Κεφάλαιο 31ο~
Emily's POV
Παρατηρώ το δωμάτιο μου και αυτόματα χαμογελάω. Παίζει να είχα πάρει το καλύτερο δωμάτιο σε όλο το μέρος.
Είχε ακόμη και ενα τεράστιο παράθυρο για να βλέπεις όλη την θέα στην λίμνη και το δασος. Αποφασίζω να τηλεφωνήσω στην Claudia για να της πω τα πάντα, πρώτου τακτοποιήσω τα πράγματα μου. Ανοίγω το κινητό μου και της τηλεφωνώ. Δεν προλαβαίνει να χτυπήσει και μου το έχει σηκώσει ήδη.
"EMILYYYY". Φωνάζει και γελάω.
"CLAUU". Της ανταποδίδω και εγώ να την πειράξω. "για πες μου πως περνας;". Αμέσως ρωτάει και κάθομαι στο κρεβάτι όσο της μιλάω. Της εξηγώ τα πάντα μέχρι το πως κατέληξα εδώ. Ύστερα τη βάζω ακρόαση για να αφήσω το κινητό δίπλα μου. "ΑΡΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΤΩΡΑ;". Φωνάζει άλλη μια φορά σοκαρισμένη και γουρλώνω τα μάτια μου." δεν.. Δεν είμαι σίγουρη, αλλά μην φωνάζεις και σε ακούσει κάποιος!". της απαντάω και το βλέμμα μου πέφτει επάνω στη πόρτα. Ο Zack στεκόταν μπροστά της με ένα πονηρό χαμόγελο σχηματισμενο στα χείλη του. "Zack;!... Πόση ώρα στέκεσαι εκει;". Λέω και ντρέπομαι για λίγο αφού τόση ώρα για εκείνον της έλεγα. Πόσο χαζή είμαι να μην τον πάρω χαμπάρι;.
"ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΣΑΣ". Φωνάζει η Claudia γελώντας αφού άκουσε ότι ήμαστε μαζί και της το κλείνω γρήγορα. Τέλεια και ρεζίλι έγινα και είδε ότι μιλάω για εκείνον συνέχεια. "για ποιον λεγατε;". Λεει και μπαίνει μέσα κλείνοντας τη πορτα πίσω του. Επιτηδες το ρωτάει. Ήδη ξέρει. Ρολάρω τα μάτια μου και τον κοιτάω. "σκασε". Του λέω και χαμογελάω και εγώ αυθόρμητα. "τι θα κάνεις για αυτο;". Λέει και με σπρώχνει πίσω ώστε να ξαπλώσω στο κρεβάτι. Αμέσως έρχεται από πάνω μου και βάζει και τα δύο του χέρια γύρω μου ώστε να μην μπορω να κουνήθω. Γάματο, Σκεφτόμαι και τον τραβάω από τη μπλούζα για να κολλήσει πάνω μου. Ύστερα τον φιλάω αργά. Ανταποδίδει βαζωντας τη γλώσσα του στο παιχνίδι. Εκεί που δεν το περιμένω σταματαει για λίγο και μου κολλάει τα χέρια στο κρεβάτι. "και για να στο λύσω".
Ξεκινάει να λέει και με κοιτάει έντονα. "Είσαι δική μου". Ολοκληρώνει και αφήνει υγρά φιλιά στον λαιμό μου κάνοντας με να ανατριχιασω ολόκληρη.
Κάποιος χτυπάει τη πορτα και η χαρακτηριστικη φωνή του αδερφού μου ακούγεται. Τώρα βρήκες;! Σκέφτομαι ενοχλημένη.
"Σσσ". Ψυθιριζω στον Zack και σηκωνομαστε." ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΌ". Του φωνάζω και δείχνω στον Zack τη ντουλαπα. Εκείνος κοιτάει εκνευρισμενος γιατί δεν θέλει να κλειστεί εκεί και εγώ τον σπρώχνω κρατώντας το γέλιο μου. Κλείνεται γρήγορα εκεί και ανοίγω την πόρτα στον Evan, ενώ ακόμη βρίσκω τις ανάσες μου από το φιλί." τι έγινε;". Τον ρωτάω όσο πιο ήρεμα μπορώ. "μόνη σου είσαι;". Λέει κοιτώντας με περίεργα και βλέπει και το δωμάτιο πίσω. Με ξέρει καλά για να καταλάβει από την έκφραση μου ότι κάτι δεν πάει καλα.
"με ποιον να ήμουν;". Ρωτάω ανασηκονωντας τους ώμους μου.
"τελοςπαντων. Το πρώτο βράδυ εδώ πάντα κάνει η Laura πάρτυ. Εφόσον μένεις εδώ το νου σου".
Ανακοινώνει και πάω να χαμογελάσω. Πόσο άσχημο ναναι ενα πάρτι, έχοντας τον Zack μαζί μου αυτή τη φορά;.
"Μάλιστα". Τον ειρωνεύομαι και φεύγει. Αμέσως Κλεινω ξανά τη πορτα και ο Zack βγαίνει από τη ντουλάπα. Με κολλάει πανω του αλλη μια φορά, σε απόσταση αναπνοής. "απόψε θα σου δείξω ότι μου ανηκεις". Λέει αισθησιακά και βγαίνει από το δωμάτιο αφήνοντας με μόνη με τις σκέψεις μου. Τι θα κάνει απόψε;....Τι θα γίνει σε αυτό το πάρτυ...
Η Emily πως θα τα πάει με τη Laura;... Και τι θα γίνει με τον Zack;... 👀*ΣΠΟΙΛΕΡ* Θάρρος ή αλήθεια;
Υπομονή μέχρι το αυριανό;]
Τα λέμε🖤
~S
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...