×15×

813 37 2
                                    

Κεφάλαιο 15ο~

Emily's POV

Τα μάτια μου ανοίγουν από το φως του ηλίου που έμπαινε στο παράθυρο. Αμέσως αντικρίζω τον Zack και εμένα να είμαι ακόμη ανάμεσα στα χέρια του. Πριν προλάβω να αντίδρασω φαίνεται να ξυπνάει και ο ίδιος αφού κάνει έναν μορφασμό ενόχλησης από το φως. Τελικά ανοίγει τα μάτια του και με κοιτάζει. Παίρνει τα χέρια του από πάνω μου και μαζεύεται αρκετά απότομα. "Τι έγινε; και για ποιον λόγο ξύπνησα μαζί σου;". Αναρωτιέται και ρολάρω τα μάτια μου. Φυσικά και με ήθελε δίπλα του μόνο λόγω του αλκοόλ. Αλλα αυτό δεν με ενοχλεί. Σωστά;
Πιάνει το κεφάλι του μιας και είναι σίγουρο ότι θα πονάει μετά το χθεσινό και πάει να σηκωθεί από τη θέση του."ήπιες αρκετά εχθές, πρόσεχε". Του λέω όταν σηκώνεται απότομα και με κοιτάει επιθετικά. "δεν χρειάζομαι τη βοήθειά σου". Απαντάει και δεν αργώ να εκνευριστω. "Χάρης εμένα και του Evan είσαι καλά άρα αντί να φέρεσαι σαν μαλακας για άλλη μια φορά σκάσε κάι πες και ευχαριστώ!". Του απαντάω ξεσπωντας αυτή τη φορά. Ξέρω ότι αυτό που του συμβαίνει είναι απαίσιο, αλλά δεν θα μου φέρεται και έτσι ενώ μόνο βοήθησα.

Zack's POV

Οταν ξεσπάει επάνω μου φλασιες από τα πάντα εχθές διαπερνάνε τις σκέψεις μου. Η αστυνομία. Οι δικοί μου νεκροί. Και εκείνο το μπαρ. Ολα γίνονται λιγότερο θολά και για πρώτη φορά συμφωνώ μαζί της ότι ήμουν απότομος αλλά παράλληλα δεν με ενδιαφέρει κιόλας. Ο ίδιος θυμός και εκείνο το απαίσιο αίσθημα πόνου ξανα περνάει μέσα μου και δεν έχω όρεξη να αντικρίζω κανέναν. Παρόλα αυτά γουστάρεις να στην λέει, επιμένει η φωνή μέσα μου και είναι η αλήθεια. Μόνο εκείνη μου την λέει και καταφέρνει να με κάνει να θέλω να ασχολούμαι από μόνος μου και όχι επειδή μου κωλοτριφτικε όπως οι περισσότερες. Οι χίλιες σκέψεις κόβονται όταν σκάει ο Evan στο σαλόνι.

Emily's POV

Ο Evan μπαίνει στο σαλόνι εκεί που υπάρχει μια νεκρικη σιγή μεταξύ μας. Ο Zack έπαψε να μιλάει από όταν του την είπα και δεν ξέρω τι φταίει από όλα αλλά χάθηκε στις σκέψεις του. Κάτι που χρειαζόταν γιατί αν συνεχιζόταν θα έλεγα και άλλα.
"καλημέρα στα πιτσουνακια".
Λέει όλο ειρωνεία ο αδερφός μου και τον κοιτάζω επιθετικά. "Μερα". Του λέει ο Zack σαν να μην τρέχει τίποτα. "μπορώ τουλάχιστον να μάθω για ποιο λόγο κοιμόσουν μαζι του;". Αρχίζει ο Evan τα υπεπροστατευτικα του. "δεν έχεις λόγο να ανησυχείς φίλε. Δεν θα έκανα κάτι με ένα παιδί. Πόσο μάλλον αδερφή σου".
Λέει ο Zack και μένω με το στομα ανοιχτό. Ώστε μόνο έτσι με βλέπει; ή είναι ένα ακόμη από τα γελοία παιχνίδια του για να με εκνευρίσει; γιατί πιάνει κατά πολύ. "εγώ φεύγω. Έχω και σχολείο ". Λέω χωρίς να σχολιάσω τίποτα και προσπερνάω και τους δύο για να πάω στο δωμάτιο μου. Δεν θα αντίδρασω. Αυτό ακριβώς θέλει.
Δεν βλέπω την ώρα να φύγει από εδώ να ηρεμήσω και εγώ.
Πηγαίνω στο μπάνιο όπου κάνω τα απαραίτητα και ντύνομαι για άλλη μια μέρα από την ίδια ρουτίνα. Σήμερα αποφασίζω και κάνω μια μικρή αλλαγή αφού δεν βάζω πάλι το φούτερ μου και τελικά βάζω αυτά :

Καλά είναι, σκέφτομαι και αφού χτενιστω κατεβαίνω και πάλι κάτω. Ο Zack φαίνεται να χρησιμοποιουσε το μπάνιο του Evan και εγώ βρίσκω τον αδερφό μου στη κουζίνα. Έφτιαχνε καφέ και την ώρα που με βλέπει καθώς είμαι έτοιμη να κάνω τον δικό μου με κοιτάει επιβλητικά. "Ακου Emily θα βάλουμε έναν σημαντικό κανόνα". Αρχίζει να λέει και εγώ γελάω με τη λέξη κανόνας. Από πότε μπορεί να μου βάζει τέτοιους;.
"μιλάω σοβαρά. Μείνε μακριά από τον Zack. Δεν είναι άτομο για κορίτσια όσο καλός φίλος μου και αν ειναι". Ολοκληρώνει και γελαω ακόμη περισσότερο. Μην μου πεις ότι νόμιζε πως εγώ και αυτός θα-
ΧΑΧΑΧΑ.
"τι ειναι τόσο αστείο;. Εγώ θέλω το καλό σου". Συνεχίζει εκνευρισμενος." όπως είπε ο φίλος σου ήδη ότι δεν θα ασχολιόταν μαζί μου το ίδιο ισχύει και από μεριά μου. Δεν θα κοίταγα ποτέ κάποιον σαν εκείνον -". Λέω και την ίδια στιγμή εμφανίζεται εκείνος στην κουζίνα. Φοβερός συγχρονισμός, σκέφτομαι.
Ο Zack με κοιτάει έντονα αλλά παρόλα αυτά δεν λέει κάτι πάνω σε αυτό." θα πάω στο τμήμα και μετά θα βρω την άκρη μου. Δεν θέλω να ενοχλώ". Λέει ξεκάθαρα στον αδερφό μου. Σιγά μην ήταν καλός προς εμένα. Αντε στο καλό, μονολογώ κλασσικά.
"θα έρθω μαζί σου και μην ακούω μαλακιες. Μέχρι να βρεις τι θα κάνεις θα μείνεις μαζί μας. Δεν ξανα πας σε εκείνο το μέρος". Δηλώνει ο Evan και μας κοιτάει και τους δύο. Εγώ μένω και κοιτάζω σαν χάνος. Δεν παίζει να συμβεί αυτό......

Θα μείνει ο Zack μαζί τους;...
Και αν ναι πόσο καιρο;... Πως θα εξελιχθεί κάτι τέτοιο για την Emily;..... 🙃

Χευυ😌ενδιαφέρον εξελίξεις λοιπόν. Πείτε μου την γνώμη σας, τα λέμε
όπως πάντα αύριο! 🖤
~S

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now