×64×

460 24 2
                                    

Κεφάλαιο 64ο~

Emily's POV

Μόλις απομακρυνθω αρκετά από το σπίτι χίλιες σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου. Μήπως μόλις έκανα μεγάλη μαλακια;, μήπως θα έπρεπε απλά να μην δώσω σημασία και να μείνω;. Σταματάω να περπατάω ξεμενωντας στη μέση του δρόμου μόνο εγώ και τα πράγματα μου. Δεν είχα ξανά περάσει από εδώ με τα πόδια μόνη οπότε δεν είχα ιδέα που πήγαινα. Κάθομαι πάνω σε ένα πεζουλακι που συναντάω και βάζω τα χέρια μου στο πρόσωπο μου, αφήνοντας έναν αναστεναγμό. Ίσως όλο αυτό έχει καλύτερη κατάληξη για εμενα. Φεύγοντας από το σπίτι σημαίνει ανεξαρτησία. Τέρμα η κριτική τους για το πως νιώθω και οι ηλιθιοι κανόνες. Δεν ήθελα καν να φύγω εξαρχής. Όσα συνέβαιναν τον τελευταίο καιρό μόνο πίεση μου προκαλούσαν και αυτή η στιγμή ήταν το τελικό μου ξέσπασμα. Άμα δεν νοιάζονται ποτέ για το τι αισθάνομαι και η ίδια τότε καλύτερα ετσι!. Μονολογώ από μέσα μου, στη προσπάθεια να ηρεμήσω από αυτή τη σύγχυση. Δεν θα είναι εύκολα έτσι, αλλά αξίζει τον κόπο.
Σηκώνομαι ξανά και σταματάω ένα ταξί. Πρέπει να βρω τον Evan, την Claudia και πάνω από όλα τον Zack. Βγάζω το τελευταίο χαρτζιλίκι που είχα και μπαίνω στο ταξί.

[...]

Πληρώνω τον οδηγό όπου με αφήνει έξω από το σπίτι της φίλης μου. Βγαίνω γρήγορα και διακρίνω την μηχανή του Evan, όπως περίμενα άλλωστε. Της χτυπάω την πόρτα και μια γυναίκα που έμοιαζε πολύ με τη Claudia ανοίγει. Υποθέτω η μητέρα της, σκέφτομαι όταν τη δω για πρώτη φορά. Οι δικοί της ήταν χωρισμένοι όπως είχα μάθει αλλά δεν τους γνώρισα ποτέ.
"Γεια σας.. Είμαι η Emily. Είναι εδώ η Claudia ετσι;".
Λεω με ένα ψεύτικο χαμόγελο και εκείνη με κοιτάει από πάνω ως κάτω για λίγο. Λογικό αφού είμαι μια άκυρη με βαλίτσα, σκέφτομαι.
"Ω η Emily!. Φυσικά, πέρασε. Έχω μάθει πολλά για εσένα, για να μην πω για τον αδερφό σου".
Μόλις ολοκληρώσει και περάσω μου δείχνει τον Evan με εκείνη που ήταν στον καναπέ μαζί και βλέπανε κάτι. Πάω να γελάσω σκεπτόμενη ότι γνώρισε μόλις τη μανα της και εκείνος. Ξέροντας τον θα είναι περίεργος.
"Emily, τι κάνεις εδω;".
Με ρωτάει εκείνος με το που με βλέπει, ενώ η Claudia χαμογελάει.
"εγώ θα σας αφήσω. Αγάπη κέρασε τα παιδιά τίποτα!".
Φωνάζει η μητέρα της λίγο πριν μας αφήσει μόνους. Παίρνω μια θέση σε μια από τις πολυθρόνες που είχε το σαλόνι και αφήνω τα πράγματα μου δίπλα. "ας πούμε απλά ότι δεν θα φύγω μαζί σας".
Λέω σοβαρή και εστιάζουν και οι δύο στη βαλίτσα, καταλαβαινοντας τη κατάσταση.
"τι διαολο; τι έκανες;".
"αν είναι αυτό που νομίζω.. Που θα μείνεις τωρα;". Ρωτάει ο αδερφός μου, ενώ ακολουθεί εκείνη.
"Όλα καλά. Κάτι θα σκεφτώ".
Είναι το μόνο που απαντάω, δίχως πραγματικά να ξέρω τι θα ακολουθήσει. Ο Evan σηκώνεται και έρχεται προς το μέρος μου.
"και εσύ νομίζεις ότι θα φύγω μαζί τους αφήνοντας σε εδώ; πόσο μάλλον χωρις να έχεις που να πας γαμωτο!. Emily ότι και αν έγινε παραμένεις μικρή και-".
"Δεν θέλω να ακούσω τίποτα ενταξει;!. Πάντα έκανες ότι γούσταρες εσύ και την πλήρωνα εγώ. Είμαι ενήλικη και πρέπει πια να το χονεψετε".
"Ε θέλω να ηρεμήσετε...
Μπορείς να μείνεις μαζί μας για όσο χρειαστείς". Πετάει η Claudia διακοπτώντας μας και κρατάω το τελευταίο που είπε."δεν θα ήθελα να σας γίνω βάρος.. Το εκτιμώ πάντως".
"Μην ακούω βλακειες. Η μανα μου είναι το πιο χαλαρο άτομο. Πέρα από αυτό έχουμε ένα έξτρα δωμάτιο. Και φίλε άνετα εμένα μαζί σου!".
Αυτόματα χαμογελάω και της δίνω μια αγκαλιά. Δεν θα μπορούσα να ακούσω καλύτερα νέα αυτή τη στιγμή.
"Είστε τρελές και οι δύο. Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί, γιατί πολύ απλά δεν φεύγω ούτε εγώ.
Και υποθέτω βρίσκω και εδώ δουλειά, για να μείνουμε στο σπίτι μας".
"Όλα μου ακούγονται ωραία εμένα, αλλά τι θα σημαίνει αυτό για τους δικούς σας;..."
Μας ρωτάει με έναν άβολο τρόπο η Claudia και κοιταζομαστε για λίγο.
"δεν έχω κάτι εναντίον τους, αλλά δεν αφήνω αυτό το βλαμμενο μόνο εδω. Υποθέτω μένει να το μάθουν από μένα". Απαντάει εκείνος και γνεφω καταφατικά, αγκαλιαζοντας τον και εκείνον.
Μετά από αυτό βλέπω πόσο πολύ στα αλήθεια νοιάζεται για εμενα και τους εκτιμώ και τους δύο το ιδιο. Από ότι φαίνεται βγαλαμε την άκρη. Το θέμα θα είναι να συμβούν...
"Τώρα φύγε γιατί μας διεκοψες".
Συνεχίζει ο Evan να με πειράξει και φιλιέται μαζί της μπροστά μου. Γελάω και ύστερα παίρνω το κινητό μου για να στείλω στον Zack.

Εγω

Μάντεψε ποιος θα μεινει:')

Ακούγεται σαν ενα καλο σχέδιο, αλλα θα πετύχει;... Ο Zack πως θα αντιδρασει;.. Και τι θα φέρει αυτή η ξαφνική αλλαγή; 🙃

*ΣΠΟΙΛΕΡ* Η Audrey θα μείνει δυσάρεστη...

Χευυ, τι κάνετε;
Εύχομαι να σας άρεσε, γιατί και εγώ ξαφνικά το άλλαξα😪
Τα λεμε!🖤
~S


ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now