×44×

645 35 6
                                    

Κεφάλαιο 44ο~

Evan's POV

"Evan.. Γεια". Μου λέει άβολα που ανοίγω εγώ τη πορτα και φαίνεται το ίδιο ξαφνιασμενη με εμενα. Της κάνω άκρη να περάσει μέσα και έτσι και κάνει. "η Emily είναι με τον Zack ακομα..". Της λέω αφού φαντάζομαι ότι για αυτό ήρθε. Στο μεταξύ σκέφτομαι και όσα ήθελα να της πω, αλλά υποθέτω θα γίνει αργότερα αυτό.
"Δεν ήρθα για την Emily". Μου λέει τελικά ξαφνιαζοντας με περισσότερο που το ακούω αυτό. "τότε τι σε έκανε να έρθεις;". Ρωτάω και την κοιτάζω έντονα. "Εσυ.. Θέλω να πω αυτό που ειπες". Απαντάει αλλάζοντας στο ντροπαλό κορίτσι που πρώτο είδα και χαμογελάω λίγο. Περπατάω προς τη κουζίνα δίπλα και με ακολουθει. Βγάζω κλασσικά μια μπύρα από το ψυγείο και πάω να της δώσω μια αλλά αρνείται. "δεν υπάρχει κάτι να πούμε". Απαντάω ανοίγοντας τη μπύρα μου και αποφεύγω να τη κοιτάξω. Στέκεται μπροστά από τον πάγκο της κουζίνας και σταυρωνει τα χέρια της κοιτώντας πιο άβολα από ποτέ.
"ξέρουμε και οι δύο ότι δεν το εννοείς..".
Επιμένει πιο σοβαρή αυτή τη φορά και πίνω μια γουλιά από το μπουκάλι μου, ύστερα γυρνάω και εγώ προς εκείνη και το ακουμπάω στον πάγκο. "ήταν ενα λάθος, είχα πιει".
"στέλνεις σε όλες ότι τις σκέφτεσαι όταν πίνεις εσύ;".
Μου την λέει προς εντύπωση μου και γελάω λίγο, αυθόρμητα. "τι απέγινε το αθώο κορίτσι που με το ζόρι μιλάει;". Ρωτάω επίτηδες και την πλησιάζω απότομα με ένα χαμόγελο. Κοιτάζω μια τα χείλη της και μια τα μάτια της, ενώ εκείνη μένει να με κοιτάει με ορθάνοιχτα χείλη. Τα χέρια της βρίσκουν στον πάγκο πίσω της και τα δικά μου συναντάνε τα δικά της από πάνω." Λέω να πηγαίνω-". Πάει να πει άβολα για να με αποφύγει και δεν την αφήνω να κουνηθεί από τη θέση της. Αμέσως τη σηκωνω στον πάγκο, πηγαίνω ανάμεσα από τα πόδια της και ορμαω στα χείλη της. Εκεί που μένει ακίνητη χωρίς καμία αντίδραση αφού δεν το περίμενε, τελικά ανταποδίδει, βαζωντας τα χέρια της στον λαιμό μου.

Η γλώσσα μου βρίσκει τη δική της καταλήγοντας σε ένα έντονο φιλί

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Η γλώσσα μου βρίσκει τη δική της καταλήγοντας σε ένα έντονο φιλί. Μόλις συνειδητοποίησω τι κάνω σταματάω απότομα..

Emily's POV

Εκεί που έχουμε μείνει στον καναπέ ο γνώριμος ήχος του αμαξιού του Dave ακούγεται κάνοντας μας να κοιταχτουμε ταυτόχρονα. "Νομίζα ότι θα έλειπε ως το βράδυ!". Λέω με λίγη ένταση και σηκώνομαι, βάζοντας γρήγορα τα ρούχα μου, ενώ ο Zack ακολουθεί. "τι μαλακας". Λέει σιγανό βριζοντας που μας άλλαξαν τα σχέδια. Προλαβαίνουμε να ντυθούμε όταν ο Dave φτάνει στην πόρτα και παριστάνουμε ότι απλά καθόμαστε και μιλάμε, μόλις μπαίνει. Δεν ήταν ωραίο θέαμα να μας βρει μαζί στον καναπέ του..
"Ωπ Emily". Λέει μόλις μπαίνει και μας βλεπει κρατώντας ένα λινό πουκάμισο στο χέρι του. "προς τι εκείνο;". Ρωτάει ο Zack για να πιάσει κουβέντα και τους κοιτάω. "Μην μου πεις ότι ξεχασες". Λέει ο Dave κάνοντας τον Zack να απορεί, μαζί και εμένα. "θα πάμε στο Atlantas απόψε". Ανακοινώνει και ο Zack δεν φαίνεται να χαίρεται ιδιαίτερα. "τι είναι το Atlantas;". Ρωτάω και τους δύο. "το πιο γνωστό beach bar. Θα έχει και Dj απόψε και θα γίνει χαμός!".
"για αυτό και η λινη μαλακια". Λέει ο Dave, στο τέλος της πρότασης κάνοντας με να γελάσω. "πρέπει να ερθεις. Φίλε μην μου πεις ότι δεν θα την εφερνες". Συνεχίζει κάι κοιτάει τον Zack. "έχεις σχολειο". Μου λέει και ρολαρω τα μάτια μου. Ποιος νοιάζεται για αυτό;, είναι φανερα δικαιολογία. "εγώ πάω να κάνω τις ετοιμασίες μου, σας αφήνω στα δικά σας". Πετάγεται ο Dave τρέχοντας προς το δωμάτιο του και ξανά μένουμε μόνοι. "Γιατί δεν θες να πάμε εκει;". Ρωτάω κατευθείαν αφού φύγει. "γιατί όλοι γίνονται λιώμα η παίρνουν μαλακιες όταν πάμε εκεί. Θέλω να σε προσεχω".
Απαντάει κάνοντας με να χαμογελάσω."είσαι γλυκός όταν λες τέτοια".
"ειναι με τις ορέξεις μου". Απαντάει και γελάμε μαζί.
"αρααα θα παμε!". Φωνάζω και του δίνω ένα φιλί στο μάγουλο, χαρούμενη."θα μου χρωστάς". Λέει με ένα πονηρό ύφος και με τραβάει ξανα πάνω του φιλωντας με. Ανταποδίδω και ύστερα σηκώνομαι."πρέπει να πηγαίνω λοιπόν. Έχω και εγώ να ετοιμαστώ". Δηλώνω και κατσουφιαζει. Τυλίγει τα χέρια του γύρω από τη μέση μου και σηκώνεται. "μεινε". Μουρμούραει και γελάω λίγο παραπάνω. Τον αφήνω αφού τελικά το δεχτεί και πάω στη πόρτα. "μην γίνεις πάλι πολύ όμορφη, θα αναγκαστώ να χτυπήσω πολλούς".
"είσαι τρελός".
Απαντάω στον ίδιο τονο. Αλλα σαρεσει έτσι, λέει η φωνή μέσα μου. Προτείνει να με γυρίσει αλλά αρνούμαι. Καλύτερα να παω μόνη μετά από αυτά με τον Evan...

Τι θα γίνει στην παραλια;... Ο Evan θέλει την Laura;.. Και θα τα βρει με την Emily;...

*ΣΠΟΙΛΕΡ* όλα θα γίνουν στη παραλια;] η μάλλον όλοι θα έρθουν..

Πείτε μου τη γνώμη σας για το πιθανό νέο ζευγάρι :')
Τα λέμε στο επόμενο🖤
~S

ᴢᴀᴄᴋ ~Where stories live. Discover now