×89×

430 19 1
                                    

Κεφάλαιο 89ο~

Emily's POV

Περάσαμε όλη την ημέρα στην παραλία, μέχρι που τελικά βράδιασε και επιστρέψαμε στο σπίτι μιας και θα βγαίναμε με την Claudia και τον αδερφό μου.
"Αρχίζω να αναρωτιέμαι μήπως έκανα μαλακια που είπα να βγούμε".
Αρχίζει να παραπονιέται ο Zack με το που μπούμε και γελάω λίγο. "Θα έχουμε αρκετό χρόνο οι δύο μας πια!".
Του απαντάω και καλά κάνοντας παρατήρηση. "δεν σε χορταίνω ποτέ". Συνεχίζει και μου αφήνει ένα φιλί στο μέτωπο καθώς περναμε μεσα. Χαμογελάω με αυτή τη κίνηση και κλειδώνω τη πόρτα. "λοιπόν; που έχεις σκεφτεί να παμε;".
Αποφασίζω και τον ρωτάω καθώς πηγαίνουμε προς στο σαλόνι και εκείνος ξαπλώνει στον καναπέ.
"έχεις ακουστά το sinners;".
"τι είναι αυτό;". Ρωτάω κοιτάζοντας περίεργα και παίρνω και εγώ μια θέση στον καναπέ μαζί του. Ξαφνικά γελάει και με κοιτάει."τι είναι τόσο αστείο;".
"είναι γλυκό που δεν ξέρεις κανένα club. Δεν πειράζει θα μεγαλώσεις".
Λέει για να με πειράξει και τον κοιτάζω και καλά θιγμενη. Αμέσως κάθομαι επάνω του έτσι όπως είναι ξάπλα και παίρνω ένα μαξιλάρι. "τι είπες;". Του φωνάζω και αρχίζω να τον χτυπάω με εκείνο, παιχνίδιαρικα.
Αφήνω ένα νικητηριο γελακι ελεύθερο αλλά δεν διαρκεί πολύ αφού με μια κίνηση με βάζει ξαπλα στον καναπε μαζί του.
Έρχεται από επάνω μου και μου κρατάει τους καρπούς πίσω κοιτώντας με."ξέρεις ότι μπορώ να σε κάνω ότι θέλω".
Λεει αυτάρεσκα και εγώ ρολαρω τα μάτια μου. Όσο με νευριάζει άλλο τόσο τον  νοιάζομαι τον βλακα. Ξέρω καμία λογική.
Μόλις με αφήσει σηκώνομαι απότομα συνειδητοποίοντας ότι έχει περάσει πολύ η ώρα. Την ωρα που σηκώνομαι νιώθω μια ξαφνική ζαλάδα και για λίγο στέκομαι ακινήτη κρατώντας το κεφάλι μου. "είσαι καλα;".
Με ρωτάει αμέσως και γνεφω καταφατικά. "απλώς σηκώθηκα απότομα".
Λέω να τον ηρεμήσω. Τι άλλο μπορεί να ήταν εξάλλου; ,σκέφτομαι.
"Εισαι σίγουρη;". Επιμένει και εγώ γνεφω θετικά ξανα. Δεν θα αφησω μια μικρή ζαλάδα να μου χαλάσει τη μέρα μας.
"θα χρειαστεί να φέρω τη βαλίτσα μου επείγοντως". Λέω αλλάζοντας το θέμα. Δεν θα έβαζα κάτι πρόχειρο από τα παλιά τώρα που θα βγούμε. "θα σε πάω σπίτι της και όταν είστε έτοιμες σας βρίσκουμε με Evan".
"θα της στείλω μήνυμα". Λέω βγάζοντας το κινητό μου και με σταματάει. "Μην ανησυχείς για αυτό, πάρε ότι θες από εδώ και παμε".
"Ενταξει".
Αμέσως πηγαίνω να κάνω ένα γρήγορο ντουζ και ακολουθεί και ο Zack μετά από εμένα. Το χρειάζομασταν και οι δύο μετά το σημερινό. Μόλις τελειώσω βάζω μια καθαρή φόρμα και φεύγουμε αμέσως για το σπίτι της Claudia.

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now