×87×

510 19 1
                                    

Κεφάλαιο 87ο~

*Πίσω στο μπαρ, ξημέρωμα*

Claudia's POV

"Είμαι σίγουρη ότι είναι καλά.. Ίσως πρέπει να γυρίσουμε".
Εδώ και ώρες έχω ξεμείνει μόνο με τον Evan στο μπαρ. Το πάρτυ είχε τελειώσει προπωλού και όλοι είχαν γυρίσει στα σπίτια τους. Παρόλα αυτά εκείνος χαλάστηκε από όταν είδαμε ότι λείπει η Emily. Και κάπου εδώ καθόμαστε στη μπάρα οι δύο μας συνεχίζοντας τη προσπάθεια να τον καθησυχάσω. Δεν ήθελα να πέσει έτσι στα γενέθλια του γιατί επηρεάζομαι και εγώ όταν δεν είναι καλά..
"θα έπρεπε να είχε γυρίσει ως τώρα. Αλλά νομίζω κατάλαβα τι έγινε..".
Αρχίζει τελικά να λέει κάνοντας με να απορησω. Πριν προλάβω να μιλήσω σηκώνεται και βγαίνει φανερά εκνευρισμενος από εδώ.
Τον ακολουθώ με γρήγορα βήματα και πηγαίνω προς τη μηχανή του όπου τον βρίσκω. Ο ήλιος είχε κάνει την εμφάνιση του, πόση ώρα ήμασταν εδώ;, αναρωτήθηκα για λίγο.
"Έφυγε με εκείνον τον πούστη!. Για αυτό είχε έρθει εδώ εξαρχής. Δεν μπορώ να επιτρέψω να την ξανά πληγώσει".
"Evan ηρεμησε!. Για ποιο πράγμα μιλάς;".
Πριν απαντήσει βάζει μπρος τη μηχανή και μου κάνει νόημα να ανέβω. "Θα πάω να βρω τον Zack. Μπορείς να μείνεις εδώ αν δεν θες".
Ο θυμός τον έχει κατακλύσει και δεν ξέρει τι κάνει, δεν μπορώ να τον αφήσω να πάει. Και αν ο Zack όντως έφυγε μαζί της αυτό σημαίνει μόνο ένα πράγμα. Τα ξανα βρήκανε.
"Δεν μπορείς να το κάνεις αυτό... Σε παρακαλώ μη φύγεις δεν σκέφτεσαι λογικά τωρα".
Τον παρακαλάω να με ακούσει αλλά πρωτου το καταλάβω έχει ξεκινήσει και φεύγει με ταχύτητα χωρίς εμένα. Υπεροχα!,
Φωνάζω μόνη μου όταν φύγει για τα καλά. Δεν το πιστεύω ότι με παράτησε έτσι. Πρέπει κάτι να κάνω πριν ανακατευτουν και άλλο τα πράγματα. Αμέσως ανοίγω το κινητό μου και στέλνω μήνυμα στην Emily.

Emily's POV

Ο ασταμάτητος ήχος από το κινητό μου με ξυπνάει από έναν βαθύ ύπνο. Μόλις βλέπω τον Zack στην αγκαλιά μου χαμογελάω για λίγο, ειχα καιρό να κοιμηθώ τόσο καλά. Μέχρι που κάποιος έπρεπε να μου το χαλασει, σκέφτομαι την ώρα που πιάνω το κινητό στα χέρια μου και ρολαρω τα μάτια μου. Είναι έξι το πρωί, ποιος μου στελνει; -
Πάω να αναρωτηθω μέχρι που βλέπω ένα κατεβατό από μηνύματα της Claudia.

Claudia

Emily πρέπει να γυρίσεις εδώ

Ο Evan κατάλαβε ότι είσαι μαζί του...

Και δεν το πήρε καθόλου καλά

Είναι στον δρόμο για εκεί!
:/

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now