×81×

417 23 4
                                    

Κεφάλαιο 81ο~

*Σάββατο,βράδυ*

Zack's POV

Ανοίγω τα μάτια μου και συνειδητοποιω ότι έχει βραδιάσει. Το βλεμμα μου πέφτει πάνω στο κινητό μου που είχε ξεμείνει στο στομάχι μου. Φλασια από το μήνυμα που έστειλα στον Evan μου έρχεται και αμέσως κοιτάω και την ώρα. Γαμωτο!
Μονολογώ και σηκώνομαι απότομα κρατώντας το κεφάλι μου. Πρέπει να πάω σε εκείνο το πάρτι. Μόνο πίνοντας κατάφερα να του ξανά μιλήσω πριν, αλλά δεν πήρα ποτέ απάντηση. Ανοίγω όλα τα φώτα και ξεκλειδώνω την πόρτα για να πάω στο μπάνιο. Χρειάζομαι ένα ντουζ, δεν θυμάμαι την τελευταία φορά που ασχολήθηκα με τον εαυτό μου. Καθώς διασχίζω τον διάδρομο πέφτω πάνω στον Dave. Το κήρυγμα του δεν είχε φύγει από το μυαλό μου. Έχει δίκιο, πρέπει να κάνω κάτι για εμένα. Να με ξανά βρω. "Κοίτα ποιος αποφάσισε να σηκωθει". Με ειρωνεύεται και χαμογελάει στο τέλος. Ξέρω ότι χαίρεται μέσα του. Ελπίζω μόνο να νιώσω το ίδιο καλά στη πορεία..
"το πάρτι ξεκινάει σε μια ώρα. Εύχομαι να σε βρω εκεί".
Συνεχίζει δείχνοντας μου μια διεύθυνση, όπου κοιτώντας τη μου βγαίνει ένα πνιχτο γέλιο αφού είναι στα μέρη που σύχναζα. "Και μια συμβουλή. Καλύτερα να ξυριστεις".
Λέει βάζοντας το χέρι του στον ώμο μου και φεύγει γελώντας.
Ρολαρω τα μάτια μου και μπαίνω τελικά στο μπάνιο. Μόλις με δω στον καθρέπτη με κοιτάω για αρκετή ώρα. Τα μάτια μου ήταν πιο κομμένα και είχαν κοκκινησει με τη ρουτίνα μου. Ειχα βγάλει μούσι και τα μαλλιά μου είχαν μακρυνει ασυνήθιστα. Αηδιάζω στο θέαμα αφού δεν με αναγνωρίζω. Έμοιαζα με έναν μεθυστακα, όπως κατάντησα εξάλλου.
Ανοίγω την βρύση και γεμίζω αφρό ξυρίσματος σε όλο μου το πρόσωπο. Ανοίγοντας την μηχανή του Dave, τα παίρνω όλα και μέσα σε λίγα λεπτά ξανά δείχνω όπως πριν. Χωρίς άλλη καθηστερηση μπαίνω κάτω από τη ντουζιέρα και ξανα μπαίνω κάτω από το κρύο νερό. Νιώθω να ξυπνάω όσο πέφτει πάνω μου και το κεφάλι μου  για λιγο καθαρίζει.

[...]

Μόλις τελειώσω ο Dave φαίνεται να έχει φύγει ήδη και αφού επιστρέψω στο δωμάτιο γρήγορα, ντύνομαι βιαστικά.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now