×43×

652 35 2
                                    

Κεφάλαιο 43ο~

Zack's POV

Σκαλωνω για λίγο χωρίς να ξέρω τι να της πω, είναι φανερό πως έχει καταλάβει ότι κάτι με απασχολεί. Εξάλλου έχουμε περάσει αρκετό χρόνο μαζί ώστε να με μάθει όταν δεν είμαι στα καλά μου. "Emily, δεν έχει περάσει πολύ καιρός από όταν άλλαξε η ζωή μου...ακόμη το σκέφτομαι συχνά". Λέω τελικά δίχως να σκεφτώ κάτι καλύτερο. Δεν έχω επιλογή κιόλας. Δεν γουστάρω να της λέω ψέματα μα όπως έχω ξανα πει στον εαυτό μου, δεν πρέπει να ξέρει για το καλό της, αν αληθεύει για την Audrey. Εξάλλου αυτό δεν είναι ψέμα, προφανώς και ακόμη επηρεάζομαι στη σκέψη για το πως κατέληξαν οι δικοί μου. Αλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι εκείνο που με επηρέασε...
Με κοιτάει σκεπτική και ύστερα παίρνει το συμπονετικο ύφος που μου έδειχνε όταν την πήγα στη γειτονιά μου. Βάζει απαλά το χέρι της στον ώμο μου και με κοιτάει. "έχεις δίκιο, είμαι ηλιθια. Είσαι καλα;". Αμέσως με πιστεύει και ρωτάει ανήσυχη. Γνέφω καταφατικά, δεν μπορώ να την κοιτάξω και συνεχίσω το ψέμα άλλο. "έτοιμη να ρθεις μαζί μου;".
Την ρωτάω να αποφύγω το θέμα.

Emily's POV

Ανακουφισμενη που ξέρω πως είναι όλα εντάξει, χαμογελάω λίγο." να έρθω που;". Τον ρωτάω αφού έχει αλλάξει το θέμα. Νόμιζα ότι απλά θα με γυρνούσε σπίτι. "δεν νόμιζες ότι θα σε άφηνα από τώρα ετσι;". Ρωτάει και εκείνος, σχηματιζόντας το δικό του χαμόγελο που μου είχε λείψει. Ανεβαίνω αμέσως στη μηχανή και τυλίγω τα χέρια μου γύρω από τη μέση του, σφιχτά. "φύγαμε λοιπόν!". Λέω χαρούμενη που θα είμαι μαζί του λίγο ακόμα και εκείνος ξεκινάει.

[...]

Φτάνουμε έξω από ένα σπίτι και συνειδητοποίω ότι είναι του Dave, παρόλα αυτά δεν με νοιάζει αρκεί να ήμαστε μόνοι. Μέχρι τώρα ήταν δύσκολο να ήμαστε μαζί. Κατεβαίνω και αφήνει τη μηχανή, ύστερα ανοίγει με τα κλειδιά που του είχαν δώσει. "οι αλλοι;". Τον ρωτάω και επεξεργαζομαι το μέρος. "δεν θα είναι εδώ μέχρι το βράδυ". Λέει με ένα χαμόγελο. Πριν προλάβω να πω κάτι άλλο με σηκώνει από τους γοφούς στον αέρα και τυλιγομαι γύρω του. Ενώνει τα χείλη μας και περπατάει μέχρι τον καναπέ όπου κάθεται καθιστός και με βάζει επάνω του χωρίς να κόψει το φιλί. Συνεχίζει φιλοντας τον λαιμό μου και για λίγο τον διακόπτω. "και αν έρθει κανείς;".
Ρωτάω αγχωμένη, αν και το αίσθημα να μην σε πιάσουν είναι κάτι που κάνει καλύτερο ο Zack..
"εμπιστευσου με". Απαντάει κοιτώντας με στα μάτια και ύστερα το συνεχίζει κάνοντας την ανάσα μου να βαρύνει άλλη μια φορά από την αίσθηση των χειλιών του στο δέρμα μου. Χωρίς δεύτερη σκέψη βγάζω τη μπλούζα μου και κάνει το ίδιο με τη δική του. Με ξανά αρπάζει και φιλιομαστε, αυτή τη φορά με πιο πολύ πάθος. Κάνω τη πρώτη κίνηση και του ανοίγω το φερμουάρ του τζιν του. Ύστερα του το κατεβάζω με γρήγορες κινήσεις και εκείνος ακολουθεί κατεβάζοντας το παντελόνι μου.
Καταλήγουμε χωρίς εσώρουχα και φαίνεται να μην αντέχει να περιμένει κανείς μας παραπάνω..
Τα χέρια του εξερευνανε το σώμα μου μέχρι πιο χαμηλά από τη μέση μου και τα αφήνει εκεί. Αρχίζω να τον καβαλάω με αργές κινήσεις και αναστενάζουμε μαζί ενώ κοιταζομαστε. Τον κρατάω τυλίγοντας τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και συνεχίζω λίγο πιο γρήγορα, ενώ εκείνος δίνει ώθηση.

Zack's POV

"Za..ck". Αναστενάζει στο αυτί μου το όνομα μου και την ωθω να συνεχίσει πιο γρήγορα...
Γαμωτο Emily, μόνο λέγοντας το όνομα μου με τρελαίνεις. Νιώθω έτοιμος να τελειώσω και αποτραβιεμαι απαλά, όπου κάνει το ίδιο μαζί μου. Μένουμε στην ίδια θέση και βρίσκουμε τις ανάσες μας. Βάζω το χέρι μου στο πρόσωπο της. "δεν σε χορταίνω ποτέ μωρό μου". Της λέω ασκώντας της επιρροή. Τα αισθήματα μου όσο περνάει ο καιρός μεγαλώνουν για εκείνη...

Emily's POV

Αυτή την φορά ήταν διαφορετικα... Δεν υπήρχε πόνος πάρα μόνο απόλαυση.. Απόλαυση για εκείνον. Όσο πάει νιώθω ότι τον θέλω όλο και περισσότερο και ελπίζω μόνο να νιώθει το ίδιο...

Evan's POV

Εκεί που είμαι έτοιμος να στείλω μήνυμα στην Emily για να μιλήσουμε και να δω πότε θα γυρίσει, η πόρτα χτυπάει. Της φέρθηκα πολύ απότομα και δεν είχα ακούσει την μεριά της στο θέμα γιατί ήξερα τι έκανε ο Zack με τις γκόμενές τόσο καιρό. Απλώς φοβήθηκα για εκείνη και θέλω να απολογηθώ. Διακόπτω τη σκέψη που με τρώει και ανοίγω γρήγορα, αφού νομίζω ότι έχει γυρίσει. "Emily-". Πάω να πω και προς εντύπωση μου δεν είναι εκείνη αλλά η φίλη της......

Ένας έρωτας θα εξελιχθεί σε αγάπη;... Και τι θέλει η Claudia στο σπίτι τους;... 🙊

Χευυ, ανεβάζω κανονικά ξανά όπως είπα λοιπόν! Ελπίζω να σας αρεσε:')
*ΣΠΟΙΛΕΡ* πλησιάζει η Audrey..
Τα λέμε στο επόμενο🖤
~S

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now