×48×

653 37 4
                                    

Κεφάλαιο 48ο~

Emily's POV

Εκείνη με κοιτάζει σχεδόν φοβισμένη κάνοντας με να χαμογελασω αλαζονικά, που το κατάλαβε. "πάμε να χορέψουμε". Λέω στον Zack για να βρω ευκαιρία να μείνω μόνο μαζί του. Ίσως τώρα τον κάνω να μου πει περισσότερα για το παρελθόν τους, μιας και από ότι φαίνεται ήταν στην ίδια παρεα. Αμέσως συμφωνεί και πάμε κοντά στο πλήθος. Ολοι χορεύανε με τον ρυθμό της ηλεκτρονικής μουσικής που έπαιζε ο Dj και εμείς μπήκαμε ανάμεσα τους. Το κομμάτι ήταν για αρχή αργό και χορεύω, κολωντας μπροστά του.
Τυλίγει τα χέρια του γύρω μου και μετά με κάνει μια στροφή κάνοντας την πλάτη μου να κολλήσει στο στήθος του. Χαμογελάω λίγο αλλά μετά η σκέψη μου γυρνάει σε αυτό που ήθελα εξαρχής να κάνω. Πάει να μου φιλήσει τον λαιμό και τον διακόπτω. "ποια είναι η Audrey;".
Ρωτάω χωρίς να σταματήσω να χορεύω για να παραμείνουμε διακριτικοί, γυρνώντας ξανά προς εκείνον.

Zack's POV

"ποια ειναι η Audrey;". Με ρωτάει και παγωνω ξανα. Δεν είναι ηλιθια, είναι προφανές ότι κατι έχει καταλάβει. Και μόνο το βλέμμα μου με πρόδωσε βλεπωντας τη. "είναι ανάγκη να μιλάμε για αυτή τωρα;". Λέω ενώ συνεχίζουμε να χορεύουμε και της κρατάω τη μέση. Ίσως καταφέρω να την αποσπάσω..
Σταματάει να χορεύει και μου κατεβάζει τα χέρια. "Zack υποσχεσου μου ότι δεν σημαίνει τίποτα για εσένα".
Συνεχίζει χωρίς να την νοιάζει ποιος κοιτάει αυτη τη φορά. Ξεροκαταπινω και γίνομαι εκεί που δεν το περιμένω νευρικός.
"Emily-". Πάω να μιλήσω μα οι λέξεις δεν μου βγαίνουν. "πήρα την απάντηση μου". Απαντάει ξερά και σπρώχνει τα άτομα μπροστά μας για να φύγει από το μέρος μου. ΓΑΜΩΤΟ!
Αμέσως την ακολουθώ σπρώχνοντας και εγώ άτομα και κοιτάζω γύρω. Αν δεν έφτασε στο τραπέζι μας μόνο σε ένα μέρος μπορεί να είναι. Στη παραλία, μπροστά.
Χωρίς δεύτερη σκέψη πηγαίνω γρήγορα εκεί και όπως περίμενα την βρίσκω να κάθεται σε μια παρατημένη ξαπλώστρα μονή της. "Emily". Φωνάζω όταν τη δω και κάθομαι δίπλα της. Παρόλο που ήταν σκοτεινά από αυτή τη μεριά, μπορούσα να δω ότι απέφευγε να με κοιτάξει. "αν ήρθες για να μου πεις και άλλα ψέματα προτιμώ να μείνω μόνη".
Δηλώνει σοβαρή και βάζω το χέρι μου επάνω στο δικό της. Η αντίδραση της δεν είναι τίποτα παραπάνω απο λογική. Και εγώ έτσι θα αντιδρουσα, μην πω χειρότερα. "έχεις δίκιο.. Ότι σκέφτηκες για εκείνη είναι αλήθεια". Παραδέχομαι την αλήθεια, φοβισμένος μην τη χάσω..

Emily's POV

"δεν το πιστεύω ότι πήγες να μου κρύψεις κάτι τέτοιο". Του λέω θυμωμένη και τον κοιτάζω.
"θα στα πω ολα". Συνεχίζει ήρεμα και ξεφυσαω. Όσο θυμωμένη και αν θέλω να μείνω μαζί του, δεν μπορώ. Γνέφω καταφατικά και τον αφήνω να μιλήσει. Παρόλα αυτά ξέρω πως δεν θα μαρεσει αυτή η συζήτηση.
"η Audrey ήταν η πρώτη που έκανα σχέση. Δεν είχα ποτέ σκοπό να αρχίσω κάτι σοβαρό, αλλά ήταν η περίοδος που η ζωή μου πήγαινε προς το χειρότερο και μπήκε στην παρέα μας".
Αρχίζει να εξηγεί και νιώθω τη ζήλια να με διαπερνάει. Εικόνες του Zack μαζι της, κάνοντας τα πάντα έρχονται στις σκέψεις μου.
"δεν θέλω να σε βάλω σε λεπτομέρειες.. Ξέρω ότι δεν σου είναι ευχάριστο. Αλλα θέλω να με
Εμπιστευτείς, η Audrey είναι μόνο παρελθόν!". Συνεχίζει τονίζοντας το τέλος της πρότασης του. Σηκώνομαι με ένταση και κάνει το ίδιο. "ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΨΈΜΑΤΑ;. Είδα τον τρόπο που την κοιταξες.. ".
Βάζει τα χέρια του στο κεφάλι του τσαντισμένος. Μένω στη θέση μου περιμένοντας τι θα πει.
"Ήμουν σοκαρισμένος που την είδα!. Τι θες να μάθεις Emily, ότι η πρώτη που αγάπησα με κερατωσε και έφυγε απ τη πολη;. ΓΙΑΤΊ ΛΕΣ ΝΑ ΦΟΒΟΜΟΥΝ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ;. ΔΕΝ ΘΈΛΩ ΝΑ ΣΕ ΧΆΣΩ".
Ξεσπάει λέγοντας την αλήθεια όπως συνηθίζει. Μια ζωή πρέπει κάτι να γίνεται για να ανοιχτεί πλήρως. Και αυτό με τσαντίζει.
Αλλά όταν η προσοχή μου εστιάζει στο τι του έκανε, κάτι μέσα μου ηρεμεί και αντί για νεύρα, νιώθω ξανά ότι πρέπει ναμαι δίπλα του. Πρώτου προλάβω να μιλήσω με πλησιάζει και το πρόσωπο μου βρίσκεται μπροστά στο δικό μου. Παίρνει μια ανάσα και με κοιτάζει. "δεν θέλω να σε χάσω Emily γιατί εσένα αγαπάω".....

Η Emily πως θα αντιδράσει μετά από τη δήλωση του Zack; :')....
Τα πράγματα θα μείνουν καλά μεταξύ τους η κάποιος θα τα χαλασει;😌....

Συγγνώμη που δεν ανέβηκε από εχθές αλλά πάλι υπήρχε τεχνικό πρόβλημα με το wattpad🤦🏻‍♀️. Ελπίζω να σας αρεσε, τα λεμε🖤
~S



ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now