×69×

461 24 1
                                    

Κεφάλαιο 69ο~

Emily's POV

Επιστρέφω όσο πιο γρήγορα μπορώ στον Zack, έχοντας επιτέλους τα πράγματα μου μαζί. Αυτό ήταν το τελευταίο που χρειαζόταν για να μείνω επιτέλους μαζί του, σκέφτομαι με ένα μόνιμο χαμόγελο στο πρόσωπο μου. Περπατάω προς την είσοδο του σπιτιού και του χτυπάω την πόρτα, κρύβοντας παράλληλα τη σακούλα με τις στολές που πήρα. Αμέσως μου ανοίγει και με κοιτάει ξαφνιασμενος που γύρισα τόσο σύντομα. "Καλως τη". Μου λέει και δίνουμε ένα φιλί, όταν ξανά μπω μέσα. Υστερα παίρνει την βαλίτσα μου για να με βοηθήσει και την πηγαίνει στο δωμάτιο.
"Κάτι ξεχασες!". Του λέω εμφανίζοντας την σακούλα από πίσω μου και γελάω λίγο. Κοιτάει διστακτικός μέχρι που εμφανιζω τι θα φορέσουμε απόψε.
"Δεν υπάρχει περιπτωση-".
Πάει να πει όταν τα δει και σταυρωνω τα χέρια μου. "Zack! Να σου θυμίσω ότι δεν μπορείς να αρνηθείς". Φωνάζω λίγο.
"Έχε χάρη που πρόκειται για εσένα". Απαντάει τελικά και ρολαρει τα μάτια του. Χαμογελάω νικητήρια και ξανα πάμε στο δωμάτιο μαζί. "Τι περιμένουμε λοιπόν, σε λίγες ώρες είναι το πάρτυ ας ετοιμαστούμε". Προτείνω με μια δόση ενθουσιασμου. Τι κάνατε στην Emily θα έλεγε κανείς, αφού πριν δεν μαρεσαν τα πάρτυ..
"Ξεκίνα εσύ και θα ετοιμαστώ και εγω". Λέει ξαπλωνοντας στο κρεβάτι και βάζει τα χέρια του κάτω από το κεφάλι του σαν μαξιλάρι, βλεπωντας με."όπως θες, θα ετοιμαστώ πρώτη".
Απαντάω και κλείνομαι στην τουαλέτα, με ότι θα χρειαστώ.
"Άλλο εννουσα!". Φωνάζει απέξω και γελάω λίγο. Σιγά μην του κάνω τη χάρη να με κοιτάει.
Κάνω άλλο ένα γρήγορο ντουζ και με το που βγω χτενίζω τα μαλλιά μου. Τα αφήνω στο φυσικό τους, που είναι ίσιο και τα περνάω και λίγο με την ισιωτικη για να είναι στην εντέλεια. Στη συνέχεια βάφω τα μάτια μου σε μαύρες αποχρώσεις και βάζω ενα nude κραγιόν.
Τέλεια, σκέφτομαι και προχωράω στο τελευταίο κομμάτι, τη στολή.
Βάζω μια ολόσωμη κολλητή, μαύρη φόρμα, τα ψηλά μου μαυρα μποτάκια και το αξεσουάρ της, την χαρακτηριστική μάσκα της Cat woman.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now