Κεφάλαιο 34ο~
EMILY'S POV
"ΣΑΝ ΤΙ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ; ΑΣΕΜΕ. ΠΉΓΑΙΝΕ ΣΤΗ ΤΣΟΥΛΑ ΣΟΥ". Του φωνάζω και εκείνος κλείνει τη πόρτα πίσω μας. "ΕΝΏ ΕΣΥ ΠΟΥ ΦΑΣΩΣΕΣ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΝ DAVE". Φωνάζει ανταποδίδοντας και νομίζω μόνο λόγω της δυνατής μουσικής δεν μας ακούνε τώρα, αλλά ούτε με ενδιαφέρει κιολας. Είμαι έτοιμη να τον χαστουκίσω όταν πετάει για εμένα και την ώρα που όντως πάω να το κάνω, μου κρατάει το χέρι στον αέρα και το σφίγγει. Έπειτα με κοιτάει στα μάτια και κάνω το ίδιο. "ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΓΑΜΩΤΟ. ΞΎΠΝΑ!".
Συνεχίζει και τα βλέμματα μας αγριεύουν από την ένταση.
"Αφού δεν σε ενδιαφέρει καμία, τραβα μαζί της". Λέω πιο ήρεμα αυτή τη φορά και γυρνάω τη πλάτη μου στο μέρος του. Με γυρνάει με δύναμη προς εκείνον με αποτέλεσμα να βρεθώ κοντά στο πρόσωπο του. Ανοίγω ελαφρώς τα χείλη μου και τον κοιτάω, κάθε φορά παραδομενη σε εκείνον."δεν το εννοούσα αυτό Emily!. Και ξέρεις γιατί;". Αρχίζει να λέει με ένταση ξανά.
"Γιατί μόνο εσένα θέλω!".
Ολόκληρωνει πριν απαντήσω και ορμάει στα χείλη μου.
Τυλίγω γρήγορα τα χέρια μου γύρω του και κάνει το ίδιο, ενώ ανταποδίδω το φιλί με πάθος.
Όλα όσα σκεφτόμουν χάνονται στη στιγμή και ο θυμός μας φέρνει πιο πολύ ένταση. Βηματίζω προς τα πίσω που ήταν το κρεβάτι και με σπρώχνει επάνω του χωρίς να διακόψουμε το φιλί. Χωρίς δεύτερη σκέψη του αφαιρώ το τζάκετ του και εκείνος με βοηθάει πετώντας και τη μπλούζα του μακρυά. Ύστερα κατεβάζει γρήγορα το φόρεμα μου και χαμηλώνει προς τον λαιμό μου. Αφήνει υγρά φιλιά έως τη κλειδα μου και συνεχίζει μέχρι το στήθος μου. Βάζω τα χέρια μου στα σεντόνια πίσω και αρχίζω να βαρια ανασαίνω από ευχαρίστηση. Φιλάει όλο μου το σώμα μέχρι και τους γοφούς μου και ξαφνικά σταματάει ανάμεσα στα πόδια μου. Φέρνει τα χέρια του απαλά κοντά στη περιοχή μου κάνοντας με να ανατριχιάσω και ετοιμάζεται να μου κατεβάσει το εσώρουχο μου. Δάγκωνω το κάτω χείλος μου και τον αντικρίζω, νιώθοντας πεινασμένη για εκείνον. Ύστερα το βγάζει και ξεκουμπωνει και το σουτιέν μου.
Τον βοηθάω να ανοίξει το τζιν του και μένει με το μποξερακι. Έρχεται από πάνω μου ξανά, σε απόσταση αναπνοής και παράλληλα νιώθω το χέρι του να καταλήγει στη περιοχή μου, κάνοντας κυκλικές κινήσεις. "την επόμενη φορά δεν θα μου φωνάξεις". Ψυθιριζει δίπλα στο αυτί μου αυταρεσκα που με παιδεύει έτσι και συνεχίζει βαζοντας δάχτυλο. Αφήνω έναν αναστεναγμό ελεύθερο και τον κοιτάω ξεπνοη. "πιο.. Γρή... γορα". Μουρμούραω αφού τον θέλω όλο εδώ και τώρα.
Σταματάει και αφαιρεί το μποξερακι του. Τον κοιτάω και μου ανοίγει παραπάνω τα πόδια.
Βγάζει ένα προφυλακτικό και με κοιτάει πιο σοβαρός αυτή τη φορά. "είσαι σίγουρη;". Με ρωτάει αφού ξέρει ότι είναι πρώτη μου φορά και αμέσως γνέφω καταφατικά. "σε θέλω". Του λέω ενώ έχει την ίδια αυτάρεσκη έκφραση. Βάζει τα χέρια μου πίσω και τα κρατάει εκεί με τα δικά του. Όταν δεν το περιμένω μπαίνει μέσα μου και αναστενάζω πιο δυνατά αυτή τη φορά. Ξεκινάει με αργό ρυθμό και νιώθω να πονάω, στην αρχή έντονα. Το αίσθημα όμως αλλάζει όσο συνεχίζει πιο γρήγορα και νιώθω πιο ωραία από ποτέ..
Αφενομαι σε εκείνον και μόνο οι αναστεναγμοι μας ακούγονται σε όλο το δωμάτιο. "γαμωτο Emily".
λέει ξεπνοος λίγο πριν τελειώσει και δεν αργώ να το κάνω μαζί του.
Ξαπλώνει δίπλα μου και με φέρνει επάνω του. "ήσουν τέλεια μωρό μου". Λέει και χαμογελάω στο άκουσμα αυτών των λέξεων. Πρώτη φορά με έλεγε έτσι και όλο ήταν τοσο-
Τέλειο. "αυτό ηταν-". Πάω να βρω τις λέξεις και να ηρεμήσω μα με σταματάει φιλωντας με ξανά. "σσσ".Ψυθιριζει και τον φιλάω νιώθοντας να χαμογελάω μες στο φιλί.......Δεν θα πω τίποτα σε αυτό :')
Το αφήνω πάνω σας😌. Τα λέμε στο επόμενο🖤
~S
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...