×11×

872 37 10
                                    

Κεφάλαιο 11ο~

Emily's POV

Σύνελθε Emily μην τον αφήσεις να σε παρασύρει πάλι. Παίζει μαζι σου και αυτή είναι η δεύτερη φορά που το έκανε ξεκάθαρο. Υπενθυμίζω στον εαυτό μου να ηρεμήσω για άλλη μια φορά. Παίρνω μία ανάσα και βγαίνω και εγω από τις τουαλέτες ώστε να επιστρέψω στους άλλους. "που χαθηκατε τόση ώρα εσείς οι δύο;". Ρωτάει μες την καχυποψία ο Evan και όλοι μας κοιτάνε. Ο Zack ολοκληρώνει ένα από τα τσιγάρα του και σηκώνεται απο τη θέση του απότομα. "εγώ θα την κάνω". Λέει στο άκυρο κάνοντας τα βλέμματα να εστιάσουν σε εκείνον μαζί και το δικό μου, τώρα."που πηγαίνεις Zack μου;". Ρωτάει η Laura και πως δεν της τρέχουν τα σάλια μόνο που τον βλέπει. "έχω δουλειές". Συνεχίζει ξερός και αφού βγάλει ένα κράνος από τη θέση του χαιρετάει την παρέα του και φεύγει, δίχως να πει τίποτα σε εμένα. Όχι ότι με νοιάζει..
Τον παρατηρώ έξω από την τζαμαρία του μαγαζιού που ανεβαίνει σε μια μηχανή και δεν αργεί να με πάρει είδηση κάι ο ίδιος λίγο πριν ξεκινήσει και φύγει.

"ας πηγαίνουμε κάι εμείς"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"ας πηγαίνουμε κάι εμείς". Λεει ο Evan φανερά ξενερωμενος με όλο αυτό. Σηκώνομαστε όλοι μαζί και αφού πληρώσουμε βγαίνουμε έξω. "συγνώμη για αυτό, θα βγούμε άλλη στιγμή μονες!". Λεω στην Claudia διακριτικά οταν ήμαστε έξω. "άστα αυτά και πες μου τι έγινε με αυτόν ". Λέει γελώντας. "τι λες να έρθεις μαζί μας; είναι ακόμη νωρίς έξαλλου."
Της προτείνω μιας και μας το χάλασαν σήμερα. "θα το θελα πολύ! ". Απαντάει χαμογελαστή και αμέσως καλώ ενα uber. "τι περιμένεις; παμε". Λέει ο Evan που ανεβαίνει στην δική του μηχανή. "θα πάω με την Claudia. Θα ρθει σπίτι μας". Του ανακοινώνω και δείχνει περίεργα ξαφνιασμενος. "οκευ. Τα λέμε εκει". Απαντάει τελικά και φεύγει με την ίδια φόρα. Χαιρετάω τον Dave μαζί της ενώ η άλλη δεν μας λέει τίποτα, όχι ότι θα περίμενα κιόλας. Μπαίνουν μαζί σε ένα αμάξι και φεύγουν ενώ μετά από λίγο φτάνει και το uber μας.

[...]

Φτάνουμε σπίτι και πηγαίνω την Claudia στο σαλόνι. "έχετε πολύ ωραίο σπίτι" λέει ως πάντα ευγενική και την ευχαριστώ. Το τηλέφωνο χτυπάει και είναι η μάνα μου ξανά. "δώσε μου λιγο". Της λεω και τρέχω προς το δωμάτιο μού πάνω για να μιλήσω εκεί.

Evan's POV

Βγαίνω από την κουζίνα αφού έφτασα πρώτος σπίτι και βλέπω την Claudia στον καναπέ. "γειά."
Λέει με ένα άβολο χαμόγελο και φαίνεται ότι δεν νιώθει άνετα γύρω μου. Κάθομαι δίπλα της και πίνω λίγο από την μπύρα μου που έφερα από τη κουζίνα. "δεν χρειάζεται να ντρεπεσαι". Της λέω και γελαω λίγο. Εκείνη δεν περίμενε να το πω έτσι χύμα και θα ορκιζόμουν ότι κοκκινησε λίγο. Γιατί είναι τόσο γλυκιά;
Σκέφτομαι και δεν ξέρω ούτε εγώ γιατί. Απλά μου φαίνεται πολύ αθώα σε σχέση με τις περισσότερες και μου κανε εντύπωση. Δεν σημαίνει κάτι αυτό. "δεν- είμαι εντάξει". Απαντάει το ίδιο επηρεασμένη κάι γελάει και εκείνη λίγο. "θες να πιεις τίποτα;". Προτείνω και χωρίς να το περιμένω γνέφει καταφατικά. "λίγο νερο". Συνεχίζει και την κοιτάω. "σιγα μην πιεις νερό". Της λέω και πηγαίνω στη κουζίνα για να φέρω αλλη μια μπύρα. Την ώρα που έρχομαι την πετυχαίνω να βγάζει το φούτερ της και να μένει μόνο με ένα τοπακι. Το μπουκάλι αμέσως γλιστραει από τα χέρια μου όταν παρατηρώ το σώμα της. Για κάποια στην ηλικία της ήταν τόσο καλυγραμμο. Γαμωτο. Δεν παω καλά. Σκύβω να πιάσω τα κομμάτια και εκείνη σηκώνεται γρήγορα να με βοηθήσει σκυβοντας μπροστά μαζί μου. "όχι δεν χρειάζεται να-". Πάω να μιλήσω και σηκώνουμε τα κεφάλια μας πάνω την ιδια ώρα με αποτέλεσμα να κοιταχτουμε σε απόσταση αναπνοής.

Emily's POV

"τι έγινε εδω;". Ρωτάω την ώρα που επιστρέφω αφού βρίσκω την Claudia και τον Evan πολύ κοντά.
"εγώ φταίω, η φίλη σου με βοηθάγε". Λεει εκείνος κάι σηκώνεται με κάτι γυαλιά στο χέρι. Μετά φεύγει βιαστικά από το σαλόνι. "λοιπόν αρκετά. Σαρεσει ο Evan". Της λέω και γελαω. Είναι φουλ περίεργο και λίγο άβολο αλλά παράλληλα αστείο δεν ξέρω. "απλώς τον βρίσκω ωραίο..τίποτα παραπάνω". Λέει και γελάω περισσότερο. "οι δικοί μου θα έρθουν σε εναν μηνα". Της λέω για να αλλάξουμε θέμα. Δεν φαίνεται άνετη για το άλλο. Συνεχίζουμε να μιλάμε μέχρι που η συζήτηση πάει στον Zack,ξανα.

Zack's POV

Οδηγαω με μεγάλη ταχύτητα για να ξεχαστώ από όσα συμβαίνουν.
Τα πράγματα στο σπίτι είναι χάλια, όπως κάθε φορά άλλωστε. Η μόνη φορά που ξεφεύγω λίγο είναι έτσι, αλλιώς με ξεπετες και τη παρέα μου. Αλλα εκείνο το κορίτσι..
Μου έχει αφήσει σημάδι στο μυαλό τελευταία. Καμία δεν μου την λέει ποτέ και μου την δίνει στα νεύρα αλλά γουστάρω κιόλας. Δέν ξέρω πως να το περιγράψω, αυτό που ξέρω είναι ότι δεν θα μπλέξω ποτέ με καμία, όχι ύστερα μετά από αυτό που έγινε. Οι σκέψεις μου διακόπτονται όταν το τηλέφωνο μου χτυπάει. Σταματάω με την μηχανή στην άκρη για να δω ποιος σκατα παίρνει. Όταν βλέπω ότι είναι από την αστυνομία αμέσως το σηκώνω απορημένος......

Τι έχει συμβεί και καλούν τον Zack από την αστυνομία;... Θα γίνει κάτι μεταξύ του Evan και της Claudia;.. Και τι σημαίνουν οι ξαφνικές σκέψεις του Zack για την Emily;....

Αντε και το πρώτο Zacks Pov:')
το έκοψα αρκετά απότομα αυτό 🤭... Ελπίζω να σας άρεσε! Τα λέμε στο επόμενο🖤
~S

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now