×72×

444 25 3
                                    

Κεφάλαιο 72ο~

Emily's POV

Νιώθω ότι έχουν περάσει ώρες που είμαι κλεισμένη εδώ μέσα και έχω χάσει πλέον την ελπίδα μου.
Νιώθω ότι κάτι έχει ήδη συμβεί.. Και πολύ φοβάμαι ότι έχω δίκιο, αλλιώς ο Zack ξέρω πως θα με έβρισκε ήδη μετά από τόση ώρα που λείπω. Ανοίγω ξανά το κινητό μου και σηκώνομαι στις μύτες των ποδιών μου προσπαθώντας να πιάσω ξανά σήμα. Όταν δεν το περιμένω μια μπάρα κάνει την εμφάνισή της και στεκομενη στην ίδια θέση προσπαθώ να καλέσω τον αδερφό μου. Ο χαρακτηριστικος ήχος της κλήσης ακούγεται αλλά δίχως απάντηση. ΕΛΑ EVAN! ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΏ. Μονολογώ αλλά βγαίνει ο τηλεφωνητής του. Ρολαρω τα μάτια μου εκνευρισμενη. Θα τα έχει πιει η θα είναι πάνω στην Claudia τώρα σιγά μην το ακουγε..

[...]

Έχω τηλεφωνήσει σε όλους που ήξερα πως ήταν εδώ, μέχρι και τη Laura προσπάθησα να βρω αλλά κανείς δεν απάντησε ποτέ. Έτοιμη να τα χάσω από τον θυμό μου, βήματα αρχίζουν να ακούγονται και κολλάω το αυτί μου στη πόρτα. "είσαι σίγουρος ότι δεν θα έρθει κανείς εδω;".
"Ναι μωρό μου".
Ενα προφανώς ζευγάρι που ήθελε να μείνει μόνο ακούγεται και αμέσως αρχίζω να κοπανάω τη πορτα και να φωνάζω για βοήθεια. "ποιος είναι εκει;!". Ακούω το κορίτσι να ρωτάει.
"Στην ντουλάπα!". Φωνάζω πιο δυνατά και τα βήματα ακούγονται πιο κοντά. Η πόρτα αρχίζει να κουνιέται και χτυποι δυνατοί αρχίζουν να αντηχούν. Το αγόρι την κλώτσουσε προσπαθωντας να την ανοίξει.
Με επιτυχία τη σπαει και τα μάτια μου ανοίγουν διαπλατα από την ανακούφιση. Παίρνω μια ανάσα και βγαίνω γρήγορα έξω. Μόλις δω το αγόρι συνειδητοποίω ότι είναι ο Dave με ενα άγνωστο κορίτσι και αμέσως τον αγκαλιάζω στα γρήγορα. "ευχαριστώ!". Του λέω σχεδόν φωνάζοντας. "Emily; τι διάολο έκανες στη ντουλάπα;".
Ρωτάει και πάω να φύγω. "Δεν έχω χρόνο για αυτό πρέπει να φυγω, ευχαριστώ!". Του ξανα φωνάζω και τρέχω πίσω στο πάρτυ. Το μέρος ήταν ακόμη γεμάτο και δεν έβλεπα πουθενά τον Zack. Προς καλή μου τύχη εντοπίζω τον αδερφό μου που όπως περίμενα ήταν με την Claudia σε μια γωνιά. Σπρώχνω κόσμο και βγαίνω κατευθείαν μπροστά τους, σχεδόν λαχανιασμενη. "Evan! Πες μου ότι είναι εδώ ο Zack".
Λέω με ένταση και γυρνάνε και οι δύο προς το μέρος μου έκπληκτοι που με βλέπουν. "Emily; εσύ δεν έφυγες μαζί του πριν;".
Ρωτάει η Claudia περίεργη και κοιτάω με το ίδιο ύφος. Εμ ορίστε;.
"Η Audrey με είχε κλειδωμενη γαμωτο!. Πρέπει να βρω τον Zack αμεσως".
"Τι έκανε λεει;". Πετάει ο Evan θυμωμένος και πάω ξανά να φύγω. "Emily περίμενε δεν νομίζω ότι θες να-".
Πάει να πει κάτι η φίλη μου και χωρίς να απαντήσω φεύγω.
Βγαίνω από το πάρτυ και καλώ ενα uber για να με πάει στο σπίτι μας... Αν δεν είναι εκεί δεν ξέρω που αλλού θα τον βρω.

Zack's POV

Καταλήγουμε στον καναπέ και την τραβάω επάνω μου όπως συνήθως. Πεταει τη μάσκα της και εγώ τραβάω την ολόσωμη φόρμα της σχεδόν σκιζοντας τη. "είσαι τόσο σεξυ". Της ψυθιριζω και της αφήνω σημαδια στον λαιμό.
Μόνο το φως του φεγγαριού έμπαινε από το παράθυρο και δίχως να βλεπόμαστε, αγγιζα όλο της το σώμα. Μου βγάζει και την μπλούζα και έρχεται πιο κοντά μου φιλωντας με ξανα. Ανταποδίδω με τον ίδιο τρόπο και της αφαιρώ με πιο αργές κινήσεις το σουτιέν. Κολωντας τη περισσότερο επάνω μου αρχίζει να με καβαλάει και να αναστενάζει δίπλα στο αυτί μου..

Emily's POV

Για καλή μου τύχη οι δρόμοι ηταν σχεδόν άδειοι και ο οδηγός δεν άργησε να με φέρει. Βγαίνω από το αυτοκινητο και βγάζω το αντικλειδι που είχα πάρει μαζί μου βιαστικά. Μόλις δω τη μηχανή του Zack ανακουφίζομαι ξέροντας ότι απλά είχε γυρίσει κάι χαμογελάω ελαφρώς, ηρεμωντας τις κινήσεις μου. Ανεβαίνω τα σκαλιά της εισόδου και ξεκλειδώνω την πόρτα. Ύστερα ανοιγω τα φώτα απορημένη που δεν τον βλέπω και προχωράω προς το σαλόνι έτοιμη να τον βρω εκεί. Μόλις μπω στο σαλόνι εύχομαι να μην είχα περάσει ποτέ το κατώφλι της πορτας. "Zack;".....

Ήρθε και το χειρότερο που έλεγα😬...
Τι ακολουθεί μετά από κάτι τέτοιο;
Θα το μάθουμε στο επόμενο! Τα λεμε🖤
~S

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now