Κεφάλαιο 27ο~
Emily's POV
Προλαβαίνουμε να φτασουμε στο σπίτι πριν τον αδερφό μου, αφού όταν σταματήσουμε απέξω δεν υπάρχει ίχνος της μηχανής του. Κατεβαίνω με γρήγορες κινήσεις και ο Zack με αρπάζει όταν δεν το περιμένω σηκώνοντας με επάνω του. Ένα γελάκι μου φεύγει και τυλίγω τα πόδια μου και τα χέρια μου γύρω του. Αρχίζει να με φιλάει ξανά, έως τη πορτα του σπιτιού, μέχρι που την κλείνει πίσω μας και με κολλάει επάνω της. "δεν έχουμε χρόνο για αυτό.. Ο Evan". Ξανά λέω μέσα στο φιλί και κολλάει τα χείλη του με παραπάνω ένταση, ως ένδειξη για να σταματήσω. Δεν μπορώ να αντισταθω και ανταποδίδω. Την ώρα που ανταποδίδω παύει να με φιλάει και βάζει το χέρι του από επάνω μου, κοιτώντας με έντονα.
"Σσσ". Μου ψυθιριζει και καταλαβαίνω αμέσως το γιατί. Η μηχανή του αδερφού μου ακουγόταν απέξω. Προσπαθώ να βρω τις ανάσες μου για να μην εκτεθουμε και παραμενουμε στην ιδια θέση. Τα πράσινα μάτια του είχαν αλλάξει. Αυτή τη φορά ήταν σαν να έλαμπαν όταν με κοιτουσε. Και η θλίψη που τον είχε καταβαλει μέχρι πριν είχε πια χαθεί από κάτι καλύτερο. Εμάς. Δεν θα πίστευα ποτέ ότι θα το πω αυτό. Ήμαστε εντελώς διαφορετικα άτομα και το μόνο που είχα δει επάνω του ήταν άλλο ένα συνηθισμένο αγορι. Αλλα όλα άλλαξαν, το να με αφήσει να τον δω με έκανε να αφεθω σε αυτά που αρνιομουν. Και προφανώς δεν ισχύει μόνο για εμενα. Κάτι άλλαξε απόψε και για τους δύο μας.
Ο αδερφός μου κατεβαίνει και τον βλέπω από το παράθυρο. Έρχεται. Γαμωτο.
Τρέχω προς το δωμάτιο μου και κάνω νόημα στον Zack να κάτσει στο σαλόνι. Καλύτερα να μην μας δει μαζί τώρα.Evan's POV
Μπαίνω στο σπίτι και βλέπω τον Zack ξαπλωμένο στον καναπέ να ασχολείται με το κινητό του. "καλωςτον". Μου λέει άνετος και τον επεξεργαζομαι. "ολα καλα; και η αδερφή μου;". Τον ρωτάω και με πιάνουν οι καχυποψίες μου κλασσικά. "ήταν κουρασμένη, πήγε πανω". Απαντάει στον ίδιο τόνο και τον κοιτάω στα μάτια. Μπορεί ναμαι τρελός αλλά αισθάνομαι ότι λέει ψέματα. Και ας μην συνήθηζει να το κάνει τόσο καιρό. Γνέφω καταφατικά και πηγαίνω στο δωμάτιό της για να τσεκαρω.
Emily's POV
Προλαβαίνω να βγάλω το φόρεμα μου και βάζω γρήγορα ότι βρω μπροστά μου κάνοντας ότι ειμαι ξαπλωμένη. Είμαι ακόμη βαμμένη αλλά ο Evan δεν θα το πρόσεχε αυτό. Άκουω τη πορτα που ανοίγει και όταν τον βλέπω να μπαίνει σκεπαζομαι παριστάνοντας ότι είμαι έτοιμη να κοιμηθώ. "Γειά σου μικρή".
Μου λέει κοιτώντας τριγύρω όπως περιμένα. Τον ξερω καλά για να γνωρίζω ότι το μυαλό του πάει σε όλα. Πόσο μάλλον ύστερα από το πάρτυ κάι μένοντας μόνη με τον κολλητό του. "Πως πέρασες με την Claudia;". Του λέω να τον ψαρώσω και να φανώ άνετη. Η έκφραση του αλλάζει προδίδοντας ότι κάτι τρέχει και μαζί τους και δαγκωνομαι στη κυριολεξια μην γελάσω. Τι θα ακολουθήσει, διπλό ραντεβού;. Σκεφτόμαι συνεχιζοντας να κρατιέμαι. "την γύρισα σπίτι, τίποτα παραπάνω. Παω να τη πέσω καληνύχτα". Λέει και φεύγει απότομα. Αφήνω το γέλιο μου ελεύθερο. Τελικά το να το αντιστρέψω σε εκείνον πάντα βοηθάει. Αδέρφια ήμαστε, τις ίδιες μαλακιες κάνουμε με αυτά,
κρυβόμαστε.Zack's POV
Μιας και είμαι στο κινητό μου αποφασίζω να μπω στο instagram και να βρω την Emily μέσω του Evan. Ορίστε εδώ έφτασα, να ψάχνω στα media κάποια λες και είμαι κανας λιγούρης. Αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Μετά το σημερινό ξέχασα τα πάντα περί αποφυγής.
Η Emily με δέχτηκε όπως είμαι πάρα όσα έγιναν. Αν χρειαστεί να κρυφτώ θαναι μόνο μπροστά στον Evan και αυτό επειδή ξέρω πόσο προστατευτικος ειναι μαζί της. Πόσο μάλλον αν ήξερε για εμενα..
Με ξέρει χρόνια, ξέρει τι μαλακιες κάνω στα κορίτσια. Μόνο μια φορά ήταν διαφορετικά μέχρι που όλα άλλαξαν και μόνο εκείνος ξέρει τα πάντα. Αλλα με εκείνη θα είναι αλλιώς, γιατί εκείνη δεν μοιάζει με καμία άλλη που έχω γνωρίσει ως τώρα.[...]
Βρίσκω μετά από ώρα το προφίλ της και της στέλνω χωρίς δεύτερη σκέψη.Emily's POV
Το κινητό μου δονείται και ενώ περίμενα ναναι η Claudia ή οι γονείς μας που έχουν εξαφανιστεί, βλέπω αίτημα για μήνυμα στο instagram. Το ανοίγω περίεργη και ηταν το άτομο που δεν περίμενα. Zack_Adams αναγράφεται στην οθόνη και κάνω αποδοχή για να το δω.
Zack_Adams
Δεν μου ξεφεύγεις πια;]
Εγώ
Θα το δούμε αυτό :)
Zack_Adams
Ο Evan πήγε για ύπνο, μην με κάνεις να ανέβω πάνω. Θα το μετανιώσεις.
Εγω
Και αν θέλω να ανέβεις; 😌
Zack_Adams
Καληνύχτα πριγκίπισσα;]
Μου το κλείνει για να με νευριάσει και το καταφέρνει με επιτυχία. Ρολάρω τα μάτια μου αλλά γελάω και ύστερα αφήνω το κινητό μου. Κλείνω όλα τα φώτα και ετοιμάζομαι να κοιμηθώ. Ευτυχώς είναι Κυριακή αύριο οπότε δεν θα χρειαστεί να ξυπνήσω μιας και είναι πολύ αργά μετά από όλα αυτά. Σκεφτόμαι τα πάντα μέχρι που με βρίσκει ένας βαθύς ύπνος......
Καλή χρονιά και πάλι. Πρώτο κεφάλαιο για 2023😂!. Ελπίζω να σας άρεσε, τα λεμε αύριο! 🖤
~S
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...