Κεφάλαιο 26ο~
Evan's POV
Μόλις βλέπω την Claudia για λίγο την επεξεργαζομαι. Ήταν διαφορετική από τις λίγες φορές που την είχα πετύχει με την Emily. Φοραγε ένα μίνι μαύρο φόρεμα εκθετοντας το γραμωμενο σώμα της και ειχε το μαύρο μαλλί της ολοισιο να πέφτει στους ώμους της. Και τα μάτια της ήταν βαμμένα μαύρα κάνοντας την να λάμπει περισσότερο. Αλλα δεν μου τραβάει μόνο αυτό το βλέμμα. Ένας άθλιος, προφανώς από τους φίλους της χόρευε αρκετά κοντά της. Κουνάω ελαφρώς το κεφάλι μου να συνέλθω. Ήρθες για την Emily και μόνο. Δεν είναι ώρα για ζήλιες, ειδικά για αυτή. Υπενθυμίζω στον εαυτό μου και την πλησιάζω. Της τραβάω το χέρι για να τη βγάλω ανάμεσα από τον κόσμο προς τα έξω. Τα μάτια της ανοίγουν διάπλατα όταν με βλέπει, αλλά με ακολουθεί. Καταλήγουμε δίπλα από εκείνη τη πισίνα η οποία είχε πια αδειάσει αφού όλοι μπήκαν μέσα. "που είναι η Emily;". Την ρωτάω και μόλις την πάρω είδηση την παρατηρώ που ίσα στέκεται στα πόδια της. Είναι μεθυσμένη, σκέφτομαι αμέσως.
"Η Emily...πήγε σπίτι πριν λίγο".
Μου λέει κάνοντας μια παύση ενδιάμεσα. Δεν φαίνεται να λέει ψέματα, λογικά είναι το αλκοόλ ή εσύ λέει η φωνή μέσα μου. "καλώς". Της λέω και πάω να φύγω προς το σπίτι μας, αλλά κάτι με σταματάει. Δεν μπορώ να την αφήσω εδώ έτσι και αν πάθει και εκείνη κάτι τώρα θα φταίω εγώ. Η Claudia πάει να επιστρέψει μέσα χωρίς να μου πει κάτι άλλο και την κρατάω. "θα σε πάω σπίτι". Της λέω και κουνάει το κεφάλι της αρνητικά. "μα... Περνάω τόσο ωραια!". Απαντάει ζαλισμένη και πάει να πέσει. Αμέσως την πιάνω λίγο πριν πέσει στο πάτωμα και μένουμε να κοιταζομαστε. "σου έχω πει πόσο όμορφος είσαι;". Λέει όταν δεν το περιμένω και βάζει το ενα της χέρι απαλά στο πρόσωπο μου. Γιατί να βρεθώ τώρα εδω;!
Το αλκοόλ είναι Evan. Ηρεμα.
Θυμάμαι πόσο ντροπαλή ήταν στο σπίτι μας και γελαω λίγο με αυτή της τη πλευρά. Την σηκώνω από το έδαφος σε στυλ νύφης και κατσουφιαζει κάνοντας με να γελάσω λίγο ακόμα. "δεν θέλω να φύγωωωω είναι τόσο νωρίς και-".
Μουρμούραει καθώς τη βγάζω έξω από εδώ και πάμε προς τη μηχανή μου. Την αφήνω στο έδαφος και κοιτάει μια εμένα και μια τη μηχανή. "δεν.. Δεν μπορώ να ανέβω". Λέει και φαίνεται φοβισμένη πάρα τη ζάλη της. Δεν έχει ξανα ανέβει."θα με κρατάς και δεν θα πεσεις". Της λέω και την βοηθάω να ανεβει. Πάει να κάτσει πίσω αλλά εγώ την σπρώχνω μπροστά μου και βάζω τα χέρια της στο τιμόνι. Ύστερα βάζω τα δικά μου από επάνω και ξεκινάω με άργη ταχύτητα. Το σώμα της ακουμπάει επάνω μου και αφήνει ένα γέλιο ελεύθερο όταν ξεκινάω να πηγαίνω πιο γρήγορα. "είναι τελειο!". Φωνάζει σε όλη τη διαδρομή και χαμογελάω με την αντίδραση της. Μου αρέσε εξαρχής που είναι αθώα σε τόσα πράγματα. Πάρα την διαφορά ηλικίας με ελκύει πολύ ο τρόπος της.[...]
"εδώ ειναι". Μου λέει όταν φτάνω έξω από το σπίτι της όπου κατάφερε και με καθοδήγησε. Κατεβαίνει από τη μηχανή χαμογελώντας και εκείνη αυτή τη φορά. "Ευχαριστώ που με έφερες". Λέει πιο ντροπαλά σαν να επανήλθε λίγο. "θα είσαι εντάξει;". Την ρωτάω πριν φύγω και γνέφει καταφατικά. Πρώτου ξεκινήσω με τραβάει απαλά και με αγκαλιαζει. Κοιτάω ξαφνιασμενος αφού δεν περίμενα αυτή τη κίνηση και την αγκαλιάζω για λίγο και εγω. Μόλις βγει από την αγκαλιά μου παραμένει κοντά και ενώ το μυαλό μου κάνει εικόνα να την φιλάει, μαζεύομαι. "Καληνύχτα Claudia". Της λέω και ξεκινάω τον δρόμο μου προς στο σπίτι. Τι σκεφτόμουν;.. . Και αν δεν είχε πιει δεν θα με πλησίαζε καν.
Emily's POV
Η βροχή είχε πια σταματήσει και είχαμε γίνει και οι δύο μας μούσκεμα. Σταματάμε το φιλί και βρίσκουμε τις ανάσες μας για άλλη μια φορά. Πάνω που πάω να μιλήσω το τηλέφωνο μου δονειται πολλές φορές και βλέπω ένα κατεβατό μηνύματα από την Claudia. Κοιτάζω τον Zack με νόημα και ανοίγω το κινητό μου.
Claudia
Ο αδερφός σου πηγαίνει σπιτι!
Ξέρω ότι είσαι με Zack😂
Σταματα ότι κάνεις πριν έρθει
Ήρθε και με βρήκε θα σου τα πω αύριο! Εχω πιει πολύ για αυτό.. Gn 🖤
Ρολάρω τα μάτια μου όταν λέει για τον αδερφό μου ενώ παράλληλα ένα γελάκι μου φεύγει αφού ξέρω πόσο παίζει να έχει πιει και ηταν μαζί του.
"πρέπει να επιστρέψουμε. Ο Evan.". Του λέω και ξεκινάμε γρήγορα για να τον προφτασουμε...Τι πιστεύετε για τον Evan και την Claudia;.. Θα γίνει κάτι;.. Και τελικά τι θα ακολουθήσει για τον Zack και την Emily;... 🤔
Χευυ, αυτό το είχα γράψει ήδη για αυτό ανεβαίνει και τώρα :')
Ελπίζω να σας άρεσε και παλι!
Τα λέμε στο επόμενο🖤
~S
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...