Κεφάλαιο 47ο~
Zack's POV
Το βλέμμα της πέφτει επάνω στο δικό μου και πάει να της φύγει ο δίσκος από τα χέρια. Η Emily από την άλλη δεν αργεί να το πάρει είδηση και μας κοιτάει παράλληλα. Με σκουντάει κάτω από τη μπάρα διακριτικά περιμένοντας να πω κάτι. Μένω σαν άγαλμά και δεν ξέρω πως να αντίδρασω, αλλά ένα είναι το μόνο σίγουρο...
Η Laura ήξερε. Και μάλιστα για αυτό μας έφερε εδώ με τόση χαρά. Και εγώ σαν μαλακας νόμιζα ότι απλά ήθελε να παίξει με το μυαλό μου. Κοιτάζω και τη Laura κυριολεκτικά με μίσος και η ατμόσφαιρα γίνεται ακόμη πιο περίεργη. "Dave; Laura; Evan;! "
Ξεκινάει να λέει η Audrey απορημένη, μέχρι που εστιάζει σε εμένα. "Zack.." τελειώνει με εμενα με έναν άβολο τόνο. Βλέποντας τη ξυπνάνε πολλά μέσα μου, όπως και φοβόμουν. Αλλα δεν παύω να κρατάω δύο πράγματα. Τον πόνο που μου προκάλεσε και ότι μόνο η Emily μετράει τώρα. Δεν θα αφήσω καμία και κανέναν να μας χαλάσει.
"τι περιμενεις; φέρε μας το μπουκάλι". Της μιλάω σαν να μην είναι τίποτα μπροστά μου και με κοιτάνε όλοι περίεργα. "κάτσε ρε φιλε πάει καιρός". Λέει ο Dave που δεν έχει ιδέα τι πραγματικά έγινε μαζί της πριν καιρό. Μόνο ο Evan ήξερε, στους άλλους είχα πει ότι απλά τελείωσε. Η Audrey με κοιτάζει με το ίδιο άβολο ύφος και εξαφανίζεται από μπροστά μας, για να το φέρει όντως." τι ήταν αυτο;". Ρωτάει η Emily και ο Evan με κοιτάζει περίεργα. Έχει καταλάβει ότι δεν της έχω πει τίποτα και όλοι ήμαστε το ίδιο σοκαρισμενοι που τη βλέπουμε, εκτός από την άλλη τη σκύλα φυσικά.
"κάποια που ξέρουμε από παλιά".
Της απαντάω και αποφεύγω να τη κοιτάξω. Δεν είναι η στιγμή να της πω ολη την αλήθεια. Ο Dave γελάει σαρκαστικά και τον αγριοκοιτάζω. Ας τολμήσει να πει τίποτα και αυτός.
"ΥΠΟΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΟΝ BORIS".
Ακούγεται ξαφνικά ένας άντρας από τα ηχεία και ο Dj που όλοι περιμέναμε να εμφανιστεί απόψε, έρχεται μάλλον τη πιο κατάλληλη στιγμή. Κόσμος μαζεύεται μπροστά από τη σκηνή που είχαν φτιάξει ειδικά για εκείνον και τα φώτα εστιάζουν εκεί, μαζί και με τη προσοχή των άλλων.Emily's POV
Επεξεργαζομαι τον Zack από την ώρα που ήρθε εκείνη η σερβιτόρα και μόνο για απλή γνωστή δεν νομίζω ότι πρόκειται κρίνοντας από τις αντιδράσεις τους. Όλοι γυρνάνε προς τη μεριά του Dj αλλά εγώ παραμένω να κοιτάω τον Zack. Ίσως γίνομαι παράλογη αλλά ένιωσα ότι τον επηρεασε μόνο από τον τρόπο που κοιταχτηκαν. Ίσως ήταν στη παρέα τους. Ίσως είχε κάνει κάτι μαζί της-
Τόσες σκέψεις περνάνε από το μυαλό μου και δεν ξέρω τι να πιστέψω... Η ζήλια μου με έχει καταβάλει. Και πάνω που αυτή η βραδιά θα ήταν διασκεδαστικη, τίποτα κοντά σε εκείνο δεν μοιάζει τώρα. Η σερβιτόρα, η Audrey.. Όπως την είπαν
Έρχεται με το μπουκάλι και μοιράζει τα σφηνάκια αλλά και ποτήρια, δίχως να κοιτάξει κανέναν στα μάτια αυτή τη φορά πάρα μόνο εκείνον. Αρχίζω να εκνευρίζομαι και σηκώνομαι από τη θέση μου. Κολλάω στον Zack και της ρίχνω δολοφονίκες ματιές. Ύστερα του αφήνω ένα φιλί στα χείλη.Audrey's POV
Βλεπωντας τον Zack δεν αισθάνομαι τίποτα. Και πότε βέβαια δεν το έκανα. Ήταν απλά ένα παιχνίδι για να περνάω τον χρόνο μου, μαζί με άλλους. Αλλα όταν τον έκανα να με αγαπήσει, το θέμα είχε γίνει πιο ενδιαφέρον.. Κρίμα που τελείωσε όταν με πιάσε με άλλον. Πάει να με πιάσει νευρικό γέλιο σκεπτόμενη όλα αυτά, αλλά κρατάω τον ρόλο μου. Της αθώας που απλά έκανε ένα λάθος και τώρα αισθάνομαι ξανά Βλεπωντας τον. Αλλα η φάση πρόκειται να γίνει καλύτερη. Τώρα ειδικά που είναι η νεα του φιλενάδα στη μέση βρήκα το νέο μου παιχνίδι.......
Πως σας φαίνεται η Audrey;😌.... Και τι νομίζετε ότι θα ακολουθήσει;... Η Emily θα μάθει;.....
Τα λέμε στο επόμενο🖤
ελπίζω να σας αρεσε:')
~S
YOU ARE READING
ᴢᴀᴄᴋ ~
RomanceZ~ "Που στον διάολο πας;" E~"Μίλα καλύτερα". Του αντιμιλαω και τον αγριοκοιτάζω και εγώ, χωρίς να το καταλάβω. Αρχίζει να γελάει. Στην αρχή ήρεμα και μετά πιο δυνατά. Ποιο είναι το πρόβλημα του; αναρωτιέμαι και κοιτάω. "ξέρεις σε ποιον μιλας;". Μου...