×46×

640 36 1
                                    

Κεφάλαιο 46ο~

Emily's POV

Αφού όπως πάντα κάνω ένα ντουζ πριν ετοιμαστώ, βγαίνω και φτιάχνω γρήγορα τα μαλλιά μου αφήνοντάς τα στο φυσικό μου, που είναι ίσιο. Εξάλλου πρόκειται για παραλία, δεν θα κάνω πολλα.
Ανοίγω την ντουλάπα μου και δεν αργώ να αποφασίσω τι θα φορέσω.

Βάζω ένα από τα αγαπημένα μου καλοκαιρινά σετ και ύστερα στέκομαι μπροστά από τον καθρέπτη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Βάζω ένα από τα αγαπημένα μου καλοκαιρινά σετ και ύστερα στέκομαι μπροστά από τον καθρέπτη. Παίρνω και λίγη μάσκαρα σε συνδυάσμο με ένα nude κραγιόν και είμαι έτοιμη.
Χαίρομαι με το αποτέλεσμα και πριν το καταλάβω είχε ήδη περάσει η ώρα. Κατεβαίνω βιαστικά τις σκαλες και συναντάω τον Evan. Δεν αργεί να με κοιτάξει από πάνω ως κάτω και κάνω και εγώ το ίδιο. "να μαντέψω θα έρθεις και εσυ". Λέω και ρολαρω τα μάτια μου. "να σου θυμίσω ότι είναι δικη μου παρεα". Λέει να μου την μπει και γελάμε. Βγαίνουμε έξω και παω να καλέσω τον Zack αλλά από ότι φαίνεται θα συναντηθούμε όλοι στο Bar. Αμέσως παίρνουμε τη μηχανή του Εvan και ξεκινάμε τη διαδρομή.

[...]

Zack's POV

Όλοι έχουμε φτάσει, εκτός από την Emily με τον Evan και στεκόμαστε απέξω όπου τους περιμένουμε. Ο Dave είχε κλείσει μπουκάλι, κάτι που συνήθιζε και κανονίζει για τη θέση μας μεσα, με τη πορτα, όσο εγώ παραμένω με τη Laura. "θα περάσουμε τέλεια απόψε". Λέει στο άκυρο όλο νόημα και την κοιτάζω περίεργα. Δεν έχει πάψει να με βάζει σε σκέψεις αυτό που μου είπε και από τότε δεν της πολύ μιλαγα.
"όταν έρθει εκείνη". Της απαντάω με ένα χαμόγελο για να νευριάσει. Πράγμα που ισχύει έτσι και αλλιώς. Μόνο με την Emily θα έχει ενδιαφέρον απόψε. Το μόνο που με ανησυχεί είναι πως θα ήμαστε με τον Evan. Έχουμε μέρες να μιλήσουμε και τώρα βγαίνουμε ξανά παρέα.
Η άλλη με πλησιαζει για να μου ψυθιρισει κάτι κάνοντας με να κάνω ενα βήμα πίσω. "μην ανησυχείς θα αρέσει και στην φιλενάδα σου εκεί μεσα". Συνεχίζει τα υπονοούμενα της και της τραβάω το χέρι. "τι λες παλι;!". Της λέω νευριασμενος ξανά και την ίδια ώρα διακρίνω τη μηχανή του Evan από μακριά, με την Emily από πίσω. Της αφήνω αμέσως το χέρι και σοβαρεύω. Τι σκατα συμβαίνει εδω;. Αρχίζουν οι σκέψεις μου και αυτή το ευχαριστιεται. Μόλις η Emily κατεβεί από τη μηχανή την κοιτάω και παγωνω. Πόσες φορές θα με τρελάνει αυτή η κοπελα;. Λες και την ερωτεύομαι από την αρχή...
Αν συνεχιστεί αυτό θα την πάρω και θα φύγουμε, δεν βλέπω να αντέχω πολύ. Αμέσως εστιάζω μόνο σε εκείνη και ξεχνάω όσα με απασχολουσαν. Μόλις έρθουν στο μέρος μας την τραβάω κοντά μου και την αγκαλιάζω. Ας μην της ορμησω και μπροστά στον Evan από τώρα..
"είσαι κούκλα". Της ψυθιριζω και μου χαμογελάει. "και από πάνω δεν έχει τιποτα". Λέει να με πειράξει και το καταφέρνει. Αν σε πάρω σηκωτη μέχρι τις τουαλέτες θα σου πω εγώ!
"Γεια". Λέει ο Evan σοβαρός κάνοντας μας να σταματήσουμε.
Πάμε να μπούμε μέσα όλοι και εκείνος με σταματάει. "πήγαινε, θα έρθουμε". Λέω στην Emily και με κοιτάει με βλέμμα που φωνάζει να μην κάνω μαλακια. Την σπρώχνω ως ένδειξη ότι δεν θα συμβεί τίποτα και μπαίνει μέσα. Καθόμαστε σε ένα πεζουλακι απέξω και ανάβουμε μαζί ένα τσιγάρο. Είχαμε καιρό να μείνουμε μόνοι."πες μου". Του λέω ανοίγοντας τη συζήτηση.
"Δεν έχω πολλά να πω πρώτου ρωτήσω το πιο σημαντικό". Αρχίζει να λέει και τον κοιταω. "την αγαπας;". Ρωτάει και μένω απροετοιμαστος για λίγο. Δεν περίμενα να με ρωτήσει κάτι τέτοιο και ούτε είμαι σίγουρος τι πρέπει να απαντήσω. "δεν ξέρω αν αυτό που νιώθω είναι αγάπη.
Αλλά ξέρω πως ειμαι τρελός για εκείνη. Έχω να νιώσω τόσα από οταν-". Πάω να πω και με κοβει. "από την Audrey". Ολοκληρώνει για εμενα και γνεφω καταφατικά.
"Συγγνώμη". Λέμε σχεδόν ταυτόχρονα και γελάμε. Πρώτη φορά γίνεται αυτό αφού και οι δύο ήμαστε εγωιστές μαλακες.
Ρουφάμε τη τελευταία τζουρα από το τσιγάρο μας και σηκώνομαστε. "αλλά να ξέρεις ότι δεν θα διστασω να σε σπάσω στο ξύλο αν της φερθείς όπως στις αλλες". Με προειδοποίει μεταξυ σοβαρού και αστείου και γελάω λίγο ξανα. Δινουμε τα χέρια και μπαίνουμε και εμείς μεσα.
Μόλις μπούμε όλοι έχουν κάτσει σε μια μπάρα σχεδόν στο κέντρο του μέρους. Η Emily φαίνεται να με περιμένει αφού κοιτάει συνεχώς τριγύρω και μόλις με δει χαμογελάμε μαζί . Πηγαίνουμε καθόμαστε μαζί τους και αρπάζω μια καρέκλα και κάθομαι κολλητά της. Ακόμη το μέρος ήταν σχεδόν άδειο αφου είναι νωρίς και εγώ χάζευα τη θάλασσα μπροστά και εκείνη. Ήταν τα πιο ωραία θεάματα εδώ..
"τι να σας φερω;". Ακούω μια γυναικεία φωνή που με αποσπάει αφού ακούγεται γνώριμη. Μόλις γυρνάω βλέπω αυτό που φοβόμουν να ισχύει. Η πρώην μου ως σερβιτόρα.
"Audrey;!". Λέει ο Dave για εμενα.....

💀Δεν θα πω τίποτα.
Τι πιστεύετε ότι θα συμβεί μετά απο αυτο;....
Τα λέμε στο επόμενο🖤
~S

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now