδερφός μου και μάλλον για πρώτη φορά βλέπω ότι όντως νοιάζεται για εκείνον.
Ο Zack παρά το ξεροκεφαλο του και το πως είναι, τελικά βγαίνει έξω, όπου τον ακόλουθουμε. "θα μείνεις σπίτι μας σήμερα ". Λέει ο Evan και με κοιτάει και εμένα όλο νόημα αφού αυτό δεν το περίμενα-
"Με έβγαλες έξω, και λοιπόν;
Τι θα αλλάξει γαμωτο;! Είναι νεκροί. Κάνεις δεν σκέφτηκε ότι-".
Αρχίζει να ξεσπάει μπροστα μας και όλος ο θυμός που είχε μέχρι πριν γίνεται κατάρρευση. Οι γονείς του... Αμέσως καταλαβαίνω και νιώθω εναν κόμπο στο στομάχι. Δεν έχω ιδέα τι έγινε ούτε για τι πράγμα μιλάει αλλά βλέπω τον πόνο στα μάτια του και νιώθω άσχημα για λίγο -
Ο Evan τον κρατάει στα πόδια του αφού είναι έτοιμος να πέσει ξερός και μου κάνει νόημα να σταματήσω ένα ταξί. Από ότι φαίνεται θα μείνει μαζί μας απόψε....

Τι θα γίνει όταν φτάσουν σπίτι;... Ο Zack πως θα ειναι;... Και η Emily τι στάση θα έχει απέναντι του;... 🤔

Μάλλον ήδη ξέρετε τι ακολουθεί έτσι όπως ήρθε το πράγμα:')
Τα λέμε στο επόμενο λοιπόν🖤
~S




ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now