Κεφάλαιο 50ο~
Emily's POV
Επιστρέφω στην μπάρα για να βρω τους άλλους, αποφεύγοντας ότι έγινε με την Audrey. Δεν εμπιστεύομαι εύκολα άτομα και σίγουρα δεν θα γινόμουν φίλη με κάποια που έκανε κάτι τέτοιο και έχει παρελθόν με τον Zack, αλλά κάτι στο ύφος της με έκανε να την πιστέψω για λίγο. Δεν είμαι σίγουρη για τίποτα όσον αφορά εκείνη αλλά όπως είπα καλύτερα να το αποφύγω για τώρα. Εξάλλου όλοι φαίνονται στο τέλος. Μόλις γυρνάω όλη η διάθεση φαίνεται να έχει αλλάξει αφού όλοι τους έχουν σηκωθεί και έχουν αναμειχθεί με το πλήθος. Χορεύουν κολλητά με άγνωστους και πίνουν και εκεί που εγω ψάχνω να βρω τον Zack ανάμεσα τους, νιώθω δύο χέρια να τυλιγονται γύρω από τη μέση μου, από πίσω. Χαμογελάω μόλις καταλάβω ότι είναι εκείνος και γυρνάω ελαφρώς το κεφάλι μου στο πλάι να τον αντικρίσω. Ξανα αρχίζουμε να χορεύουμε, με τα πλέον πιο δυνατά τραγούδια και πίνω και εγώ μαζί τους. Δεν θα μου έκανε κακό να ξεχαστώ από όσα έμαθα για απόψε..
[...]
*μερικές ώρες αργότερα, Τρεις τα ξημερώματα*
Όλα έχουν αρχίσει και φαίνονται πιο θολά μα παράλληλα πιο διασκεδαστικα. Δεν έχω σταματήσει να χορεύω λεπτό με τον Zack και παίρνω ένα μπουκάλι βότκα και το ρίχνω πάνω από το στόμα μου κατεβάζοντας το αλκοόλ σαν νερό. Ο Zack γελάει και ακολουθώ και εγώ αφού και οι δύο μας δεν έχουμε ιδέα τι γίνεται πια. Βλέπω την Laura που ανταλλάζουν ένα χάπι με τον Dave και τον κοιτάω με νόημα. "ας το κάνουμε! ". Λέω τελείως ασυναίσθητα αφού δεν σκέφτομαι καθαρά τις συνέπειες.
"είσαι σίγουρη;". Ρωτάει επιφυλακτικός ακόμη και στο μεθύσι του και γελάω. "μην είσαι βαρετος!". Φωνάζω ξέφρενα και παίρνω ένα χάπι από τον Dave. Ακολουθώ ότι κάνουν οι γύρω και το βάζω στην γλώσσα μου. Ύστερα όρμαω στα χείλη του και τον φιλάω, μέχρι που μοιραζόμαστε το χάπι και οι δύο.
Δεν αργεί πολύ να δράσει και όσα αισθάνομουν διπλασιαζονται καταλήγοντας όντως σε μια εκσταση. Ίσα που στέκομαι στα πόδια μου και από όσο μπορώ να καταλάβω μόνο εμένα με επηρεάζει τόσο, αλλά ούτε και με νοιάζει.Zack's POV
"καλύτερα να σε πάω σπίτι".
Της λέω μόλις πάρω είδηση πως έχει γίνει. Ίσως ήταν κακή ιδέα να την αφήσω να πάρει, αλλά είμαι και εγώ πολύ πιωμένος για να το σκεφτώ καθαρά. Ξέρω μόνο ότι την προσέχω ακόμα και έτσι.
Για εμάς στη παρεα είναι χιλιοστή φορά που το κάνουμε αυτό για αυτό αντέχω παραπάνω.
"ΔΕΝ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑΑ". Φωνάζει και αναπηδαει με τη μουσική κάνοντας με να γελάσω στο θέαμα της. Όταν δεν το περίμενω μου κολλάει και μου τρίβεται κάνοντας με να ανάψω, εύκολα.
"αρκετά. Θα πάμε σπίτι". Λέω και ξεροκαταπινω. Δεν θα ενδώσεις τώρα Zack, μην είσαι μαλακας.
Την σηκώνω από το έδαφος με το ζόρι και την πηγαίνω κουβαλητη έξω. Πήρα τα κλειδιά από τον Dave για το αμάξι, αφού δεν πρόκειται να τη βάλω στη μηχανή έτσι. Την αφήνω κάτω και ανοίγω τη πορτα για να τη βάλω μέσα. Μόλις γυρνάω προς το μέρος της με ξανά φιλάει και αυτή τη φορά χαμηλώνει τα χέρια μου από μόνη της πιο κάτω από τη μέση της. Σταματά να με καυλων-
Πάει να πει η φωνή μέσα μου και παλεύω να τη κόψω. Την φιλάω για λίγο και σταματάω. "Γαμωτο Emily μπες στο αμάξι..". Λεω με ένταση και προσπαθώ να μείνω ήρεμος. Δεν την είχα ξανά δει τόσο ζαλισμένη. "καλααα". Μουρμούραει και τελικά μπαίνει στη μπροστινή θέση. Ξεφυσαω και μπαίνω στη θέση του οδηγού. Κλείνω τη πορτα και την ώρα που είμαι έτοιμος να ξεκινήσω έρχεται επάνω μου. Γάματο δεν αντέχω άλλο, λέω από μέσα μου και την τραβάω από τον λαιμό και τη φιλάω βαθιά. Η γλώσσα της συναντάει τη δική μου και της χουφτωνω όλο το σώμα. "θέλω να με πάρεις εδώ". Μου ψυθιριζει τρελαίνοντας με. Είναι κακό που μαρεσει η ζαλισμένη εκδοχή της;...
Της αφαιρώ τη μπλούζα και φιλάω όλο της τον λαιμό και το στήθος της, αφήνοντας μερικά σημάδια. Μου ξεκουμπωνει το τζιν και σηκώνω την φούστα της ψηλά, ενώ ύστερα της κατεβάζω το εσώρουχο της. Με βοηθάει να βγάλω και το μποξερακι μου και με καβαλάει απότομα..
Σκληραινω για πάρτη της και βάζω τα χέρια μου στους γοφούς της δίνοντας της ώθηση γρήγορα. Αναστενάζουμε μαζί και την κοιτάω κάθε λεπτό να χάνει τις ανάσες της για εμενα.
Δεν αργούμε να τελειώσουμε και μόλις σταματήσει βάζω τα χέρια μου στο πρόσωπο της και την ξανά φιλάω. "σαγαπω τόσο πολύ γαμωτο".
"και εγώ μωρό μου". Απαντάει με αυτή της την χύμα μεριά και χαμογελάω. Ελπίζω αύριο να μην με βρίσει μονο-
Όταν δεν το περιμένω γέρνει στο στήθος μου και δεν αργεί να την πάρει ο ύπνος πάνω μου. Της βάζω το μπουφάν μου επάνω της κάι χαμηλωνω το κάθισμα. Χαϊδεύω τα μαλλιά της και την χαζεύω, μέχρι που με παίρνει και εμενα ο ύπνος.Evan's POV
Η αδερφή μου έχει φύγει με τον Zack και οι άλλοι έχουν γαμηθει στο αλκοόλ, ξεχνώντας και την ύπαρξη μου. Κάθομαι στη μπάρα και πίνω μόνος μου άλλη μια φορά. Οπότε το αλκοόλ αρχίζει να δράει σκέφτομαι συνεχώς την Claudia δίχως να μπορώ να καταλάβω γιατί μου το βγάζει αυτό, ακόμη. Βγαίνω από το Bar νευριασμενος με την κατάσταση και αποφασίζω να κάνω αυτό που δεν θα πέρναγε σε κανέναν από το μυαλό. Θα πάω σπίτι της, εδώ και τώρα. Πίνω τη τελευταία γουλιά του ποτού μου μονορούφι και παίρνω μια ανασα. Βαρέθηκα ναμαι μονος, βαρέθηκα να το αρνούμαι. Την γουστάρω και θα τη βρω......
Από ότι φαίνεται η νύχτα στο Bar εξελίχθηκε αλλιως:')
Τι θα συμβεί όταν ο Evan βρει την Claudia;... Και τι ακολούθησει για το ζευγάρι μας, που έμεινε στο αμαξι;😂...Μεγάλο αυτό δεν μπορείτε να πείτε! Εύχομαι να σας αρεσε, τα λεμε🖤!
~S
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...