Κεφάλαιο 12ο~
Zack's POV
"ο κύριος Zack Adams;". Λέει μια γυναικεία φωνή με το που το σηκώσω. "ο ιδιος". Απαντάω σοβαρά, παραμένοντας περίεργος γιατί με κάλεσαν αυτοί. "Λυπάμαι που πρέπει να το μάθετε έτσι αλλά μας ενημέρωσαν ότι υπήρξε ένα δυστύχημα στην οικογένεια σας.... Θα πρέπει να παρεβρεθειτε στην οικεία σας για να σας κάνουν τις επιθυμητες ερωτησεις-". Αρχίζει να λέει και το μυαλό μου θολώνει από την ώρα που ακούω δυστύχημα...
Παύω να ακούω ότι άλλο λέει και αμέσως κλείνω το κινητό μου για να οδηγήσω αμέσως προς το σπίτι μου.[...]
Δεν αργώ να φτάσω αφού οδηγώ με πλήρης ταχύτητα απο το σοκ μου και με το που φτάνω βγάζω απότομα το κράνος μου και αφήνω τη μηχανή έξω από το σπίτι. Το μέρος είχε γεμίσει μπάτσους και δύο ασθενοφόρα, μαζί και ταινίες της αστυνομίας για να μη περνάει ο κόσμος. "ΤΙ ΈΓΙΝΕ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;". Φωνάζω για τους δικούς μου στους πρώτους που αντικρίζω. Σπρώχνω άτομα από μπροστά μου παρά τις φωνές που μου λένε να μείνω έξω από το σπίτι και τελικά μπαίνω μέσα.
Και εκεί είναι που χάνω τα λόγια μου μια και καλή αφού βλέπω τους γονείς μου νεκρούς..
φορεια τους μάζευανε και εγώ δεν άργησα καν να καταλάβω την αιτία αφού το σπίτι ήταν γεμάτο αλκοόλ και σύριγγες στο πάτωμα. "κύριε Adams.. Σας παρακαλώ περάστε εξω!". Μου λέει ένας άλλος μπάτσος που μπαίνει στο δρόμο μου. Καυτά δάκρυα κυλάνε στα μάτια μου χωρίς καν να σχολιάσω κάτι, χωρίς καν να κουνηθω. Με βγάζουν στην κυριολεξία με το ζόρι έξω από το σπίτι και εγώ κάθομαι στα σκαλιά της εισόδου, το ίδιο παγωμένος. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι τελικά ήταν τόσο γαμημενα εγωιστές!
Όλα αυτά τα χρόνια... Τελικά κατέληξαν εδώ. Και έπρεπε εγώ ναμαι αυτός που θα τους βρει!.
Βάζω τα χέρια μου στο πρόσωπο μου και παίρνω βαθιές ανάσες. ΓΑΜΩΤΟ. Βρίζω από μέσα μου αφού νομίζω ότι θα μου γυρίσει αυτή τη στιγμή. "λυπάμαι πολύ για την απώλεια σας. Αλλά θα πρέπει να σας κάνουμε κάποιες ερωτήσεις όταν είστε έτοιμος". Συνεχίζει ο άλλος ο μαλακας και τον αγνοώ.
Ένα γέλιο από τα πιο ειρωνικά μου φεύγει ασυναίσθητα αφού κάθομαι και λεω πως δεν το πιστεύω. Θα έπρεπε να λεω καλύτερα ότι περίμενα να διαρκέσει λίγο παραπάνω..
Μόνο γονείς δεν είχα εγώ.
"θα περάσω στο τμήμα αργότερα". Λέω και πηγαίνω πίσω στη μηχανή μου. "μα κύριε Adams-". Πάει να πει ο συνεργάτης του και δεν κοιτάω καν πίσω. Χρειάζομαι χρόνο μόνος μου. Άμεσα.
Φεύγω μέσα σε δευτερόλεπτα με τη μηχανή μου, χωρίς να ξέρω που πηγαίνω.Emily's POV
"δεν το πιστεύω ότι πεθαίνει! Τι σόι τέλος είναι αυτο;". Μουρμούραει η Claudia και γελαω με την αντίδραση της. Όπως είναι αυτονόητο καταλήξαμε να βάλουμε μία ταινία. Έτσι και αλλιώς δεν θα αφορούν όλες μας οι συζητήσεις αυτόν τώρα!.
"έρωτες και μαλακιες". Της λέω μετά από λίγο και σηκώνομαι για να κλείσω την τηλεόραση. "έτσι λένε όλοι στην αρχή Emily. Μέχρι που κολλάνε με κάποιον". Απαντάει και μου κλείνει το μάτι στο τέλος της πρότασης όλο νόημα. "είσαι ηλιθια αν υπονοείς κάτι!". Της φωνάζω και της πετάω ένα μαξιλάρι από τον καναπέ ενώ ύστερα γελάμε και πειραζομαστε.[...]
Η ώρα περνάει πολύ ευχάριστα και για τις δύο μας μέχρι που βραδιάζει και πρέπει πλέον να φύγει. Περιμένουμε παρέα μέχρι να έρθει κάποιος να τη πάρει και ύστερα την συνοδεύω στη πόρτα να τη χαιρετήσω. Ο Evan κατεβαίνει βιαστικά τα σκαλιά όταν ακούει την πόρτα και σταματάει όταν μας βλέπει. "καληνύχτα..". Του λέει η Claudia σχεδόν σαν να τραυλίζει από την αμηχανία της. Ο βλακας ο Evan την κοιτάει από πάνω ως κάτω και της το ανταποδίδει κοιτώντας την έντονα. Οκ νιώθω ότι θα κρατάω φανάρι σύντομα εδώ-
Αυτοί τρώγονται με τα μάτια τους. Κλείνω την πόρτα πίσω της και μένω πάλι μόνη μαζί του.
"πηδα καμία Laura και άσε τη φίλη μου μαλακισμενο". Του λέω και τον σκουνταω. "αλλού κουμάντο μικρό". Συνεχίζει κλασσικά και ρολάρω τα μάτια μου μέχρι που βριζομαστε.
Το τηλέφωνο του που χτυπάει διακόπτει τον "καυγα" μας και κοιτάω με απορία για το ποιος τον καλει.
"έλα, Dave". Τον ακούω να απαντάει και αφού δεν με ενδιαφέρει μόνο που είναι η παρέα του, πάω να φύγω.
"Τι εννοείς δυστύχημα γαμω; που είναι ο Zack τώρα;".
Συνεχίζει και εκείνη την ώρα σταματάω να περπατάω και εστιάζω τη προσοχή μου σε εκείνον.....Από ότι φαίνεται μαθεύτηκε τι συμβαίνει. Πως ήταν η οικογένεια του Zack;... Εκείνος που πήγε;... και η Emily πως θα αντιδράσει;... 😬
Πάλι στα καλά το κόβω ξέρω🙃
Υπομονή ως αύριο!. Εύχομαι να σας άρεσε τα λέμε 🖤
~S
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...