×16×

816 35 4
                                    

Κεφάλαιο 16ο~

Emily's POV

Τι εννοεί ότι θα μείνει ο Zack εδώ μέχρι να δει τι θα κανει; αυτο μπορεί να πάρει μήνες! Μην πω παραπάνω. Και γιατί να μην ξανα πάει στο σπίτι του τελοςπαντων;. Αρχίζω να σκέφτομαι αφού δεν ξέρω τι ακριβώς έχει γίνει και δεν θα το αντέξω ναμαι γύρω του τόσο καιρο. Θα με εκνευρίζει 24/7
Όπως και να αισθάνεται. Γιατί έτσι τη βρίσκει!.
"Emily δεν πιστεύω να χεις θέμα με αυτό". Μου λέει ο αδερφός μου όλο νόημα και με κοιτάει με ένα ύφος που φωνάζει να μην φέρω καμία αντίρρηση. Ρολάρω τα μάτια μου και κουνάω το κεφάλι μου αρνητικά, δειχνοντας ότι κάι καλά δεν έχω θέμα. Βρίζω απο μέσα μου και τους προσπερνάω για να φύγω."θα τα πάμε πολύ καλά εμείς οι δυο". Ψυθιριζει ο Zack όταν περνάω από δίπλα του και κατσουφιαζω. Δεν είμαι καθόλου χαρούμενη για αυτό.
Αφού ο Evan είναι απασχολημένος με τα προβλήματα του Zack, παίρνω το λεωφορείο για το σχολείο. Μα τι μέρα, μουρμούραω άλλη μια φορά από μέσα μου. Βάζω τα ακουστικά μου και ακούω μουσική μιας και η διαδρομή ήταν πιο μεγάλη από ότι με τη μηχανή.

[...]

Ύστερα από λίγο φτάνω και συναντώ την Claudia όπως κάθε πρωί πλέον. "που είσαι μωρή τρέλα". Μου λέει με το που με βλέπει και με παίρνει μια αγκαλιά. Γελάω με τον τρόπο της και ανταποδίδω. Ξέρει να μου φτιάχνει τη διάθεση. Και ακόμη να χονεψω ότι έκανα μια φίλη.
"δεν έχω καμία όρεξη σήμερα. Ψήσου να μην παμε". Μου προτείνει και είναι λες και διαβάζει τις σκέψεις μου. Ο Evan θα μου τα πριξει αν τον ενημερώσουν ότι έλειψα, αφού οι δικοί μας λείπουν. Παρόλα αυτά δεν με ενδιαφέρει, ας ασχοληθεί με τον φίλο του. Θέλω και εγώ να περάσω καλά.
Γνέφω καταφατικά χωρίς δεύτερη σκέψη και φροντίζουμε να φύγουμε πριν κλείσουν οι πόρτες. "Λοιπόν, ποιο είναι το σχέδιο;". Τη ρωτάω όταν βγουμε.
"έχω μια πολύ καλη ιδέα αφού την προηγούμενη μας χάλασαν τα σχέδια". Ξεκινάει να λέει και κοιτάω ανυπόμονα. "θα πάμε για ψωνια!". Ανακοίνωνει τελικά ενθουσιασμενη και εγώ καταλήγω να κατσουφιαζω λίγο. Δεν είμαι λάτρης του να ψωνίζω όπως οι περισσότερες. Προτιμώ μια χαλαρή μέρα σπίτι και να ζωγραφιζω ακούγοντας τη μουσική μου. Ξέρω αντικοινωνικη. Αλλα αυτή είμαι.
"α.. Τελεια". Λέω ξενέρωμενη και με κοιτάζει. "Ω έλα τώρα μην κάνεις έτσι, θα σε ντύσω εγώ και θα φροντίσω να περάσεις το ίδιο καλα". Απαντάει και χαμογελάω λίγο τελικά. Είμαι σίγουρη για αυτό.

[...]

Πηγαίνουμε στο εμπορικό της πόλης αφού ξανά πάρουμε το λεωφορείο και το κοιτάω για λίγο. Η αλήθεια είναι ότι από όταν μετακόμισαμε εδώ δεν είχα έρθει ποτέ στο εμπορικό. Η Claudia από την άλλη χειροκροταει μες τη χαρά μόλις μπούμε κάνοντας με να γελάσω άλλη μια φορά. "πρώτα θα πάμε εκεί, μετά θα πάμε στο-". Ξεκινάει να λέει χίλια μαγαζιά και εγώ την ακολουθώ χωρίς να ξέρω πολλά.
Μπαίνουμε στο πρώτο μαγαζί που επιλέγει και ξεκινάει να κοιτάζει ενα σορό ρούχα. Εγώ χαζεύω μερικά μα τίποτα δεν με ενθουσίαζει ιδιαίτερα. "καλα ε
έχω τρομερές ιδεες!". Συνεχίζει και μετά από ότι φαίνεται σαν μια ολόκληρη ώρα μας έχει βρει σύνολα να δοκιμάσουμε μαζί.

[...]

"ΒΓΕΣ ΤΏΡΑ". Μου φωνάζει η Claudia αφού όταν δοκιμάζω το δικό μου δεν βγαίνω από τα αποδυτήρια. Δεν έχω ξανα Βάλει κατι παρόμοιο οπότε νιώθω περίεργα. Ξεφυσαω και βγαίνω όπου κοιτάζω τον καθρέπτη.

"Ω-"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Ω-". Είναι το μόνο που λέω αυθόρμητα και γουρλώνω τα τα μάτια μου. "ΜΑΛΑΚΑ EMILY-
ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΟΎΜΕ ΒΡΆΔΥ!".
"ΕΙΣΑΙ ΌΤΙ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΕΧΩ ΔΕΙ".
Φωνάζει η Claudia και νομίζω ότι όλο το μαγαζί μας κοιτάει. Γελάμε παρέα και με παρατηρώ περισσότερο. Πρώτη μου φορά βάζω φόρεμα και παραδέχομαι ότι νιώθω αρκετά πιο θηλυκή με εκείνο. Μου αρεσω πολύ.
Καταλήγουμε να αγοράσουμε και οι δύο φορέματα κάι μετά πηγαίνουμε και σε άλλα μαγαζιά όπου παίρνουμε διαφορά καθημερινά ρούχα. Τελικά ακόμη και εδώ πέρασα τέλεια μαζί της.
Ποιος θα το περίμενε.

Zack's POV

Πηγαίνουμε στο τμήμα μαζί με τον Evan και οδηγάει εκείνος για να μην παίρναμε και οι δύο τις μηχανές. Καθόλη τη διαδρομή το κεφάλι μου δεν έχει ηρεμήσει. Και ενώ έχω τόσα να τρελαίνουν τις σκέψεις μου έχω και μια Emily στο πίσω μέρος, τώρα που ξέρω ότι θα μείνω μαζί τους. Σίγουρα αυτό το απαίσιο αίσθημα δεν θα φύγει εύκολα αλλά για κάποιο λόγο νομίζω ότι έχοντας τη τριγύρω θα ξεχαστώ. Ότι και αν σημαίνει αυτό.
Σταματάω να τρώγομαι στις σκέψεις όταν φτάνουμε στο τμήμα...

Ο Evan θα μάθει για την Emily;... Γιατί ένα μέρος του Zack πιστεύει ότι θα νιώσει καλύτερα έχοντας την Emily τριγύρω;... Και τι θα ακολουθήσει όταν μένουν επίσημα μαζι;.... 😏

Γειά σας! Τι κάνετε;
ελπίζω όλοι καλά. Είχαμε και τη πρώτη έξοδο με τα κορίτσια.
Πείτε μου τη γνώμη σας, Έρχονται και άλλα ωραία. 😌
Τα λέμε στο επόμενο🖤!
~S

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now