Κεφάλαιο 20ο~
Emily's POV
Παίρνω ένα uber και φτάνω στη διεύθυνση που μου είχε στείλει η Claudia αρκετά πιο γρήγορα απο όσο περίμενα. Μόλις κατεβαίνω από το αυτοκίνητο και βλέπω το σπίτι μένω για λίγο με το στομα ανοιχτό. Ποιος ζει εδω; -
Κατευθείαν σκέφτομαι αφού το μέρος ήταν τεράστιο.Όσο πιο κοντά πλησιάζω η μουσική ακούγεται πολύ δυνατά και μια πισίνα κάνει την εμφάνιση της. Το μέρος είχε ήδη σχεδόν γεμίσει παρόλο που ήταν τεράστιο και παντού έβλεπες ζευγάρια ή παρεες φίλων σε κάθε γωνιά, ακόμη και στη πισίνα.
Πάω να τηλεφωνήσω στην Claudia αφού δεν πρόκειται να την βρω μεσα σε αυτό το χαμό αλλά την ίδια ώρα την βλέπω να μου κάνει νόημα από την πόρτα του σπιτιού. Προσπερνάω τα εκατοντάδες άτομα που είναι έξω και πηγαίνω στο μέρος της.
"EMILYY! ηρθες! ".
Φωνάζει η Claudia με το που με δει και αγκαλιαζομαστε. "δεν θα το έχανα για κανέναν λογο". Απαντάω με ένα χαμόγελο και περνάμε μαζί μέσα για να με συστήσει στους φίλους της.Zack's POV
Ακολούθησα την Emily με την μηχανή μου και φάνηκε να μην πήρε χαμπάρι σε κανένα μέρος της διαδρομής, πράγμα καλό.
Στέλνω και στον Evan ότι έφτασα μην νομίζει ότι ήρθα για άλλο σκοπό. Κάτι που ποτέ δεν θα γινόταν έτσι και αλλιώς. Τουλάχιστον έτσι νομίζω. Ασε τις μαλακιες τώρα και εχε το νου σού σε εκείνη. Μονολογώ από μέσα μου και στέκομαι μπροστά από μία παρέα έξω από το σπίτι ώστε να μην βρεθούμε στον ίδιο χώρο.
Άμεσως την παρατηρώ που ανταλλάζει χειραψίες με τους προφανώς φίλους της κόλλητης της. Είναι μόνο αγόρια και όλοι τους την κοιτάνε ήδη λες και την γδυνουν. Νιώθω τα χέρια μου να σχηματίζουν γροθιες με αυτή την εικόνα. Τι σκατα έχω πάθει;
Χρειάζομαι ένα ποτό για να τη βγάλω εδώ. "ευχαριστώ φιλε".
Λέω σε ένα χαμένο που περνάει με ποτά στο χέρι και το παίρνω. Μια ματιά αρκεί να τον τρομάξει και δεν λέει τίποτα. Αμέσως το πίνω μονορούφι. Δεν έχω σκοπό να ξεφύγω για να την παρακολουθώ, αλλά πρέπει να ηρεμήσω με αυτά που σκέφτομαι.Emily's POV
Η Claudia δεν μου είχε πει ότι θα ήταν μόνο αγόρια στη παλιά της παρέα αλλά δεν με χαλάει κιόλας. Όλοι τους με υποδέχτηκαν πολύ ωραία και νιώθω ότι θα περάσουμε γαματα.
"Στον Chris". Φωνάζουν όλοι πριν πιουν και κάνω το ίδιο μαζί τους. Ο Chris ήταν το αγόρι που είχε γενέθλια σήμερα. Και θα έλεγα ότι είναι αρκετά γοητεύτικος, ίσως όχι όσο τον Za-.
Εμμ τι σκέφτηκα μολις;..
Αρπάζω το ποτήρι μου και το κατεβάζω με τη μία κάνοντας τη Claudia να με κοιτάξει. "όλα καλα;". Με ρωτάει διακριτικά και γνέφω καταφατικά. "Ωραία γιατί απόψε δεν χαλιομαστε για τίποτα. Τώρα έλα να χορέψουμε!".
Λέει με ενθουσιασμό μεταφέροντας τον σε εμένα. Έχει δίκιο καμία ανόητη σκέψη δε θα με χαλάσει σήμερα.
Αναμιγνύομαστε με το πλήθος μαζί και τη παρέα της και η μουσική δυναμώνει και άλλο ενώ ο φωτισμός χαμηλώνει. Όλοι ξεκινάμε να χορεύουμε σχεδόν κολλητά ο ένας με τον άλλον, αλλά και να κατεβαζουμε πιο γρήγορα και αλλα ποτά.[...]
Νιώθω να έχω κάνει κεφάλι, αλλά ακόμη ξέρω τι γίνεται γύρω μου.
Η Claudia χορεύει με έναν από τους φίλους της και φαίνεται αρκετά πιο ζαλισμένη από εμένα αφού παραπατάει σε κάθε της βήμα. "Ε κούκλα, θα χορέψεις μαζί μου;". Με ρωτάει ο Chris και δέχομαι τη πρόταση του χωρίς πολύ σκέψη. Το αλκοόλ με κάνει πιο αυθόρμητη.
Βάζει τα χέρια του γύρω από τη μέση μου και εγώ γύρω από τον λαιμό του και χορεύουμε σε αρκετά κοντινή απόσταση. Όσοι ήταν ακόμη νηφαλιοι φαίνεται να μας κοιτάνε αφού χορεύουμε πιο αισθητικα σαν ζευγάρι και πραγματικά φαίνεται πως το διασκεδάζω. Ο Chris με πλησιάζει για να μου πει κάτι και στέκομαι για λίγο στη θέση μου. "ακολούθησε με". Λέει τελικά και με τραβάει από το χέρι όπου με οδηγεί προς ένα δωμάτιο. Καθολη τη διαδρομή κάθε δωμάτιο είχε ενα ζευγάρι που προσπαθούσε να ξεφύγει από το κόσμο και για λίγο απορώ γιατί πάμε και εμείς σε ένα. Πάει να κλείσει τη πόρτα πίσω του και τον σταματάω. "ειναι καλύτερα έτσι". Του λέω και νιώθω μια αμηχανία ξαφνικά.
"όπως θες, όμορφη".
Απαντάει αφήνοντας τη ανοιχτη
Και εκεί που δεν το περιμένω με σπρώχνει στο κρεβάτι και πάει να με φιλήσει. Βάζω το χέρι μου στο στήθος του για να στον σπρώξω ελαφρώς. "Chris δεν είμαι σίγουρη ότι θέλω να-".
Πάω να πω και με διακόπτει. "Ω ελα τώρα είδα τον τρόπο που τριβοσουν πάνω μου εκεί κάτω.".
Λέει και τα μάτια μου ανοίγουν διάπλατα όταν ακινητοποει τα χέρια μου και μου φιλάει τον λαιμό. "CHRIS ΣΤΑΜΆΤΑ! ΑΦΗΣΕΜΕ-".
Ξεκινάω να φωνάζω και να προσπαθώ να βγω από το άγγιγμα του μέχρι που κάτι τον κάνει να βρεθεί στο πάτωμα και μάλλον δεν είναι κάτι αλλά κάποιος.
"Zack;!"........Πως θα αντίδρασει βλέποντας τον Zack εκει;... Και τι θα ακολουθήσει μετά από αυτό σε εκείνο το πάρτυ;... 🙃
Γεια σας! Ε λοιπόν σας έλεγα ότι έρχονται και άλλα :')
Ξέρω στο καλό το άφησα πάλι. Υπομονή έως αύριο τα λεμε! 🖤
~S
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...