Κεφάλαιο 68ο~
Emily's POV
Με ξυπνάει ο ήχος ειδοποίησης του κινητού μου και αμέσως ανοίγω τα μάτια μου. Για λίγο χαζεύω το δωμάτιο και τον Zack που κοιμάται ήρεμος δίπλα μου. Πέρασαν μόλις κάτι ώρες και ακόμη νιώθω την ίδια χαρά και έκπληξη που αλλαξαν έτσι τα πράγματα, σε τόσο μικρό διάστημα. Χαμογελάω ελαφρώς, όταν επιτέλους πιάνω το κινητό μου με αργές κινήσεις για να μην τον ξυπνήσω.
Evan
Τα τακτοποιήσα όλα, δεν θα υπάρξει θέμα με τους δικούς μας πια, φύγανε.
Emily;
Μην με γράφεις βλαμμενο ανησυχώ
Θα είμαι σπίτι μας
Γελάω λίγο με τα ανήσυχα κατεβατά του Evan, αλλά συγκρατώ αυτό που πρωτο είπε. Νομίζω η κατάσταση δεν θα μπορούσε να γίνει καλύτερη. Είμαι περίεργη πως θα το πάρει ότι θα μείνω με τον Zack όμως. Είναι γνωστό ότι είναι μεγάλο βήμα και σίγουρα δεν έχει θέμα με τη σχέση μας πια, αλλά ίσως ακουστεί ξαφνικό, όπως ήταν και σε εμένα εξάλλου.
Εγω
Θα περάσω σύντομα, τα λεμε
Του απαντάω και αφήνω το κινητό ξανά δίπλα μου. Που να ήξερε ότι ο λόγος που θα περάσω είναι για να του πω τα νέα και να πάρω τα πράγματα μου μια και καλή... Θα το δεχτεί, υπενθυμίζει η φωνή μέσα μου καθησυχάζοντας με. "Μμ.."
Ακούω ένα μουγκρητό και καταλαβαίνω ότι ο Zack ξύπνησε, σταματώντας τις σκέψεις μου.
"Τι ήταν τόσο σημαντικό στο κινητό;". Με ρωτάει με την βαριά φωνή του, αφού μόλις είχε ξυπνήσει και αισθάνομαι έναν τόνο ζήλιας. Τώρα θα δεις.
"Ένας... Φίλος μου".
Του λέω και κρατιέμαι να μην γελάσω. Όταν δεν το περιμένω αρπάζει το κινητό μου χωρίς καν να με ρωτήσει και το ανοίγει μπαίνοντας στα μηνύματα με ένα καχύποπτο ύφος. Προσπαθώ να του το πάρω και με αποτυχία, με βάζει με μια κίνηση ξαπλωτή.
"Ευυυ". Μουρμούραω και προσπαθώ να βγω από το άγγιγμα του. "καλό κομμάτι ο Evan;".
Με ειρωνευεται και ρολαρω τα μάτια μου. "Ουτε μια πλάκα δεν μπορώ να σου κανω!".
"οι πλάκες αλλού μικρή".
"Και δύσκολο να με κάνεις να ζηλέψω".
Μόλις το λέει αυτό ξεσπάω σε γέλια. Νομίζω ξέρουμε όλοι ποσό ζηλιάρης είναι. Και θα το δούμε αυτό πολύ σύντομα, σκέφτομαι με ένα πονηρό χαμόγελο.[...]
"Τι εννοείς ότι πρέπει να φύγεις ηδη;". Με ρωτάει με παράπονο την ώρα που καθόμαστε στο σαλόνι βλεπωντας κάτι και σηκώνομαι. "Έχουμε να πάμε σε ένα πάρτυ μην ξεχνας!".
"Πόσο μάλλον να ντυθείς μαζί μου". Του υπενθυμίζω με το ίδιο πονηρό χαμόγελο. "Θα έρθω να σε παρω". Μου απαντάει χωρίς να αρνηθεί και κουνάω το κεφάλι μου αρνητικά. "Πρέπει πρώτα να τακτοποιήσω κάτι".
Σηκώνεται και μου δίνει ένα φιλί."Καλύτερα να κάνεις γρήγορα". Λέει χαιρετωντας με και αφού ανταποδώσω το φιλί φεύγω.[...]
Πηγαίνω σπίτι με ένα uber και μόλις μπαίνω μεσα βρίσκω τον Evan με την Claudia να στέκονται μπροστά από έναν καθρέπτη δοκιμάζοντας στολές. Το θέαμα αυτό με κάνει να γελάσω λίγο μιας και ο αδερφός μου ξινιζε, όπως ακριβώς ο Zack. Δεν περίμενα να την ξανά δω τόσο σύντομα πάντως, αλλά χαίρομαι.
"Emily! Πάει καιρος".
Λέει πειρακτικά εκείνη και γελάω λίγο. "Πες μου ότι θα έρθεις στο πάρτυ". Της λέω με ενθουσιασμό και γνέφει καταφατικά.
"Με λίγα τέτοια τον επεισα".
Προσθέτει φιλωντας τον Evan πολλές φορές παιχνιδιάρικα.
"Που ήσουν τόση ώρα;".
Με ρωτάει εκείνος σταματώντας την πλάκα. "Ο Zack ήθελε να μου δείξει Κάτι..".
Αρχίζω να λέω και πιάνω τον αυχένα μου άβολα. "Για τόσες ώρες;". Επιμένει και τον στραβο κοιτάζω. Έτσι θα είναι χαλαρός τώρα;.
"Μετακομίζω μαζί του".
Ξεστομίζω χωρίς να περιμένω άλλο. Η κολλητή μου με αγκαλιάζει αναπηδοντας όταν το ακούσει."Αυτό είναι υπεροχο! Χαίρομαι για εσας!".
Λέει εκείνη σε αντίθεση με εκείνον που έχει ένα κενό βλέμμα. Δεν καταλαβαίνω καν τι αισθάνεται. "Πες κάτι, αυτό είναι τέλειο". Τον σκουντάει εκείνη κάνοντας τον να επανέλθει λίγο.
"Εγω-
Χαίρομαι για εσένα..."
Λέει τελικά σαν να του έβγαινε με δυσκολία, προς εντύπωση μου.
"Θέλω να πιστεύω ότι θα με καλέσετε πρώτο και να θυμάται ο Zack οτι αν σε πληγώσει θα-".
"ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ!. ΣΚΑΣΕ".
Του φωνάζω και τον αγκαλιάζω.
Ξέρω ότι δεν το περίμενε και ίσως είναι περίεργο να χωριστουμε και εμείς αλλά χαίρομαι που η τελική του αντίδραση ήταν θετική.
"θέλω να σε δω να βρίσκεις δουλειά πάντως. Τα καλά της ανεξαρτησίας αδερφούλα".
Λέει μόλις κάνω πίσω και μου κλείνει το μάτι. "Αυτό που θέλει να πει είναι ότι θα μας καλέσεις μαζι! Αντε".
Πετάει η Clau κάνοντας μας να γελάσουμε όλοι μαζί. "Αρκετα! Πρέπει να βρω και εγώ στολες".
"κορίτσια.. ". Μουρμουραει ο αδερφός μου αφήνοντάς μας μόνες για λίγο. "Σου έχω ήδη γαματη επιλογή. Είχα φέρει τρεις γιατί στον Evan δεν άρεσε τίποτα, οπότε μπορώ να σου δώσω".
Προτείνει και γνέφω καταφατικά.[...]
"Ο Zack θα με βρισει".
"το ξέρω έτσι; όπως και ο αδερφός σου εμενα".
Γελάμε με τις στολές που καταλήξαμε για εκείνους και φανταζόμαστε την αντίδραση τους παρέα."Θα τα πούμε στο πάρτυ λοιπόν!".
Χαιρετιομαστε και αφού πάρω τη βαλίτσα που είχα τελικά αφήσει, ξανά φεύγω από το σπίτι. Το μόνο που μένει είναι να επιστρέψω στον Zack και να πάμε σε εκείνο το πάρτυ. Ανυπομονώ να δω την ηλιθια έκφραση της Audrey βλεπωντας μας μαζί να περνάμε καλα.....Στο επόμενο το πάρτυ λοιπόν:')
Τι πιστεύετε ότι θα συμβεί; 🤭
Θέλω γνώμες.
Επιτέλους έφτιαξε και το θέμα και θα ανεβαίνουν κανονικά, υπομονή ως το επόμενο τα λεμε! 🖤
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...