Κεφάλαιο 90ο~
Emily's POV
Μετά από όσο φάνηκε για περίπου μισή ώρα, φτάσαμε στον προορισμό μας. Μια τεράστια neon πινακίδα με την ονομασία του club κάνει την εμφάνιση της και χιλιάδες άτομα φαίνονται να περιμένουν στην υπόγεια είσοδο.
Τώρα εξηγείται γιατί ο Zack γέλαγε που δεν γνώριζα το μέρος. Είναι φανερά γνωστό και κρίνοντας από το έξω ανυπομονώ μόνο να δω το μέσα. Τα αγόρια αφήνουν τις μηχανές τους στο ίδιο στενό όπου βρίσκουμε ελεύθερο και δίχως άλλη καθηστερηση περπατάμε ανα ζευγάρι στην πόρτα. "καλή διασκέδαση". Μας λένε οι άντρες που ήταν στην πόρτα, αφού πληρώσουμε για την είσοδο. Καθώς κατεβαίνουμε τα σκαλιά συνειδητοποίω ότι ήταν αρκετά πιο κάτω από το έδαφος από όσο περίμενα. Δεν είχα ξανά έρθει σε underground club. Δεκάδες άλλες πινακίδες με φώτα κάνουν την εμφάνισή τους καθοδήγοντας μας που να πάμε."Ουαου". Λέμε σχεδόν ταυτόχρονα με την Claudia όταν μπαίνουμε, από την έκπληξη μας.
Ο χώρος ήταν τεράστιος, παρόλα αυτά πνιγμένος από κόσμο. Τα φώτα συνέχιζαν να κάνουν την εμφάνισή τους στα ίδια μπλε και μοβ χρώματα δίνοντας ζωντάνια. Και το καλύτερο, η μουσική ηχούσε τοσο δυνατά που την αισθανόσουν στο στήθος σου. Ο Dj τα έδινε όλα και όλοι έπιναν η κάπνιζαν, χορεύοντας. Πλέον είναι σίγουρο, θα περάσουμε γαματα!, σκέφτηκα αμέσως.
Ο Zack μου πιάνει το χέρι και σπρώχνουμε κόσμο για να περάσουμε ενδιάμεσα με σκοπό να βρούμε μια μπάρα για να κάτσουμε. Ο Evan με την Claudia ακολουθούν ανάμεσα στο πλήθος στη προσπάθεια μη χαθούμε.
Αμέσως βρίσκουμε ένα από τα απειροελαχιστα τραπέζια που είχαν μείνει και στεκόμαστε όρθιοι γύρω του. "λοιπόν, πως σου φαίνεται; πολύ για σενα;".
Μου λέει στο αυτί μου εκείνος για να με πειράξει, κλασικά.
Τον σπρώχνω παιχνιδιαρικα στο στήθος και αφήνω ένα γελάκι.
"θα το δούμε αυτό!". Του απαντάω και χορεύω μπροστά του για να του αποδείξω ότι θα ταιριαξω εδω.
"μια βότκα πορτοκαλι". Ακούω ξαφνικά τον αδερφό μου να ζητάει από έναν σερβιτόρο και επανέρχομαι από τα πειράγματα μου με τον Zack.
"θα πάρουμε μπουκάλι".
Λέω πριν παραγγείλουν οι υπόλοιποι και με κοιτάνε έκπληκτοι. "είσαι σίγουρη;". Ρωτάει ο Zack ως γνωστού προστατευτικος. "χαλάρωσε, να περάσουμε καλά ηρθαμε!".
Λέω με ενθουσιασμό και διστακτικά γνέφει καταφατικά στον σερβιτόρο, όπου μας αφήνει για να το φέρει.
Είναι λίγο αστείο να τον βλέπω να με προσέχει με το αλκοόλ, ενώ εγώ τον βοηθαγα ως πρόσφατα. Αλλά παράλληλα γλυκό που νοιάζεται.
Ξαφνικά νιώθω το στομάχι μου να με πιάνει έντονα, εκεί που δεν το περιμένω και για λίγο στέκομαι ακίνητη.
"μια βότκα". Ακούω τον σερβιτόρο που επιστρέφει γρήγορα και μας αφήνει το μπουκάλι μαζί με τα ποτήρια.
"Έλα τα cheers!. Στην Emily και τον Zack!". Λέει η Claudia και όλοι τους πιάνουν ένα ποτήρι έτοιμοι να τσούγκρισουν.
Παίρνω μια ανάσα και προσπαθώ να ηρεμήσω. Έλα Emily είναι απλά ένας πόνος, όπως εκεινες οι ζαλαδες. Το πολύ πολύ να κρυωσω. Το θέμα είναι να περάσω καλα. Σηκωνω αμέσως το ποτήρι μου και αφού το τσουγκρίσω μαζί τους το κατεβάζω μονορούφι.
"τώρα μπαίνουμε στο κλιμα".
συνεχίζει η Clau και έρχεται από την μεριά μου.
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...