×51×

589 31 4
                                    

Κεφάλαιο 51ο~

Evan's POV

Περπατάω με γρήγορο βηματισμό στη μηχανή μου και την ίδια ώρα πέφτει το βλέμμα μου στην Emily με τον Zack που ήταν ξαπλωμένοι στο αμάξι του Dave. Υπό άλλες συνθήκες αυτή η εικόνα θα με ενοχλούσε αλλά της έχω πει ότι είμαι εντάξει με τη σχέση τους πια και έχω πιει αρκετα για αυτό..
Αγνοώ τα πάντα και ανεβαίνω τελικά στη μηχανή. Αμέσως ξεκινάω με ταχύτητα παρόλο που έχω πιει, για να φτάσω σε εκείνη έγκαιρα.

[...]

Μεσα σε δέκα λεπτά έχω φτάσει σπίτι της, αφού θυμόμουν τον δρόμο, παρα τη ζάλη. Κοιτάζω το παράθυρο της και τα φώτα ήταν κλειστά. Χωρίς να με σταματήσει ούτε αυτό αφήνω τη μηχανή και πηγαίνω μπροστά από το παράθυρο. Της χτυπάω στην αρχή απαλά και μετα πιο έντονα για να με ακούσει.
Είμαι έτοιμος να την
πάρω και τηλέφωνο αλλά την ίδια ωρα ανοίγει το φως κάι εμφανίζεται στο παράθυρο. Για καλή μου τύχη ήταν ένα με το έδαφος. Το μαλλι της ήταν ατημέλητο αφού φαίνεται πως κοιμόταν και βάζει μία Ζακέτα γύρω της βιαστική, για να μην δω το τοπακι που φόραγε μόνο από μέσα. Κρίμα που ήδη το ειδα.. Δεν μου περνάει απαρατηρητη.
Ανοίγει το παράθυρο και πλησιάζω. "Evan!; τι κάνεις εδω;..". Λεει άναυδη που με βλέπει και γελάω. Το αλκοόλ με κάνει πιο ανετο. "δεν θα με αφήσεις να περασω;". Την ρωτάω και κάνει άκρη να περάσω, δείχνοντας πόσο άβολα νιώθει από το βλέμμα της. Κλείνει ξανα το παράθυρο και τυλίγεται πιο πολύ με τη Ζακέτα της κρατώντας μια απόσταση ανάμεσα μας. "δεν μπορείς να είσαι εδώ.. Και οι δικοί μου κοιμούνται στο δίπλα δωμάτιο και-". Πάει να συνεχίσει και την διακόπτω. Την πλησιάζω και βαζω τα χέρια μου στα δικά της κατεβαζωντας τα. "δεν χρειάζεται να κρύβεσαι όταν είσαι τόσο όμορφη..". Λέω χωρίς να το σκεφτώ και βάζω το χέρι μου στο μάγουλο της."δεν μπορείς απλά να έρχεσαι και να κάνεις έτσι!. Δεν έχω ξεχάσει τη τελευταία φορα..".
Απαντάει τσαντισμενη αυτή τη φορά, αναφέρομενη στην ημέρα που την φίλησα και έκανα σαν μαλακας μετα."Δεν μπορώ να σε βγάλω από το μυαλό μου Claudia. Δεν ξέρω καν γιατί αλλά αν δεν ήταν αλήθεια δεν θα ήμουν τώρα εδώ!". Δηλώνω με ένταση κρατώντας τη φωνή μου χαμηλή.
"έχεις πιει απλα και-". Ξανά πάει να βρει κάτι να πει και την πλησιάζω και άλλο. Το κούτελο μου συναντάει το δικό της."Μην μιλάς άλλο. Φιλα με".
Ψυθιριζω και βάζω και τα δύο μου χέρια στο πρόσωπο της, αρχίζοντας να τη φιλάω βαθιά.

Claudia's POV

Στέκομαι για λίγα λεπτά ακίνητη αφού για άλλη μια φορά δεν περίμενα κάτι τετοιο-
Τα χέρια μου βρίσκουν το σώμα του και τον φιλάω με τον ίδιο τρόπο.

Ο δισταγμός μου χάνεται αμέσως μόλις νιώσω το ίδιο κάψιμο με τη πρώτη φορά που φιληθηκαμε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ο δισταγμός μου χάνεται αμέσως μόλις νιώσω το ίδιο κάψιμο με τη πρώτη φορά που φιληθηκαμε. Νιώθω λες και μου βγάζει μια πιο ελεύθερη μεριά μου, οσο μαζεμένη και αν είμαι αλήθεια.
Με σπρώχνει επάνω στο κρεβάτι μου και κλείνει το φως δίπλα, κάνοντάς το φεγγάρι να ρίχνει το μόνο φως στο δωμάτιο. Μόλις πάει να μου βγάλει την μπλούζα διστάζω ξανά για λίγο. Δεν θα ήταν η πρώτη μου φορά.. Αλλα φοβάμαι μην θέλει κάτι στιγμιαίο.
"είσαι καλα;". Με ρωτάει και ανακαθομαι. "Μπορούμε απλα να κοιμηθούμε μαζι;..".
Λέω ντροπαλά αφού ρωτάω κάτι τέτοιο. Χαμογελάει και ξαπλώνει τραβώντας με, με φόρα δίπλα του και τυλίγει τα χέρια του γύρω μου. Χαμογελάω και εγώ και νιώθω να ηρεμώ. "όταν νιώθεις έτοιμη". Λέει δίπλα στο αυτί μου και μου αφήνει ένα φιλί στον λαιμό. Μπορώ να πω ότι ούτε αυτή την αντίδραση περίμενα. Άλλοι θα είχαν ξενερώσει μαζί μου, αλλά ο Evan, ακόμη και πιωμένος σεβάστηκε την επιλογή μου. Κλείνει τα μάτια του μένοντας στην ίδια θέση μαζί μου και κάνω το ίδιο, μέχρι που μας παίρνει ο ύπνος.

Από ότι φαίνεται η βραδιά τελείωσε κάπως έτσι:')...
Τι πιστεύετε ότι θα ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες;.... 🤔

Λίγο αργά και αυτο😅
Εύχομαι να σας αρεσε, τα λέμε στο επόμενο🖤
~S

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now