×33×

687 32 0
                                    

Κεφάλαιο 33ο~

Emily's POV

Το βλέμμα μου πέφτει επάνω στον Zack και την Laura που μαζεύονται άτομα γύρω τους, στη μπαρα. Σταματάω να δίνω σημασία στον Dave και πηγαίνω προς τα εκεί, ενώ εκείνος κάνει το ίδιο ακολουθώντας με. "θάρρος η αλήθεια;". Ακούω την Laura να ρωτάει έναν άκυρο από τα άτομα που ήρθαν. Εκείνος παει να της απαντήσει αλλά εκείνη στρέφει τη προσοχή της σε εμένα μόλις με δει. Το ίδιο κάνει και ο Zack και κρίνοντας από το αλαζονικό χαμόγελο του, ήξερε ότι θα γίνει κάτι τέτοιο. Τουλάχιστον τώρα ξέρω πως ο χορός με τον Dave τον επηρέασε το ίδιο!
Πίνει μια γουλιά από το ποτό του και με κοιτάει έντονα. "Emily! Τι θα έλεγες να παίξεις εσύ καλύτερα;". Με ρωτάει αυτή και ρολαρω τα μάτια μου. "ρώτα". Της απαντάω και κατεβάζω ένα σφηνακι βότκα. "ήρεμα με αυτό". Μου κάνει νόημα ο αδερφός μου από απέναντι, ενώ ο Dave το διασκεδάζει ρωτοντας ο ίδιος τους άκυρους. Τι θα μπορούσε να κάνει εξάλλου για να με επηρεάσει; τίποτα. Σκεφτόμαι πρώτου ξεκινήσει.
"θάρρος η αλήθεια;". Με ρωτάει τελικά αγνοώντας εκείνον τον τύπο. "θάρρος". Της απαντάω χαμογελώντας σε στυλ Zack. Όλο αυτό είναι ηλιθιο.
"θέλω να φασωθεις με τον Dave εδώ και τώρα". Προκαλεί και νιώθω το βλέμμα του Zack αλλά και του Evan επάνω μου, να φωνάζουν να μη τολμήσω. Ο Dave ερχεται προς το μέρος μου και περιμένει για την κίνηση μου. Είμαι έτοιμη να πω πάσο αλλά δεν θα δώσω σε κανέναν αυτή τη χαρά. Αρκετά την ανεχτηκα αυτη.
Αρπάζω τον Dave από την μπλούζα και τον φιλάω έντονα, ενώ ο ίδιος ανταποδίδει αμέσως.
Ακούω το γέλιο της Lauras που ξαφνιαζεται και νιώθω τον Evan να με προσπερναει τσαντισμενος.
Αλλά εκείνος που περίμενα να έχει αντιδράσει και κάνει το αντίθετο είναι ο Zack. Μόλις κόψω το φιλί το βλέμμα μου κλειδώνει με το δικό του. Στέκεται ακίνητος και ανέκφραστος αλλά μόνο από τα μάτια του ξέρω πόσα νεύρα έχει.
Για να μάθει να με προκαλεί μαζί της εξαρχής. Του αξιζε.
"μωρε Emily δεν σε είχα να φιλας τόσο ωραία". Πετάει ο Dave και με σκουντάει γελωντας. Γελάνε και οι υπόλοιποι και ύστερα ο Zack τον καρφώνει. "το καταλάβαμε". Του λέει στη ψυχρά και όλοι τους κοιτάμε. "ποιο είναι το πρόβλημα σου φίλε;". Λέει ο Dave σε εκείνον και ξεροκαταπινω. Δεν θέλω να εξελιχθεί αλλού αυτό.
"κανένα. Laura. θάρρος η αλήθεια;". Απαντάει τελικά και ξανά πίνει από το ποτό του. Παράλληλα μπορώ να δω το ενα του χέρι που τρεμει από νεύρα. Τι σκατα θα κανει; σκέφτομαι και αυτή τον κοιτάει. "θάρρος Zack μου". Του απαντάει και αυτή τη φορά μπαίνω εγώ στη θέση του αφού τα νεύρα μου αρχίζουν να με καταβαλουν μόνο από τον τρόπο που του μιλάει. "ελα στο δωμάτιο μου". Της λέει και τα μάτια μου ανοίγουν διαπλατα. Οχι. Δεν μπορεί να είναι τόσο μαλακας για να το εννοεί αυτό. Δεν μπορεί να της λέει να πανε να πηδηχτουν εδώ και τώρα... Και... Και μπροστά μου!. ΤΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ;.
"περίμενα πότε θα το πεις ". Απαντάει αυτή και τον κοιτάω σοκαρισμένη και θυμωμένη όσο δεν πάει. Αμέσως σπρώχνω άτομα από μπροστά μου και τρέχω προς τα πάνω μακρυά τους. Δεν αντέχω να μείνω άλλο.
Νιώθω έτοιμη να βούρκωσω και κρατιέμαι μην ξεσπάσω καθόλου για την μαλακια του. Γαμω!
Δεν το παίρνω καν χαμπάρι όταν μπαίνω στο δωμάτιο μου και νιώθω να μου τραβάει τον καρπό.
"που πας γαμωτο;".....

Ο Zack όντως θα πήγαινε με τη Laura;... Τι θα συμβεί σε εκείνο το δωμάτιο;... Και πως θα είναι την άλλη μερα;... 🤔

Άργησα πολύ να το βάλω άλλα είχα πολλά σήμερα🤦🏻‍♀️. Ελπίζω να σας αρεσε, τα λεμε αύριο. Σίγουρα πιο νωρίς! 🖤
~S

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now