Κεφάλαιο 56ο~
Zack's POV
Την αγνοώ και κλείνω τη πορτα χωρίς να την κοιτάξω και εγώ. Αμέσως πηγαίνω να κάτσω πίσω στον καναπέ αλλά είχαν ήδη κάτσει η Laura με τον Dave. "σήμερα έχει και γαμω τον καιρό. Ποιος ψήνεται για παραλία;".
Πετάει ο Dave και ρολαρω τα μάτια μου. Κάθομαι σε μια καρέκλα και στέλνω μήνυμα στον Evan και στην Emily. Κάποιος πρέπει να έρθει να με βγάλει από αυτη τη κατάσταση. "μέσα!. Zack μου γιατί είσαι τόσο κατσούφης σήμερα;". Ρωτάει η Laura με ένα υφακι που την εκθέτει. Το ευχαριστιεται όλο αυτό. "δεν ξέρω αν με ενοχλούν περισσότερο τα μούτρα σου ή της φίλης σου".
Λέω με το ίδιο ύφος και χαμογελάω. Μένει με ορθάνοιχτο στόμα και ο Dave γελάει. Η Audrey κοιτάει λες και το περίμενε. "ας χαλαρώσουμε λίγο. Dave καλή η ιδέα σου, μπορείτε να έρθετε στο Bar μου. Τέτοια ώρα λειτουργεί μόνο η παραλία μπροστά.". Προτείνει η Audrey χωρίς να σχολιάσει κατι σε αυτό που είπα. "όπου και αν πάμε μαζί σου δεν αλλάζει κάτι". Λέω ξερός και πηγαίνω στην κουζίνα να βρω καμιά μπύρα. Δεν μπορώ άλλο.
Ακούω βήματα και την βλέπω να μπαίνει προς εντύπωση μου. Κάθομαι στο τραπέζι και ανοίγω τη μπύρα που πήρα χωρίς να μιλήσω. "Μπορούμε να μιλήσουμε;". Λέει και γελάω. Σχεδόν πνίγηκα την ώρα που έπινα από αυτό που πέταξε. Έχει θράσος. "τι σε κάνει να νομίζεις ότι θέλω να μιλήσω μαζι σου;".
Της λέω και την κοιτάω ψυχρά.
Ξεφυσαει και με κοιτάει και εκείνη. "Zack έχω περάσει κάθε μου ημέρα να μετανιώνω για αυτό που έκανα. Λυπάμαι, ξέρω ότι δεν αξίζω τη προσοχή σου πια αλλά θα ήθελα να προσπαθήσουμε να τα πάμε καλά έστω..."
Δηλώνει με το ψεύτικο στυλακι της αθώας και γελάω λίγο. "σε ένα πράγμα συμφωνούμε. Δεν έχεις τη προσοχή μου". Απαντάω και πάω να φύγω αλλά με σταματάει πιάνοντας το χέρι μου. Τι διαολο;
"θέλω απλά μια ευκαιρία.. ".
"άργησες πολύ".
Λεω με τον ίδιο τρόπο, ανέκφραστος και βγαίνω, πηγαίνοντας στους άλλους. "παραλία λοιπόν". Τους λέω και καλα κεφάτος αυτή τη φορά. Οτιδήποτε για να μην μένω μόνος μαζί της. "τώρα μιλάς σωστά φίλε". Φωνάζει ο Dave και με σκουντάει στη πλάτη. Χαμογελάω ψεύτικα και πάω να βρω ενα μαγιό. Την ίδια ώρα κοιτάω την ώρα και καταλαβαίνω ότι είναι μεσημέρι. Αν κοιμόταν θα έχει ξυπνήσει, σκέφτομαι για την Emily και της τηλεφωνώ.Emily's POV
Μόλις χαιρεταγα τη Claudia αφού τελείωσαν τα μαθήματα για σήμερα και ξαφνικά το κινητό μου χτύπαγε ασταμάτητα. Κοιτάω την οθόνη και βλέπω το όνομα του Zack. Του το σηκώνω αμέσως, λίγο διστακτικά.
"Emily; κοιμόσουν;".
Με ρωτάει σοβαρός και παίρνω μια ανάσα. Καλύτερα να τον προετοιμάσω για αυτό που μπορεί να γίνει. "πήγα σχολείο.."
Λέω λίγο αγχωμένη μέχρι να βρω τα λόγια μου. "γιατί δεν απάντησες στα μηνύματα;". Συνεχίζει όπως περίμενα. "Zack υπάρχει μεγάλη περίπτωση να φύγω..". Του το λέω χύμα αφού δεν μπορούσα να το κρατήσω άλλο. Μπαίνω σε ένα ταξί και δίνω τις οδηγίες, περιμένοντας ακόμη την απάντηση του. "να φύγεις; τι εννοείς;!". Λέει με μια ένταση στο τέλος της πρότασης. "οι γονείς μας θέλουν να γυρίσουμε Αγγλία... ". Του λέω όλη την αλήθεια. Ήδη φαντάζομαι την ταραχή του πίσω από την οθόνη..
"ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΆΤΙ ΤΈΤΟΙΟ ΑΠΌ ΤΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ;". Λέει προφανώς νευριασμενος."δεν είναι ακόμη σίγουρο και ο Evan θα-". Πάω να του εξηγήσω και με διακόπτει."αν είναι να με χωρίσεις τουλάχιστον καντο από κοντα..".
"τι; Zack εγω-".Η κλήση τερματίστηκε
Γαμωτο! Ο οδηγός με αφήνει έξω από το σπίτι μου και όταν τον πληρώσω βγαίνω τσαντισμενη με τον εαυτό μου. Δεν έπρεπε να τον αγνοήσω και μετά να του τα πω από το τηλέφωνο. Πόσο μάλλον που δεν είναι σίγουρο ακόμη.. Οι σκέψεις που με έτρωγαν με παρεσυραν και έκανα μαλακια.
Zack's POV
Πετάω το κινητό μου κάτω και χτυπάω τον τοίχο με τη γροθιά μου. Δεν μπορεί να φύγει! Γαμω.
"πρόβληματα με τη φιλεναδα;". Πετάγεται η Laura που με βλέπει και νευριάζω και άλλο. "βουλωσετο μη τη πληρώσεις εσύ τώρα". Ξεσπάω επάνω της αφού δεν δίνω δεκαρα για αυτή. "εγώ τα έλεγα. Δεν είναι για εσένα".
"και που ξέρεις τι είναι για εμενα;". Απαντάω σαρκαστικά.
"οι άλλοι έχουν βγει ήδη έξω. Φεύγουμε". Λέει με το ίδιο χαμόγελο ευχάριστησης που είχε από πριν και βγαίνει έξω από το σπίτι. Δεν καταλαβαίνω τι ξαφνική εμμονή έχει με την πρώην μου αλλά δεν θα ανέχομαι μαλακιες της.
Παίρνω μια πετσετα στον ώμο μου και όταν αλλάξω βγαίνω και εγώ έξω. Καλά θα περάσουμε....Audrey's POV
"ο Zack τσακώθηκε μαζί της".
Μου λέει η Laura ενώ ήμαστε μόνες στη γωνία έξω. Δεν είμαι τίποτα κοντά σε φίλη μαζί της αλλά έχουμε έναν κοινό σκοπό. Να βγει η Emily από τη μέση. Χαμογελάω όταν ακούω να μου λέει έτσι, παρόλο που δεν ξέρω το γιατί. Όσο περισσότερο χρόνο περνάω μαζί του τόσο περισσότερα θα γίνουν. Απλά κρατάω τον ρόλο της καλής, που έχει μετανιώσει, μέχρι την κατάλληλη στιγμή...
Ο Dave φέρνει το αμάξι και περπατάμε προς τα εκεί, ησυχάζοντας τις σκέψεις μου......Τελικά θα φύγουν;... Η Emily θα τα βρει με τον Zack;... Και τι άλλο θα γίνει με την Laura στο πλευρό της Audrey;... 🙃
Δεν σχολιάζω τίποτα:)
Το αφήνω σε εσας. Ελπίζω να περάσατε καλά αυτές τις ημέρες! Τα λεμε🖤
~S
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...