Κεφάλαιο 65ο~
Zack's POV
Είμαι από την ώρα που άφησα την Emily, πίσω στο σπίτι του Dave και αράζουμε στον κήπο του. Μάλλον να το θέσω καλύτερα, είμαι στο κινητό και κλασσικά δεν δίνω σημασία αφού για άλλη μια φορά οι άλλες είναι κολιτσιδες μας. Δεν έχουν σπίτι να πανε;. Σαρκαζομαι από μέσα μου αφού έχω βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια. Μιλάνε για το Halloween όπου θα ήταν αύριο και τι θα κανονίσουμε αυτή τη φορά, αλλά όπως είπα δεν συμμετέχω. Το κινητό μου που δονείται μου τραβάει το ενδιαφέρον παραπάνω, όταν βλέπω ότι είναι από εκείνη. Χαμογελάω λίγο και το ανοίγω γρήγορα. Μόλις δω τι αναγράφεται αμέσως απορώ, πριν προλάβω να χαρώ.
Εγώ
Τι εννοείς δεν θα φυγεις;
Emily_Pierce
Πάψε με τις ερωτήσεις και έλα να με βρεις:)
Έτοιμος να σηκωθώ να φύγω με το που λέει έτσι, τα βλέμματα στρέφονται επάνω μου. "Που πας πάλι;". Ρωτάει η Laura για χάρη τους και την κοιτάω. "Τουλάχιστον πριν φύγεις δεν θα μάθεις για αυριο;".
Συνεχίζει ο Dave πριν απαντήσω.
"Πάω στην Emily. Απλά στείλτε μηνύμα". Λέω τελικά αδιάφορος και όταν πάω να φύγω με ξανα διακόπτουν. "εκείνη δεν φεύγει σήμερα;". Πετάγεται και η Audrey και γελάω αλαζονικα."Τελικά θα μείνει, είμαι σίγουρος σε νοιάζει πολύ". Συνεχίζω την αλαζονεία και πρώτου μιλήσουν άλλο έχω φύγει. Παίρνω ξανά τα κλειδιά της μηχανής που τα είχα στο σαλόνι και βγαίνω έξω. Η Emily μου είχε στείλει μια άλλη διεύθυνση να τη συνάντησω και ενώ μου κάνει εντύπωση, απλά ξεκινάω να οδηγώ προς τα εκεί χωρίς να ρωτήσω.Audrey's POV
Τι διάολο πάει να πει ότι η Emily δεν θα φύγει;. Σκέφτομαι αμέσως όταν φύγει αφήνοντας με άναυδη με τα νέα του. "Laura μου να σου πω λιγο;". Λέω στην υποτιθέμενη φίλη μου και της κάνω νόημα να πάμε λίγο μέσα. "αν φασωθειτε πείτε μου να ερθω". Μας λέει ο Dave με τα κρύα αστεία του και γελάω ψευτικα, δίχως απάντηση. Τους έχω βαρεθεί και αυτούς, μόνο για τον Zack έρχομαι τόσο συχνά."πες μου". Μου λέει όταν μπούμε στο σαλόνι και κλείνω την πόρτα του κήπου μην ακούγομαστε."Βρήκα τι θα κάνουμε για το Halloween. Αλλαγή σχεδίων". Ανακοινώνω με ένα κακόβουλο χαμόγελο.
[...]
"δεν θα ξέρει από που της ήρθε".
Λέει η Laura όταν της εξηγήσω αναλυτικά τι έχω σχεδιάσει και γελάμε μαζί. Να και σε κάτι που συμφωνούμε..
"Δεν θεωρείς ότι ο Zack θα το καταλάβει ομως;". Ρωτάει και στραβωνω λίγο. "Καλή μου ότι θέλω, στο τέλος το παίρνω".
Δηλώνω με σιγουριά και σταυρωνω τα χέρια μου. Αμέσως τους χαιρετάω λέγοντας και καλα ότι δουλεύω και πηγαίνω να αγοράσω όσα θα χρειαστώ για αύριο..
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...