Κεφάλαιο 58ο~
Zack's POV
Έχουμε φτάσει στη παραλία και αφήνουμε το αμάξι στο ίδιο σημείο που το είχαμε αφήσει όταν είχαμε ξανα έρθει. Η σκέψη μου πάει στην Emily και ότι είχε ακολουθήσει στο αμάξι. Όσα νεύρα και αν έχω μαζί της δεν παύω να τη σκέφτομαι γαμωτο.
"Zack θα έρθεις;". Φώναζει ο Dave να βγω από το αυτοκίνητο ξυπνώντας με από τις σκέψεις μου. Βγαίνω τελευταίος και οι άλλες έχουν μπει ήδη. Κοιτάω το κινητό μου έτοιμος να της τηλεφωνήσω αλλά το ξανα αφήνω. "παμε". Του λέω ξερός και παίρνω τη πετσέτα μου. "όλα καλά;". Ρωτάει πριν μπούμε και γνέφω καταφατικα. Δεν χρειάζεται να ξέρουν όλοι τι συμβαίνει μεταξύ μας. "ωραία γιατί σε θέλω ορεξάτο. Θα πάρουμε σανίδες σήμερα!".
Λεει χαρούμενος και χαμογελάω λίγο ψεύτικα. Πάντα όταν ερχόμασταν παραλία κάναμε surfing αλλά ούτε για αυτό δεν έχω όρεξη τωρα.
Μπαίνουμε μέσα όπου μας περίμεναν οι άλλες δύο. Δεν είχε πολύ κόσμο σήμερα έτσι βρήκαμε θέση εύκολα. Εγώ στρώνω τη πετσέτα μου στην άμμο και κάθομαι κατω. Ύστερα παίρνω τα ακουστικά μου και βάζω μουσική δυνατά. Όπως περίμενα η Audrey έρχεται και απλώνει τη πετσέτα της δίπλα μου. Βγάζει τα ρούχα της επιδεικτικά για να τραβήξει προσοχή και βάζω τα γυαλιά ηλίου μου και ξαπλώνω πίσω. Πάντα είχε ωραίο σώμα αλλά αυτό δεν μου λέει κάτι. Άλλης το σώμα είναι που μου έχει πάρει το μυαλό.
Χωρίς να με αφήσει σε ησυχία με σκουντάει και κάθομαι βγάζοντας τα ακουστικά. "τι;". Ρωτάω βαριέστημενα. "Zack μπορείς να μου βάλεις λίγο λάδι στην πλάτη;".
Ρωτάει και ρολαρω τα μάτια μου.
"δεν μπορεί να σου βάλει η φίλη σου;". Απαντάω ειρωνικά για τη Laura. "πήγανε στην καντίνα".
Λέει και κοιτάω γύρω. Μόλις δεν τους δω καταλαβαίνω ότι λέει την αλήθεια. "οκ κατσε". Της λέω και κάθεται μπροστά μου, με τη πλάτη της προς το μέρος μου. Πάω να της βάλω και ξαπλώνει στην πετσέτα της μπρούμυτα. "τώρα καλύτερα". Λέει και λύνει το πάνω μέρος του μαγιου της αφήνοντας ολη της τη πλάτη έξω.
Της βάζω λάδι και το απλώνω γρήγορα. Δεν θέλω ναμαι σε τόσο κοντινή επαφή μαζί της. Είναι περίεργο. Και παλιές εικόνες μου έρχονται, όπου είναι ενοχλητικές πια. "ηρθαμε! Και κοιτάχτε ποιους βρηκαμε". Λέει ο Dave που στο άκυρο εμφανίζεται με τη Laura και στρεφω το βλέμμα μου προς τα εκεί. "Emily;". Λέω χωρίς να το περιμένω που την βλέπω και σκάει και ο Evan με ενα σακίδιο στο χέρι. Αμέσως σταματάω να βάζω λάδι στην άλλη και κάθομαι κανονικά στη θέση μου.Emily's POV
Μόλις δω τον Zack να βάζει λάδι στη γυμνή πλάτη της Laura νιώθω τη πίεση να μου ανεβαίνει σε δευτερόλεπτα. Λίγο έλειψα και έναν τσακωμο είχαμε και τώρα την προσέχει κιόλας;.
Εισαι υπερβολική, λέει η φωνή μέσα μου να χαλαρώσω αλλά δυσκολεύομαι. "γεια". Λέω ξερά και νιώθω ότι μας κοιτάνε περίεργα. Περίμεναν πιο πολλά αφού ξέρουν πως ήμαστε μαζί.
"Άργησα λίγο να πάρω το μήνυμα αλλά έφερα και παρεα".
Λέει ο αδερφός μου στον Zack κλείνοντας του το μάτι. Στρώνει πετσέτα δίπλα στου Dave και εγώ βάζω τη δικιά μου πίσω από όλους. Ήθελα να συζητήσουμε αλλά με τη παρουσία αυτηνης μόνο νεύρα έχω. Βγάζω την μπλούζα μου και μετά το σορτσάκι και μένω με το μπικίνι μου. Νιώθω το βλέμμα του επάνω μου, παρόλο που δεν φαινόταν με τα γυαλιά. Κάνω ότι δεν τον βλέπω και βάζω ένα καπέλο ξαπλωνοντας πίσω. "Emily! Δεν σας είδα". Πετάγεται η Audrey και το σπαστικό γέλιο της φίλης της δεν αργεί να ακουστεί. Φαινοσουν πολύ απασχολημένη ζητώντας από το αγόρι μου να σε τρίψει, είναι αυτό που θέλω να της πω, αλλά προτιμώ να το παίξω αδιάφορη. "πολύ στη τσιτα είστε όλοι σήμερα. Πάμε για καμιά βουτιά".
Προτείνει ο Dave όπου σηκώνεται με τον αδερφό μου. Ο Evan με κοιτάει με νόημα αφού με έχει καταλάβει, για να με ελέγξει. "θα έρθω σε λίγο". Λέμε ταυτόχρονα με τον Zack και κοιτάζομαστε. Α τελεια.
"κορίτσια σηκωθείτε". Συνεχίζει ο Dave σηκώνοντας τη Laura στον αέρα και τρέχει στο νερό. Ο Evan φεύγει μαζί τους και η Audrey για καλή της τύχη μπαίνει και αυτή.
"Emily". Με φωνάζει ο Zack και δεν σηκώνομαι από τη θέση μου. Είχε τα νεύρα του τώρα έχω τα δικά μου μαζί του. "μην με γράφεις!". Λέει με μεγαλύτερη ένταση και έρχεται δίπλα μου. "γιατί δεν πας στη Φιλη σου; είμαι σίγουρη χρειάζεται βοήθεια".
Τον ειρωνεύομαι και κάθομαι και εγώ. Αφήνει ένα γέλιο ελεύθερο με την ίδια αλαζονεία. "δεν είσαι τόσο χαζή να νομίζεις ότι σημαίνει κάτι".
Απαντάει και κοιτάω ενοχλημένη.
"δεν είχες λιγα μαζί της!". Συνεχίζω μες τα νεύρα μου. Δεν έχω και άδικο."δεν θα κάτσω να τσακωθω μαζί σου για αυτό".
Λέει και εκείνος ενοχλημένος.
"όταν θα φύγω θα σου κάνω χάρη δηλαδή".
Πετάω χωρίς να το σκεφτώ και σηκώνομαι απότομα. Αρχίζω να περπατάω με φορά στο πισω μέρος της παραλίας και με ακολουθεί με τον ίδιο ρυθμό. Μου αρπάζει το χέρι και με σταματάει, αντικριζοντας τον.
"ΤΙ ΗΤΑΝ ΠΆΛΙ ΑΥΤΌ;".
Φωνάζει ζητώντας απάντησεις..
"θα φύγω για κάποιους μήνες!"..Η Emily θα εξηγήσει στον Zack;... Εκείνος πως θα το πάρει;... Και θα συνεχισουν τα τσακωνονται; 🤔....
Τι πιστεύετε ότι θα γίνει όταν η Emily φεύγει, ακούω γνωμες:')
Τα λέμε στο επόμενο🖤
~S
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...