×54×

579 30 2
                                    

Κεφάλαιο 54ο~

Ζαck's POV

Δεν της απαντάω καν και την αφήνω στο διαβάστηκε. Τι ζόρι τραβάει και μου στέλνει μήνυμα; , πόσο μάλλον τώρα. Έχει θράσος αν νομίζει ότι θα ασχοληθώ ύστερα από όσα έχει κάνει. Δεν φτάνει μόνο αυτό, αλλά ξέρει και ότι έχω σχέση. Παρόλα αυτά στέλνει μηνύματα να μου το παίξει καλή, εφτά το πρωί. Στέλνω μήνυμα στην Emily όπως είχα αρχικά σκοπό και περιμένω με ανοιχτό το κινητό, την απάντηση της. Μόνο εκείνης μου μετράει εξάλλου.

Audrey

Μπορείς να με αγνοείς τωρα, αλλά δεν θα με αποφεύγεις μετά.

Συνεχίζει η άλλη και την βάζω στην σίγαση. Δεν θέλω καν να κάτσω να αναρωτηθω για τη σπόντα της. Το σοκ μου που την είδα έφυγε πλέον. Τώρα παρέμεινε η παλιά μου απέχθεια.

Emily's POV

Έχω παραμείνει στο κρεβάτι μου σκεπτόμενη αυτό που μου είπε η μάνα μου. Το μόνο που κάνω είναι να αλλάζω μεριές αφού δεν με αφήνουν να ησυχάσω οι σκέψεις μου και έχω χάσει τον ύπνο μου πλέον. Όλα διακοπτονται όταν βλέπω ένα μήνυμα από τον Zack και αρπάζω το κινητό μου, χαμογελώντας ξαπλωμένη.

Zack

Σε σκέφτομαι;ρ

Εγω

Τι σκέφτεσαι;

Zack

Τι κάναμε στο αμαξι😏

Εγω

Εισαι μαλακας

Zack

Με αγαπάς όμως🖤

Αρχίζω να γελάω με αυτά που λέμε και προσπαθω να μείνω ήσυχη μην ξυπνήσω κανέναν. Έχει δίκιο όμως τον αγαπάω.
Και ας είναι φρέσκο ξέρω ότι είναι δυνατό.

[...]

Η ώρα είχε πάει ήδη οχτώ και σε λίγο θα είχα κανονικά σχολείο.
Όπως είχα σκοπό δεν θα πήγαινα έτσι έμεινα να μιλαω μαζί του μέχρι τωρα, ηρεμωντας και τις σκέψεις μου. Αφήνω το κινητό και του λέω ότι θα μιλήσουμε αργότερα γιατί προέκυψε κάτι. Δεν θέλω να τον βάλω σε άσχημες σκέψεις, σχετικά με εκείνα τα νέα. Όχι μέχρι να τα μάθω.
Σηκώνομαι βιαστικά και κάνω τα απαραίτητα στη τουαλέτα. Ύστερα βάζω ένα φούτερ με ένα κολάν και κατεβαίνω κάτω, όπου όλοι είχαν σηκωθεί ήδη για τις δουλειές τους.
"καλημέρα αγάπη". Λέει ο πατέρας μου όταν με βλέπει και ακολουθεί η μάνα μου. Ο Evan μόλις είχε κατέβει και εκείνος και με το ζόρι στέκεται από τη νύστα.
"τώρα που ξυπνήσατε όλοι, νομίζω ήρθε η ώρα να συζητήσουμε". Δηλώνει η μάνα μας για άλλη μια φορά. Κινώντας τη περιέργεια. Ο Evan χασμουριεται και κάθεται βαριέστημενα στο τραπέζι της κουζίνας. Ακολουθώ και εγώ και καθόμαστε όλοι. Οι γονείς μας κοιτάζονται διστακτικά πριν μας μιλήσουν επιτέλους, προκαλώντας μου και άλλη ανησυχία. "πρέπει να γυρίσουμε στην Αγγλία για κάποιο καιρο".
Αρχίζει να λέει και παίρνω μια ανάσα. Δεν ήταν τόσο άσχημα χωρίς εκείνους, έχω τον βλακα τον αδερφό μου εξάλλου. Σκέφτομαι πρώτου τουλάχιστον ολοκληρώσει..
"στο καλό". Λέει ο Evan για πλάκα και γελάω λίγο, αλλά εκείνοι παραμένουν σοβαροί.
"δεν με αφήσατε να ολοκληρώσω..". Λέει στον ίδιο σοβαρό τόνο και τη κοιταμε. "αυτό που θέλει να πει η μητέρα σας είναι ότι θα φύγουμε όλοι".
Λέει ο πατέρας μας για εκείνη και εγώ και ο Evan αντιδραμε ακριβώς το ίδιο. "ΤΙ;!". Φωνάζουμε και οι δύο και οι ανησυχίες μου βγαίνουν τελικά αληθινες. Δεν παίζει να συμβαίνει αυτό. Όχι μόλις άλλαξε έτσι η ζωή μου να πρέπει να γυρίσουμε στην Αγγλία." Για ποιον λόγο;!". Φωνάζω αφήνοντας ελεύθερες τις σκέψεις μου, πρώτου μιλήσει ο Evan. Σηκώνομαι από το τραπέζι συγχυσμενη. "Emily σε παρακαλώ ηρέμησε". Λέει εκείνη κάνοντας με να θύμωσω και άλλο. "μόλις εχθές σου έλεγα όλα όσα έχουν γίνει! Πόσο πιο ωραία είναι πια εδώ και όλοι μας συνηθίσαμε! Και τώρα μας λες ότι θα φύγουμε, γιατι;".
Συνεχίζω το ξέσπασμα μου χωρίς σταματημό. Ξεφυσανε και με κοιτάζουν απογοητευμένοι. "οι δουλειές μας δεν πάνε καλά εδώ. Λυπάμαι πολύ που αναγκαζεστε να ξανα περάσετε όλο αυτό και να αφήσετε τους φίλους σας, αλλά δεν έχουμε επιλογή. Δεν ήμαστε πλούσιοι".
Συνεχίζουν και το μόνο που κάνω είναι να γελάσω σαρκαστικα και να γνεψω καταφατικά. "δεν περίμενα κάτι αλλο". Απαντάω και πάω να φυγω." δεν θα είναι για παντα! ". Φωνάζει ο πατέρας μου από πίσω μπας και αλλάξει κάτι αλλά εγώ ήδη τρέχω στο δωμάτιο μου. Ακούω βήματα και από ότι καταλαβαίνω βγαίνει και ο Evan. Δεν μπορούν να μας το κάνουν αυτο! Δεν μπορώ να αφήσω τον Zack.. Ούτε και τη φίλη μου...

Θα φύγουν όντως;... Και αν ναι η Emily θα ακολουθήσει;...
Ο Evan αλλά και οι κοντινοί τους τι αντίδραση θα έχουν;... 😪

Σας είπα ότι θα γίνει λίγο χαμουλης...:')
Ελπίζω να σας άρεσε ομως!
Τα λέμε αύριο🖤
~S


ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now