×10×

861 38 10
                                    

Κεφάλαιο 10ο~

Evan's POV

"Φίλε μόλις μπήκε η αδερφή σου".
Κάνει ο Dave την ώρα που ολοκληρώνω το burger που ειχα παραγγείλει νωρίτερα. "ασε τις μαλακιες-". Πάω να του πω αφού νομίζω ότι με δουλεύει και γυρνάω το βλέμμα μου προς εκείνη την κατεύθυνση. Ήταν πράγματι εκείνη. γαμω! Σκέφτομαι αμέσως. Τι σκατα κάνει εκείνη εδώ; δεν θέλω να γίνω ο παράλογος αδερφός άλλα πόσες φορές πρέπει να της πω ότι δεν είναι η καλύτερη η παρέα μου. Κοιτάζω λίγο πιο δίπλα της και βλέπω εκείνη την νέα της φίλη. Πιάνω τον εαυτό μου να κολλάει για λίγο επάνω της. Είναι δεύτερη φορά που μου συμβαίνει αυτό. Τι διάολο πάει λάθος μαζί μου;. Είναι μικρή και φίλη της Emily, αποκλείεται να την κοίταγα. Εξάλλου δεν είμαι για σοβαρά εγώ. "EMILYY". Φωνάζει ο βλακας ο Dave και όλοι κοιτάνε προς τα εκεί. Αυτό μας έλειπε τώρα.

Emily's POV

Όχι μόνο τους βλέπω αλλά με παίρνουν και χαμπάρι και με φωνάζει αυτός ο Dave ξανά. Κάνω ότι δεν ακούω στην αρχή και κοιτάζω αλλού αλλά είναι μάταιο αφού ξανα φωνάζει. Η Claudia με κοιτάζει απορημένη. "εμ.. Είναι οι φίλοι του Evan. Κάτσε εδώ θα πω ένα γεια και ερχομαι". Της λέω δείχνοντας της μία θέση και γνέφει καταφατικά. Το βλέμμα του Zack δεν αργεί να πέσει πάνω μου και σφίγγω τα δόντια μου μην ξεφύγω πάλι. Τι μαλακας..
Ωραίος μαλακας όμως λέει η φωνή μέσα μου και κουνάω ελαφρώς το κεφάλι μου να συνελθω, θα έπρεπε να με χαστουκιζω τώρα. Παίρνω μια ανάσα και περπατάω προς το μέρος τους χαλαρή. "γεια". Λέω όσο πιο άνετα μπορώ και μετά με κοιτάει περίεργα ο Evan, όπως περίμενα. "κάτσε μαζί μας. Φέρε και τη φίλη σου". Προτείνει ο Dave και νιώθω ότι δεν είμαι καλοδεχουμενη από τα βλέμματα των αλλων. Πόσο μάλλον της Laura, το υφος της σκυλας είχε πάει σε άλλο επίπεδο. "δεν πειράζει, μην σας το χαλαμε". Λέω χωρίς να ξέρω τι άλλο να πω. Ίσως αποκλείεται να κάτσω με τον μαλακα που έχετε στη παρέα σας, μια πλαστική που με μισεί και τον αδερφό μου που γίνεται όλο και πιο περίεργος όταν είμαι μαζί τους να ήταν η σωστή απάντηση..
"κάτσε, Emily". πετάγεται ο Zack εκεί που δεν το περιμένω, την ώρα που στρίβει το τσιγάρο του.
Έτσι θα το πάει λοιπόν. Δεν θα τον αφήσω να ξέρει ότι με επηρέασε τόσο. Αρπάζω μια καρέκλα και την βάζω μπροστά από το τραπέζι τους. "εδώ θα κάτσουμε λοιπόν". Λέω με ένα αλαζονικο χαμόγελο και του ρίχνω και εγώ ματιές. Ύστερα κάνω νοημα στην Claudia να έρθει,όπου και το κάνει. "κορίτσια, θα πάρετε τίποτα;". Συνεχίζει ο Dave ως ο μόνος που μιλάει. Η Claudia φαίνεται πιο άνετη από εμένα και αμέσως συστήνεται ενώ ύστερα παραγγέλνει και για τις δύο. Σε όλους δίνει το χέρι και την ώρα που το δίνει στον αδερφό μου πάλι παρατηρώ εκείνη την περίεργη συμπεριφορά και στους δύο. Θέλω αλήθεια να πιστεύω ότι δεν γουστάρει τον Evan ή κατι τέτοιο- θα ήταν φουλ περίεργο. Ήδη είναι. "λοιπόν.. Emily, είπες στους άλλους τι έγινε στο πάρτυ;". Ξανά πετάγεται ο Zack με εκείνο το ηλιθιο πονηρό χαμόγελο. Τι κάνει τώρα;.
"τι έγινε δηλαδή;". Ρωτάει ο Evan φουλ καχύποπτος. "έμαθα ότι η αδερφή σου φασωθηκε με κάποιον". Συνεχίζει κάι εκείνη την ώρα σηκώνομαι από την καρέκλα μου." πρέπει να πάω στην τουαλέτα". Λέω πρώτου προλάβει να τελειώσει ή να πει κάτι κανας Evan. Η Claudia πάει να με ακολουθήσει μα της κάνω νόημα να μην ερθει. Παρόλα αυτά ακούω βήματα πίσω μου και μόλις κλείνω την πόρτα της τουαλέτας βλέπω τον Zack να μπαίνει. Με το που με βλέπει γελάει αυτάρεσκα με τον ίδιο τρόπο που γελάει πάντα όταν κάνει τη μαλάκια του. "ξέρεις να κάνεις τίποτα άλλο πέρα από μαλακιες;". Του λέω φανερά νευριασμενη για άλλη μια φορά. Μπράβο που θα το κρύβες Emily!.
"Ω ελα τώρα πίστευες ότι θα έλεγα πως φασωσα κάποια σαν εσενα;. Απλώς έπαιζα μαζί σου". Απαντάει τόσο άνετα λες και δεν με είχε προσβάλει πάλι." κάποια σαν εμένα; ". Αρχίζω να λέω και γελαω και εγώ με τον ίδιο τρόπο.
"με κάποια σαν εμένα ασχολείσαι τόσο όμως ". Ολοκληρώνω και σοβαρεύει πλησιαζοντας με.
"για κάποια τόσο μικρή έχεις μεγάλη γλώσσα". Λέει βαζωντας το χέρι του στον λαιμό μου ώστε να τον αντικρίσω."θα σε φτιάξω όμως". Ολόκληρωνει με ένα πονηρό χαμόγελο και βγαίνει από την τουαλέτα πριν μιλήσω. Τι σκατα ήταν αυτό παλι;.......

Γιατί ασχολείται τόσο με την Emily;.... Στην Claudia αρέσει ο Evan ή και το αντίθετο;.. Και θα παραμείνει στο μαγαζί μαζί τους;....

Για πάμε άλλο ενα *ΣΠΟΙΛΕΡ*
κοντεύει η συγκατοίκηση;]
Τα λεμε στο επόμενο 🙃🖤
~S

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now